quote:Op maandag 18 december 2006 22:59 schreef SCH het volgende:
Zonder die streep kan ie meteen pleiten
Ja, toen ik acute diarree hadquote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef Captain_Chaos het volgende:
Waarschijnlijk denk ik:" Hé... die heb ik ook wel eens gehad ! "
Net zoals iedereen dat denkt maar niet durft te posten.
Maar je vriend blijft daarmee een viespeuk..!quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:30 schreef Katinkat het volgende:
Ik zou gewoon een goed wasmidddel gebruiken.
Arme murp.quote:
Die gooit z'n bruine streep in de vuilnisemmerquote:Op dinsdag 26 december 2006 17:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe komt dat dan?
Ik heb het bij mijn vriend nog nooit gezien.
Ik visualiseer nuquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 23:32 schreef Lllaura het volgende:
Bij m'n huidige vriend ben ik het gelukkig nog nooit tegengekomen, terwijl we toch al vier jaar samenwonen. Bij een ex wel eens. Dat veranderde toch wel m'n beeld van 'm.![]()
Laat jij nooit schetenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:39 schreef LoggedIn het volgende:
[..]!
bah, wat onwijs vies.. Ik laat nooit strepen achter in mn ondergoedzowiezo komen die daar toch niet als je normaal afveegt?
Volgens mij ben je de uitzondering.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:46 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Wat voor leefwijze houdt jij erop na dat er dan allemaal smurrie mee komt waaien?
Ik ben niet vies van Chineesquote:Op woensdag 27 december 2006 21:46 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Wat voor leefwijze houdt jij erop na dat er dan allemaal smurrie mee komt waaien?
sambalquote:Op woensdag 27 december 2006 21:55 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van Chinees
ik kan me niet voorstellen dat het normaal is om met bruine korsten tussen je billen in je ondergoed te lopen?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de uitzondering.
Al vier jaar lang? Dan had ie wel veel dezelfde onderbroeken in het begin, want ik zie ze nog steeds.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die gooit z'n bruine streep in de vuilnisemmer
sja...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:25 schreef Filay het volgende:
Geweldig Topic!
Ik laat geen bruine strepen achter in mijn onderbroeken...
Bij mij zijn het meer tractorbandsporen.
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:25 schreef Filay het volgende:
Geweldig Topic!
Ik laat geen bruine strepen achter in mijn onderbroeken...
Bij mij zijn het meer tractorbandsporen.
jazeker. meteen vanaf t begin dat dat we samen sliepen. met zijn ondebroek uittrekken en dan op t bed gaan zitten , en dan strepen op t onderlaken, meteen iets van zeggen. na 2 keer dat ik niet zijn kant op kwam liggen , of hij bij mij was t afgelopen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:17 schreef Mwanatabu het volgende:
De hamvraag is dus eigenlijk: durf jij je partner te vertellen dat hij zijn hol niet goed afveegt?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:04 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
jazeker. meteen vanaf t begin dat dat we samen sliepen. met zijn ondebroek uittrekken en dan op t bed gaan zitten , en dan strepen op t onderlaken, meteen iets van zeggen. na 2 keer dat ik niet zijn kant op kwam liggen , of hij bij mij was t afgelopen.
BTW , dat was in de loop van een verkering, zijn was heb ik nooit gewassen, toen was t al uit.
hoe rillen de mannen van onverwachte menstruaties, met bloed in t bed? heftig![]()
Yep. meestal onverwacht, je reet afvegen niet. dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
![]()
Wat vies.
En ja, menstruatiebloed in bed is ongeveer even vies.![]()
gatverdammequote:Op vrijdag 29 december 2006 02:04 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
jazeker. meteen vanaf t begin dat dat we samen sliepen. met zijn ondebroek uittrekken en dan op t bed gaan zitten , en dan strepen op t onderlaken, meteen iets van zeggen. na 2 keer dat ik niet zijn kant op kwam liggen , of hij bij mij was t afgelopen.
BTW , dat was in de loop van een verkering, zijn was heb ik nooit gewassen, toen was t al uit.
hoe rillen de mannen van onverwachte menstruaties, met bloed in t bed? heftig![]()
haha ik zie het al voor me, wtf ook, hij ging zitten en liet toen strepen achter!?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:04 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Draai ik het laken om. Daarna in de lengte omdraaien. Gaat zo een flink aantal dagen mee. Luchtverfrissertje erboven. Werkt prima.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
gatverdammeHij ging zitten, en liet dan bruine strepen achter
wat voor onverzorgde griezels date jij?
Idd, de beste oplossing en er verder zeker niet te lang bij stil staanquote:Op maandag 18 december 2006 22:26 schreef Schanulleke het volgende:
40 graden of warmer.
Dat ook natuurlijkquote:
Preciesquote:Op zondag 31 december 2006 22:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk
Anders gebruiken ze die natte doekjes natuurlijk nooit
sowieso is dat raar.. koop dan groene, oranje, of roze ofzow.. of gewoon zwartquote:Op maandag 1 januari 2007 02:55 schreef Burbo het volgende:
De truc is om geen witte boxers te nemen.
Inderdaad. Ik heb zwart en donkergroen.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
sowieso is dat raar.. koop dan groene, oranje, of roze ofzow.. of gewoon zwart
wit is voor mietjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |