Je hebt leuke dingen besteld, hoe lang was jij ook alweer? 1,70 ofzo?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
hahaha, ach, je had nog als excuus kunnen aavoeren dat Hollister van A&F is.
Dankje!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:05 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Je hebt leuke dingen besteld, hoe lang was jij ook alweer? 1,70 ofzo?
Mooi t-shirt! Had je hem zelf direct vanaf de site besteld?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:49 schreef Retro het volgende:
Vandaag ook mijn bestelling binnen gekregen (in totaal elf dagen tussen bestellen en ontvangen). Ik vind de pasvorm écht perfect (maat S, 1.76m / 65 kg)
[afbeelding]
Mooi spul, en ja, het is wel tricky met die broek, maar ik gok het er toch maar op.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:20 schreef men_in_red het volgende:
Mijn cashmere trui en overhemd zijn ook binnen, zit perfect, dus helaas voor jullie niks in de verkoop bij mij.
Heb dit besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
edit: @SW: ziet er goed uit die broek, maar jeans bestellen ga ik niet doen, broeken wil ik echt eerst wel even passen.
Ongeveer tegen het einde van de lente of een aantal weken eerder.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:36 schreef Japin het volgende:
Iemand enig idee wanneer de lente-sale begint van abercrombie?
Niet te bijdehand he. Misschien dat er van tevoren een datum wordt aangekondigd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:06 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ongeveer tegen het einde van de lente of een aantal weken eerder.
Ik vrees het ergste voor je, de broeken die ik zag vielen flink groter dan Replay/G-Starquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:13 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik draag van andere merken ook 31x32 dus ik hoop dat deze overeenkomt.
Zijn er ook niet meer, waren er alleen nog tijdens de uitverkoop.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:34 schreef Joncho het volgende:
't kan aan mij liggen, maar ik kan die cashmere's niet vinden op de site
Gelukkig maar dat ze mijn order hebben gecanceld. Ik kreeg na de bestelling nog een mailtje achter de orderbevestiging aan waarin ze vroegen of ik contact met ze wilde opnemen om mijn billing address te bevestigen, zolang dat niet gebeurde zou de bestelling 'on hold' blijven staan, dus had ik ze maar even gemaild en daarna kreeg ik een bericht terug dat ze mijn bestelling hadden gecanceld omdat ze op dit moment niet naar NL verzenden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:14 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor je, de broeken die ik zag vielen flink groter dan Replay/G-Star
quote:Mailtje dat ik mijn billing address moest bevestigen:
Thank you for your recent order with Abercrombie and Fitch. For your order to be processed, we need to verify your billing address. Please contact us immediately or your order will be cancelled. We look forward to hearing from you. The contact phone number and email address are listed below.
Abercrombie and Fitch Research & Resolution Department
1-866-314-7743
001-614-219-5380 (International)
Monday - Friday 8am - 8pm
orderservice@abercrombie.com
PS - You may have received an order confirmation email from us, but your order will not ship until the above issue is resolved. Please contact us as soon as possible!
quote:Mailtje dat ze mijn bestelling hebben gecanceld:
Hello Steve,
Thanks for contacting us at A&F. We apologize but your order has been canceled because at this time we are not shipping
to the Netherlands. We apologize for any inconvenience this may have caused. Thanks again for contacting us at A&F.
Heather
orderservice@abercrombie.com
A&F Research & Resolution
1-866-314-7743
International: 001-614-219-5380
Ik moet het ook nog maar afwachten hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
Gelukkig maar dat ze mijn order hebben gecanceld.
Ik was even bang dat ze iedere keer om een billing address bevestiging zouden vragen en ik dus nooit meer een order er doorheen gedrukt zou krijgen maar gelukkig blijkt die willekeurig gedaan te worden door het systeem, dus er is nog altijd de kans dat het lukt.quote:Hey Steve,
Thank you for contacting us here at Abercrombie & Fitch! At this time we are currently not shipping any size orders to the Netherlands. The reason why you were asked to verify your billing address was because that is an automatic response email that is sent to orders at random. It does not distinguish where the order is shipped it is just a random verification. Thank you again for contacting us here at A&F!
Brendan
orderservice@abercrombie.com
A&F Research & Resolution
1-866-314-7743
International: 001-614-219-5380
Ik wil eigenlijk ook maar 1 shirtje en het luchtje bestellen binnenkort, kunnen we wel samen doen anders. Soort IA zeg maar..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:12 schreef Molluck het volgende:
Die service van die Ellen is wel heel mooi, je kan dus gewoon je bestelling naar haar laten sturen en dan stuurt zij het door...
Ik wil eigenlijk maar één polo hebben, dus dan is het nog redelijk duur. Dan is samen bestellen toch weer voordeliger...
damn die catalogus had ik wel willen hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:31 schreef Ace1 het volgende:
Net m'n bestelling van ellen binnengehadZe heeft er ook een catalogus bij gedaan!
Anyways, Tshirt past perfect, overhemd twijfel ik nog over de maat, ik vind de mauwen vrij lang...
Ik post vandaag nog wel een pic, you guys be the judge.
ja man, ik ook wel, ik had het haar eigenlijk nog willen vragen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:28 schreef men_in_red het volgende:
[..]
damn die catalogus had ik wel willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |