Een seconde is zo voorbij.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:43 schreef NASDAQbastardo het volgende:
2 noten per seconde?
is dat echt zo? Want dan zit ik een beetje te snel ja
Ga eens fucking oefenen man.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Joah. Downstrokes![]()
Een-uh twee-u drie-uh vier-uh. En in die tijd 8 keer aanslaan.
Ja, ben geen Herman Li man...
Elke maat duurt 4 seconden. Tenminste wel in mijn gegeven schema ding.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:46 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hehe, dus de 1e maat zou 8 seconden duren?
Doe ik, maar mijn fret-hand is niet snel genoeg. Heb van die spastische vingers die ik nooit zo snel op de goede snaar krijg.quote:
nee, omdát je blijkbaar niet genoeg hebt geoefend. absoluut niet verwijtend bedoeld of wat dan ook.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe ik, maar mijn fret-hand is niet snel genoeg. Heb van die spastische vingers die ik nooit zo snel op de goede snaar krijg.
Essentieel. Essentieel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, omdát je blijkbaar niet genoeg hebt geoefend. absoluut niet verwijtend bedoeld of wat dan ook.
maar snelheid van je hand kun je oefenen. ...door gewoon veel te spelen uiteraard.
Vader Jacob?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:00 schreef imported_sphinx het volgende:
trouwens, mijn muziekleraar vindt dat ik moet oefenen met instrumenten spelen en zingen tegelijk. hebben jullie hier tips voor? want hij zei zelf namelijk alleen: 'met simpele dingen beginnen'
(muziekleraar van gewone school dus, niet muziekschool)
Creedence Clearwater Revival - Bad moon risingquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:00 schreef imported_sphinx het volgende:
trouwens, mijn muziekleraar vindt dat ik moet oefenen met instrumenten spelen en zingen tegelijk. hebben jullie hier tips voor? want hij zei zelf namelijk alleen: 'met simpele dingen beginnen'
Heel simpel: Lou Reed - Sweet jane.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Creedence Clearwater Revival - Bad moon rising
Johnny Cash - Ring of fire
Makkelijke akkoordenschema's met makkelijke slagjes en makkelijke zang. Als het niet lukt verlangzamen en het proberen te neurien ipv zingen.
Ja doen! Maken we een grafmetal-medley.quote:
Niks mis met 60bpm natuurlijk. Mits doom.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:54 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ah ok. Nee dan zat ik echt helemaal verkeerd met het tempo. Ik dacht jullie raggen al mee met Battery enzo (zonder de solo dan he). Tot 100 klinkt zo'n solo nog goed, maar lager dan dat klinkt het echt niet en wordt het bijna onmogelik om te sustainen
Ow, als iemand een nieuw usericon in de OP wil, meld het dan even, ik ga niet iedereen bij langsquote:Op woensdag 20 december 2006 11:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Testtopic deel zoveelI
Check de nieuwe OP![]()
![]()
Leuke icoontjes gevonden
Checkquote:Op woensdag 20 december 2006 11:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow, als iemand een nieuw usericon in de OP wil, meld het dan even, ik ga niet iedereen bij langs
Sunn O)) speelt ongeveer 30 bpm, dat is ook vetquote:Op woensdag 20 december 2006 11:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met 60bpm natuurlijk. Mits doom.
Voor degene die er nu ook al in staan dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |