Goedquote:Op woensdag 20 december 2006 14:16 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Ondergetekende gaat binnenkort haar eerste gitaartje aanschaffenIbanezzzz
Mooi nummertje, wel een beetje standaard. De stem van het chickie is echt top!quote:
grootste verschil zit denk ik in de vorm/ breedte van de hals.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:23 schreef Sloggi het volgende:
Zit er eigenlijk veel verschil in de speelbaarheid van verschillende modellen / merken elektrische gitaren? En waar zit dat verschil dan in?
Dankjequote:Op woensdag 20 december 2006 18:23 schreef Maaark het volgende:
[..]
Mooi nummertje, wel een beetje standaard. De stem van het chickie is echt top!![]()
Beetje reverb over de vocals zoals al gezegd is en het kan naar de platenmaatschappij.
zelf opgenomen?
Dus het is wel zo dat de ene gitaar gemakkelijker te bespelen is dan de andere? Ik heb nu bijvoorbeeld een akoestische gitaar, die lijkt me een stuk lastiger te bespelen dan een elektrische gitaar aangezien die (vaak) een hele smalle hals hebben.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:25 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
grootste verschil zit denk ik in de vorm/ breedte van de hals.
en bijv. de plaatsen waar je je rechterhand kan laten rusten om te spelen.
Schop eens heel hard dat keyboard door de kamerquote:
Keyboard?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Schop eens heel hard dat keyboard door de kamer![]()
Voor de rest wel een lekker poppy nummer. Niet mijn soort muziek, maar goed gedaan![]()
Die gitaar is waardeloos ongeinspireerd. Doe er eens wat leuks mee. Die stem kan niet het hele nummer dragen, noch kan het keyboardriedeltje dat.quote:
Wat zei je?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik misschien een strat uit '79 ga kopen??
Waarmee? Als ik vragen magquote:Op woensdag 20 december 2006 18:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dankje
Ja zelf opgenomen, vanmiddag thuis.
ik wil iets hebben dat je 4 sporen tegelijk kan opnemen op een pcquote:Op woensdag 20 december 2006 19:31 schreef Maaark het volgende:
[..]
Waarmee? Als ik vragen mag
Audio Interface / Mic / Programma?
Is de gitaar ook met de mic opgenomen?
Alles tegelijk? Elke keer één spoortje?
![]()
Track voor track met adobe audition. Met de microfoon die bij mijn microKORG zat over een highdefinition geluidskaart.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:31 schreef Maaark het volgende:
[..]
Waarmee? Als ik vragen mag
Audio Interface / Mic / Programma?
Is de gitaar ook met de mic opgenomen?
Alles tegelijk? Elke keer één spoortje?
![]()
ik wil een studio, waar ik solo in kan werkenquote:Op woensdag 20 december 2006 19:51 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wil studiotijd. En een solo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |