quote:Op maandag 18 december 2006 21:59 schreef LostFormat het volgende:
Die tissuetjes in het midden.
Wat is een vechthond?quote:Op maandag 18 december 2006 22:40 schreef Dementor het volgende:
Of je neemt geen vechthond in huis.
Vind ik nog niet duidelijk, maar uit voorgaande reacties maak ik op dat het op illegale rassen (vechthonden) gaat of zo? En dan lees ik weer: "en zie het resultaat, van een paar maandjes in de handen van de AID"...een paar maanden dus. En dan stel ik opnieuw de vraag: wat heeft de AID dan gedaan in die paar maanden, als het toch al honden waren die bij voorbaat vanwege afkomst (mogelijk agressief? me niet duidelijk) al afgemaakt (of, netjes gezegd: ingeslapen) hadden moeten worden?quote:Op maandag 18 december 2006 22:40 schreef Chrismo het volgende:
Kijk even op de link die erbij staat;
http://www.dogs-with-spirit.com/index2.html
Dat snap ik ja, maar dat was dus mijn vraag. Waarom hebben ze dat gedaan en, vooral, waarom hebben ze daar MAANDEN over gedaan? Waarom zou de AID ze mishandelen als ze ze toch af moeten maken? Voor de lol? Kun je ze beter meteen in laten slapen, scheelt weer in ruimte voor andere beesten.quote:Op maandag 18 december 2006 22:59 schreef Chrismo het volgende:
@ avdbree
Ze zijn mishandeld door de AID? Zie de foto's.
Bij inbeslagname kan de eigenaar dit juridisch aanvechten. Hier gaan dan vaak maanden overheen.quote:Op maandag 18 december 2006 23:03 schreef avdbree het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, maar dat was dus mijn vraag. Waarom hebben ze dat gedaan en, vooral, waarom hebben ze daar MAANDEN over gedaan? Waarom zou de AID ze mishandelen als ze ze toch af moeten maken? Voor de lol? Kun je ze beter meteen in laten slapen, scheelt weer in ruimte voor andere beesten.
En dan vooral die ironische reclame aan de rechterkant.quote:Op maandag 18 december 2006 22:40 schreef Chrismo het volgende:
Kijk even op de link die erbij staat;
http://www.dogs-with-spirit.com/index2.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |