Kijk hier ben ik het totaal mee eens. Ik vind dit topic een beetje zoals die vrouw van de Postcode loterij... Pure afgunst.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:10 schreef B4CO het volgende:
AH gossieee er is iemand jaloers boefuckinghoe...
Djeez.. ga er wat aan doen, neem een studie, zoek ander werk, ik krijg ook een bonus.. en ik werk er HARD voor.
Mag ik? als ik miljoenen voor mn baas opstrijk?
Get a life eeh Job!
helemaal correct. Jij vind het goed zo en jij bent dus 1 van de mensen die nooit zal klagen. Omdat jij voor dit gekozen heb. Andere mensen die een hoger salaris en of bunus krijgen werken zich kapot.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:41 schreef linda856763 het volgende:
Ik werk voor een aantal managers die wsl 5 keer zoveel verdienen dan ik. En ik wil voor geen goud met ze ruilen.
-Zij staan dag in dag uit onder druk om meer target te halen, nieuwe taken erbij uit te voeren, nog meer op te leveren, en nú onmíddellijk te antwoorden op de 100+ mails die ze op 1 dag krijgen
-Ze werken van 's ochtends 6/7 uur, tot ergens in de avond, en thuis gaat de laptop ook weer open,
-Ze zien hun kinderen te weinig, hun partner werkt niet of parttime om het allemaal draaiende te houden thuis
-Hun werk is nooit klaar. Avonden, weekenden, ze moeten altijd bereikbaar zijn.
Ik kom op mijn werk om 8 uur, doe mijn ding (o.a. die 100+ mails zoveel mogelijk verwerken), plan hun agenda's vol, en zo rond 17 uur (soms wat later) ga ik weer naar huis, eet wat, met man en kind, ga lekker bankhangen met een boek of voor de TV... wie doet me wat. En dat gebrek aan stress is me heel wat waard!
Heb je nog wel tijd om het uit te geven dan?!quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Simpel weg omdat ik daar voor kies om net iets meer wil hebben om uit te geven. Voor je geld wilt uitgeven moet je het verdienen!
zit wel goed heb een leuke hobbyquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:10 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd om het uit te geven dan?!![]()
bezit is diefstal, dat is de quote die ik altijd aan zal hangen.quote:
Ik ben het met SHE en TS eensquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:53 schreef rasor1 het volgende:
[..]
bezit is diefstal, dat is de quote die ik altijd aan zal hangen.
en ik vind jou ook dom hoor, dat je een mening op zon manier beantwoord![]()
Je krijgt een eindejaarsbonus omdat je je in een moeilijke en onoverzichtelijke functie een jaar lang goed staande hebt gehouden, en heel waarschijnlijk zelfs ook nog vooruitgang geboekt hebt. Ik ben het met SHE en existenz eens, ga bomen knuffelen of leegstaande panden kraken, ik ga nu nog even tot een uur of 11 werken om mijn eindejaarsbonus veilig te stellenquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:53 schreef rasor1 het volgende:
[..]
bezit is diefstal, dat is de quote die ik altijd aan zal hangen.
en ik vind jou ook dom hoor, dat je een mening op zon manier beantwoord![]()
Je kunt m gaan verplaatsen.quote:Op maandag 18 december 2006 22:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom krijgen wij dit soort topics nietIk had het TS nog zo gevraagd....
![]()
http://teletekst.nos.nl/tekst/514-01.htmlquote:*************************************
Bankman krijgt bonus van 40,6 mln
` Bestuursvoorzitter Blankfein van de
zakenbank Goldman Sachs heeft een bonus
van 40,6 miljoen euro gekregen.Hij
wordt beloond omdat zijn bank dit jaar
uitstekend heeft gepresteerd.De winst
steeg met 70% tot 7,15 miljard euro.
De bonus van Blankfein is de hoogste
die ooit is toegekend.Topman Mack van
concurrent Morgan Stanley kreeg vorige
week een bonus van 30 miljoen euro.Dat
was toen een absoluut record.
Niet alleen de top van de financiële
instellingen op Wall Street krijgen een
hoge bonus.Er is in de VS ook een
bonusralley gaande onder onder meer
auto- en huizenverkopers.
De zorg is inderdaad een ander verhaal, maar dat bouwpersoneel krijgt dan ook zeer riant vakantiegeld.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:46 schreef danny91184 het volgende:
Mensen die er kei hard voor moeten werken, en die op hun 40e afgewerkt zijn door het werk (denk aan bouwvakkers, en mensen in de zorg etc etc etc) die verdienen een dikke bonus. Echter moeten ze dat geld wel sparen voor later, en dan niet klagen dat ze minder hebben.
Het is natuurlijk wel zo dat ze dit wisten toen ze er aan begonnen..
tjonge jongequote:Op woensdag 20 december 2006 14:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
De zorg is inderdaad een ander verhaal, maar dat bouwpersoneel krijgt dan ook zeer riant vakantiegeld.
zoiezo? wat is er toch zo moeilijk aan dat woordquote:Op woensdag 20 december 2006 16:07 schreef ikJur het volgende:
volgens mij zegt het al genoeg over TS zelf als hij niet meer reageert.
Laat dit een les voor mij zijn om goede opleidingen te volgen (en deze zoiezo af te maken)
Yup; ben laatst op uitnodiging van GS naar London gekomen voor een paar dagen. Alles geregeld; ****hotel onder St. Paul's, vliegtickets etc. Ze laten wel merken dat geld daar niet zo'n probleem is. (ik ben immers maar student)quote:Op woensdag 20 december 2006 13:35 schreef B4CO het volgende:
Djeez: EAT THIS!
[..]
http://teletekst.nos.nl/tekst/514-01.html
Dacht ik nou echt dat GS, Geen Stijl was.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:06 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Yup; ben laatst op uitnodiging van GS naar London gekomen voor een paar dagen. Alles geregeld; ****hotel onder St. Paul's, vliegtickets etc. Ze laten wel merken dat geld daar niet zo'n probleem is. (ik ben immers maar student)
Las die week ervoor dat de gemiddelde (!) bonus in het NYC office op $400.000 kwam te staan. Sprak tijdens die introductie dag ook met een trader en die was nog geen 40 en die had het al over met pensioen gaan met een huisje op het strand!![]()
Ben bezig om er na mijn studie ook binnen te komen...
(beetje offtopic maarja)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |