Als je naast lang ook stevig/breed/gespierd bent T-shirts een L, als je wat tengerder bent M. Shirts sowieso een M waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:23 schreef hmmmz het volgende:
ik ben van plan wat hollister kleding aan te schaffen, maar ben nog een beetje twijfelachtig over de maat. Ik ben ongeveer 1.94 meter lang, normaal postuur en heb meestal maat L of M . Nu ben ik al een beetje met die size-chart op de site van hollister bezig geweest maar kom er toch niet helemaal uit en blijf er een beetje twijfelachtig over. Hopelijk is er hier iemand die ongeveer even groot is als mij en mij dus wat meer kan vertellen over de maat die ik nodig heb.
Ik heb maat 36/38 van boven en van onderquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:42 schreef Sabinee het volgende:
Kunnen jullie me vertellen welke maat ik (vrouw) het beste kan nemen?
Ik heb maat 38 van boven, 40 van onder, maar meestal heb ik voor bloesjes wel 40 nodig ivm. "voorgevel"
Ben 1.73m lang.
Ben eigenlijk benieuwd naar alle maten, voor een blouse, een gewoon vestje/shirtje en een jeans..
Ik vind de spullen echt super mooi, helaas wel duur! Maar ik wil wel eens wat bestellen.
Ik ben ook 1.94 en heb shirts en polo's XL. Vesten en overhemd L. kijk fobo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als je naast lang ook stevig/breed/gespierd bent T-shirts een L, als je wat tengerder bent M. Shirts sowieso een M waarschijnlijk.
Het is op Amerikanen gericht he en die zijn nou eenmaal wat forser.
ik ben niet zo breed als jij bent dus denk ik dat ik voor de L moet gaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:35 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik ben ook 1.94 en heb shirts en polo's XL. Vesten en overhemd L. kijk fobo.
helaas...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:27 schreef Adelante het volgende:
weer wat overhemden besteld (stripes), benieuwd of ik door het bestelsysteem kom
dit had ik ook, dan moet je contact opnemen anders blijft hij heel lang op pending staan, je order wordt dan natuurlijk gewoon gecanceld nadat je contact hebt gehad, ik heb in een reactie gevraagd hoe dat zat met dat bevestigen van je billing address en die medewerker zei dat dat geheel willekeurig werd gedaan door het systeem en niets te maken had met waar de bestelling heen gezonden moet worden. Dus wat je kan doen is contact opnemen en nadat de bestelling gecanceld is gewoon weer de bestelling plaatsen en kijken wat er gebeurd, als je weer je billing address moet bevestigen kan je pech hebben maar kan het ook gelul zijn dat het systeem willekeurig hierom vraagt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
helaas...
your order is held, verify billing adress
Ja is ietsje goedkoper, duurt alleen 2 tot 3 keer zo lang voordat je je spullen binnen hebt en als de douane wel een naheffing doet dan ben je veel duurder uit.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef Ace1 het volgende:
Gewoon via Ellen doen... scheelt toch niet zo veel.
Geen idee, ik ben nu op mijn studentenkamer in Groningen, waar je hem heen hebt gestuurd is het adres van mijn ouders.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:49 schreef Ace1 het volgende:
btw... heb je die catalogus binnengehad?
Is niet te koop in Nederland.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:59 schreef saban het volgende:
Iemand enig idee of deze te verkrijgen is in Rotterdam/Den Haag?
[afbeelding]
En prijs?
Waarom ben je veel duurder uit bij een naheffing via Ellen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:39 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ja is ietsje goedkoper, duurt alleen 2 tot 3 keer zo lang voordat je je spullen binnen hebt en als de douane wel een naheffing doet dan ben je veel duurder uit.
Hmm lastig dus, dan zou ik een XL moeten hebben minimaal, en die zijn er vaak niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb maat 36/38 van boven en van onder. Ik heb een hoodie(vest) en een t shirtje van A&F. Ik heb van beide een maat L genomen en deze zit perfect. Mijn ervaring is dus dat de kleding vrij klein valt
.
Ik heb 2 shirtjes die groot vallen, maar verder valt alles wat ik van A&F heb (en dat is heel watquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef Sabinee het volgende:
Hmm lastig dus, dan zou ik een XL moeten hebben minimaal, en die zijn er vaak niet.
Toch hoor ik ook wel weer veel dat het wat groot valt..![]()
Wat moet ik nouEn voor die verduidelijkingsfoto's kijk je maar in mn FoBo
Ellen rekent een een bedrag van ¤20 voor de service, over het totaalbedrag (incl. verzendkosten, excl. servicekosten) in dollars rekent zij 5% i.v.m. de schommelende valuta, dit alles bij elkaar opgeteld is vaak een aantal euro's goedkoper dan wanneer je direct vanaf abercrombie.com zou bestellen, dat is dan wel inclusief de rekening die je nog van FedEx krijgt. MAAR!!!! Als de Nederlandse douane het pakketje dat Ellen verstuurd openmaakt en vindt dat er belasting over betaald dient te worden, dan komt dat er dus ook nog eens bij wat het totaalbedrag dus een stuk hoger maakt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:53 schreef Japin het volgende:
[..]
Waarom ben je veel duurder uit bij een naheffing via Ellen?
Balenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:37 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb 2 shirtjes die groot vallen, maar verder valt alles wat ik van A&F heb (en dat is heel wat) toch echt klein.
grrrr....ooit zal het mij ook weer lukken...OOIT!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:32 schreef Adelante het volgende:
Ik ben verbaasd... Mijn order is toch shipped en staat nu in Indianapolis om verzonden te wordenBlijkbaar vinden ze me toch wel lief bij A&F
nou, dan stelt dat vasthouden van de order dus ook niets voor, dan wacht ik het de volgende keer ook gewoon af, ga mooi geen contact meer opnemen. Maar ik hoop gewoon dat de volgende keer er geen billing address verification wordt gevraagd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:10 schreef Adelante het volgende:
heb er niks op uit gedaan
dat is dus het meest vreemde, eerst vragen om billing verification adress en dan alsnog gewoon versturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |