abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:10:29 #76
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_44564843
AH gossieee er is iemand jaloers boefuckinghoe...
Djeez.. ga er wat aan doen, neem een studie, zoek ander werk, ik krijg ook een bonus.. en ik werk er HARD voor.
Mag ik? als ik miljoenen voor mn baas opstrijk?
Get a life eeh Job!
Trotse papa van Eden
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:52:19 #77
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44566014
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:10 schreef B4CO het volgende:
AH gossieee er is iemand jaloers boefuckinghoe...
Djeez.. ga er wat aan doen, neem een studie, zoek ander werk, ik krijg ook een bonus.. en ik werk er HARD voor.
Mag ik? als ik miljoenen voor mn baas opstrijk?
Get a life eeh Job!
Kijk hier ben ik het totaal mee eens. Ik vind dit topic een beetje zoals die vrouw van de Postcode loterij... Pure afgunst.
Het is gewoon een feit dat er in het bedrijfsleven veel geld omgaat en je ook een rijkelijke beloning krijgt wanneer je een goede prestatie neer zet. Simpel!
Je kan gewoon gaan studeren; ik zelf ben net ook weer een vervolg opleiding begonnen en ben ook pas klaar op mijn 25e. Ik zie het als een investering, want ik wil ook het bedrijfsleven in (bankieren). In Nederland heb je sowieso alle kansen om een goede baan/inkomen te verwerven, als je deze niet aanpakt moet je ook niet gaan zeuren.
Het gaat gewoon om de drive die je hebt, sommige mensen willen graag veel bereiken terwijl anderen al sneller tevreden zijn. Dat is ieders goed recht, maar dan moet je natuurlijk niet gaan zeuren als de beloning anders is.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:58:38 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_44566223
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:41 schreef linda856763 het volgende:
Ik werk voor een aantal managers die wsl 5 keer zoveel verdienen dan ik. En ik wil voor geen goud met ze ruilen.
-Zij staan dag in dag uit onder druk om meer target te halen, nieuwe taken erbij uit te voeren, nog meer op te leveren, en nú onmíddellijk te antwoorden op de 100+ mails die ze op 1 dag krijgen
-Ze werken van 's ochtends 6/7 uur, tot ergens in de avond, en thuis gaat de laptop ook weer open,
-Ze zien hun kinderen te weinig, hun partner werkt niet of parttime om het allemaal draaiende te houden thuis
-Hun werk is nooit klaar. Avonden, weekenden, ze moeten altijd bereikbaar zijn.

Ik kom op mijn werk om 8 uur, doe mijn ding (o.a. die 100+ mails zoveel mogelijk verwerken ), plan hun agenda's vol, en zo rond 17 uur (soms wat later) ga ik weer naar huis, eet wat, met man en kind, ga lekker bankhangen met een boek of voor de TV... wie doet me wat. En dat gebrek aan stress is me heel wat waard!
helemaal correct. Jij vind het goed zo en jij bent dus 1 van de mensen die nooit zal klagen. Omdat jij voor dit gekozen heb. Andere mensen die een hoger salaris en of bunus krijgen werken zich kapot.

Ik Heb zelf een vaste baan en er naast werk ik er ok nog bij in de horeca. Veel mensen verklaren mij voor gek. Ik werk van 8 tot vaak 17:30 ipv 9 tot 17uur. Als ik thuis kom even snel hapje eten en om half 7 sta ik weer in de horeca te werken. Niet elke dag maar zeker wel 4 dagen per week. Vaak ook op zaterdag of zondag.

Simpel weg omdat ik daar voor kies om net iets meer wil hebben om uit te geven. Voor je geld wilt uitgeven moet je het verdienen!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:10:05 #79
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44566619
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Simpel weg omdat ik daar voor kies om net iets meer wil hebben om uit te geven. Voor je geld wilt uitgeven moet je het verdienen!
Heb je nog wel tijd om het uit te geven dan?!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:10:59 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_44570121
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:10 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Heb je nog wel tijd om het uit te geven dan?!
zit wel goed heb een leuke hobby
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_44574884
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik vind je dom
bezit is diefstal, dat is de quote die ik altijd aan zal hangen.
en ik vind jou ook dom hoor, dat je een mening op zon manier beantwoord
it was not a good game
pi_44577600
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:53 schreef rasor1 het volgende:

[..]

Ik ben het met SHE en TS eens . Ga bomen knuffelen en leegstaande panden kraken. Kopen wij wel gewoon huizen. Iedereen blij
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44577891
Mijn vriendin zit in de oliehandelen krijgt in Mei een bonus van 15K,so be it.
Moet ik bijna een jaar voor werken,gellukig hebben we een gedeelde bankrekening .

En je kan er over zeuren maar dat helpt niks,kleiner aanbod betekent betere voorwaarden.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:41:52 #84
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_44578170
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:53 schreef rasor1 het volgende:

[..]

Je krijgt een eindejaarsbonus omdat je je in een moeilijke en onoverzichtelijke functie een jaar lang goed staande hebt gehouden, en heel waarschijnlijk zelfs ook nog vooruitgang geboekt hebt. Ik ben het met SHE en existenz eens, ga bomen knuffelen of leegstaande panden kraken, ik ga nu nog even tot een uur of 11 werken om mijn eindejaarsbonus veilig te stellen

Oja, niemand heeft mijn leven voor elkaar gekregen, rijke ouders kunnen ook probleemkinderen hebben. Je doet het jezelf aan, en je moet dus ook zelf verantwoordelijkheden nemen.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_44588916
gaan jullie eens bomen knuffelen als jullie dat zo graag doen!
maar ik denk dat jullie liever euro's knuffelen, dat maakt jullie gewoon hoeren.
it was not a good game
pi_44588936
Ik pak iedere maand bonussen: Haat me.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 20 december 2006 @ 05:12:30 #87
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44588938
Bonussen zijn goed, vooral die met kerst want dat zijn de extra mooie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_44588941
TVP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 20 december 2006 @ 05:25:26 #89
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44588951
Het leven is 1 grote bonus
pi_44590221
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom krijgen wij dit soort topics niet Ik had het TS nog zo gevraagd....
Je kunt m gaan verplaatsen.
pi_44596759
Djeez: EAT THIS!
quote:
Bankman krijgt bonus van 40,6 mln
` Bestuursvoorzitter Blankfein van de
zakenbank Goldman Sachs heeft een bonus
van 40,6 miljoen euro gekregen.Hij
wordt beloond omdat zijn bank dit jaar
uitstekend heeft gepresteerd.De winst
steeg met 70% tot 7,15 miljard euro.

De bonus van Blankfein is de hoogste
die ooit is toegekend.Topman Mack van
concurrent Morgan Stanley kreeg vorige
week een bonus van 30 miljoen euro.Dat
was toen een absoluut record.

Niet alleen de top van de financiële
instellingen op Wall Street krijgen een
hoge bonus.Er is in de VS ook een
bonusralley gaande onder onder meer
auto- en huizenverkopers.
http://teletekst.nos.nl/tekst/514-01.html
Trotse papa van Eden
pi_44597752
Jammer dat je niet in de OP vermeldt waarom hij de bonus heeft ontvangen. Waarschijnlijk ligt er nl. een bijzondere prestatie aan ten grondslag.

Ja, ook ik vind 40k als bonus bijzonder hoog. Maar een bedrijf is niet achterlijk en zal die bonus echt niet zomaar gegeven hebben.
  woensdag 20 december 2006 @ 14:10:46 #93
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44597813
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:46 schreef danny91184 het volgende:
Mensen die er kei hard voor moeten werken, en die op hun 40e afgewerkt zijn door het werk (denk aan bouwvakkers, en mensen in de zorg etc etc etc) die verdienen een dikke bonus. Echter moeten ze dat geld wel sparen voor later, en dan niet klagen dat ze minder hebben.

Het is natuurlijk wel zo dat ze dit wisten toen ze er aan begonnen..
De zorg is inderdaad een ander verhaal, maar dat bouwpersoneel krijgt dan ook zeer riant vakantiegeld.
Vampire Romance O+
pi_44601111
volgens mij zegt het al genoeg over TS zelf als hij niet meer reageert.

Laat dit een les voor mij zijn om goede opleidingen te volgen (en deze zoiezo af te maken )
0023
  woensdag 20 december 2006 @ 17:06:01 #95
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44602888
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:10 schreef MouseOver het volgende:

[..]

De zorg is inderdaad een ander verhaal, maar dat bouwpersoneel krijgt dan ook zeer riant vakantiegeld.
tjonge jonge er is over elke bedrijfstak wel wat te zeiken als je het zo bekijkt.
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:07 schreef ikJur het volgende:
volgens mij zegt het al genoeg over TS zelf als hij niet meer reageert.

Laat dit een les voor mij zijn om goede opleidingen te volgen (en deze zoiezo af te maken )
zoiezo? wat is er toch zo moeilijk aan dat woord
pi_44603971
Bouwvakkers moeten sowieso hun bek houden: Die werken 20 uur per week zwart en hebben dan uurlonen tussen de 20 en 30 euro schoon in het handje.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44604174
nou ja "schoon"...
Gelukkig zonder haar
pi_44604367
Ik sprak vrijdagavond nog een gozer die nu nog bouwvakker in opleiding is en iedere zaterdag zo'n 160 euro zwart opstrijkt. Die gasten kunnen als ze willen wel 2000 netto per maand verdienen: Menig beginnende hbo'er moet het met minder doen.
  woensdag 20 december 2006 @ 18:06:20 #99
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44604551
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:35 schreef B4CO het volgende:
Djeez: EAT THIS!
[..]

http://teletekst.nos.nl/tekst/514-01.html
Yup; ben laatst op uitnodiging van GS naar London gekomen voor een paar dagen. Alles geregeld; ****hotel onder St. Paul's, vliegtickets etc. Ze laten wel merken dat geld daar niet zo'n probleem is. (ik ben immers maar student)
Las die week ervoor dat de gemiddelde (!) bonus in het NYC office op $400.000 kwam te staan. Sprak tijdens die introductie dag ook met een trader en die was nog geen 40 en die had het al over met pensioen gaan met een huisje op het strand!
Ben bezig om er na mijn studie ook binnen te komen...

(beetje offtopic maarja)
  woensdag 20 december 2006 @ 22:04:30 #100
97745 Thorical
finding a way
pi_44611397
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:06 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Yup; ben laatst op uitnodiging van GS naar London gekomen voor een paar dagen. Alles geregeld; ****hotel onder St. Paul's, vliegtickets etc. Ze laten wel merken dat geld daar niet zo'n probleem is. (ik ben immers maar student)
Las die week ervoor dat de gemiddelde (!) bonus in het NYC office op $400.000 kwam te staan. Sprak tijdens die introductie dag ook met een trader en die was nog geen 40 en die had het al over met pensioen gaan met een huisje op het strand!
Ben bezig om er na mijn studie ook binnen te komen...

(beetje offtopic maarja)
Dacht ik nou echt dat GS, Geen Stijl was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')