Neuh dat wist ik niet, had het ook nog nooit gedaan. We wilden hem gewoon rustig op een pleintje zetten waar niemand was, niet tegen iemand aangooien ofzo hoorquote:Op maandag 18 december 2006 18:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je weet dat Croftybommen als een zwaar misdrijf worden gezien?
Knapen!quote:18-12-2006 In de Waalstraat in de Rivierenbuurt hebben politieagenten zaterdagavond rond 23.00 uur drie jongens aangehouden die een crofty bom wilde maken.
De jongens hadden alle spullen voorhanden om een explosief samen te stellen. Agenten in burger hielden de knapen echter in de gaten. De verdachten, 17 en 18 jaar oud, zijn aangehouden en verhoord.
Hoewel een al jaren oud recept, kwam de crofty bom in oktober weer in het nieuws. In Duivendrecht gooiden een paar jongens een explosief in bus 41. Daarbij raakten een passagier en de buschauffeur gewond.
quote:Op maandag 18 december 2006 18:49 schreef Echo99 het volgende:
Je hebt een avatar van Ajax. Je zal wel niet beter weten.
Gast, jij hebt vast ook wel is illegaal vuurwerk gehad en ja het was politie in burger dus wat wil je ertegen doenquote:Op maandag 18 december 2006 18:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Knapen!![]()
Kneus is meer gepast.
Omdat je er 1 maakt en al helemaal als ze je pakken.![]()
Vuurwerk vs Bomquote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gast, jij hebt vast ook wel is illegaal vuurwerk gehad en ja het was politie in burger dus wat wil je ertegen doen![]()
Leer lezen kneusquote:Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef caradoc het volgende:
Klootzak, een beetje een vrouw en haar dochter verwonden voor de kick! Hoop dat je de cel van de binnenkant gaat zien!
Gast, dat ding was nog geeneens klaarquote:Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef caradoc het volgende:
Klootzak, een beetje een vrouw en haar dochter verwonden voor de kick! Hoop dat je de cel van de binnenkant gaat zien!
Joh, als je er iets mee wil vernielen snap ik het maar we wilde gewoon een knalletje horen op een rustig pleintje en ik had het nog nooit gedaan+ik wist de risico's nietquote:Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vuurwerk vs Bom
Zie je het verschil?![]()
Meneer de Heiligequote:Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef JediMindTricks het volgende:
Jammer dat je je hoofd er niet afgeblazen hebt.
Wil je nog wat meer recepten ?.
Omdat we er niets mee gedaan hebben+het was niet om iets te vernielenquote:Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef TeChNo2 het volgende:
ajax, croftybommetjes, trots zijn op het feit dat je bent opgepakt (of erger nog wannabe)...how low can you go?
mijn klacht: waarom laten ze die stumpers weer gaan?
Croftybom vs MOAB, zie je het verschil?quote:Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vuurwerk vs Bom
Zie je het verschil?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |