jullie waren toch een bom aan het maken?quote:Op maandag 18 december 2006 19:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb als verklaring:
Chemische producten omdat ik het toevallig in me zak had zitten![]()
Dat heb je als verklaringquote:Op maandag 18 december 2006 19:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb als verklaring:
Chemische producten omdat ik het toevallig in me zak had zitten![]()
Het is vrij verkrijgbaar, dus tsja![]()
Dat is gewoon normaal hoorquote:Op maandag 18 december 2006 19:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, om te weten wat jullie ervan vinden dat het helemaal op AT5 komt![]()
Helemaal op AT5quote:Op maandag 18 december 2006 19:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, om te weten wat jullie ervan vinden dat het helemaal op AT5 komt![]()
een watquote:Op maandag 18 december 2006 19:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Helemaal op AT5![]()
De slager op de hoek die een schaat laat komt al op AT5![]()
Oh als verklaring dat gaat je niet aan, maar als verklaring waaro ik ben opgepakt staat chemische productenquote:Op maandag 18 december 2006 19:07 schreef Robocock het volgende:
[..]
Dat heb je als verklaringWat hebben die andere gasten gezegd? Moet wel overeen komen natuurlijk
Als zelfs die bewakers bij het cellencomplex dit zeggen:quote:Op maandag 18 december 2006 19:08 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat is gewoon normaal hoor.
Als jongetjes van 12 vuurwerk voor 00.00 afsteken, komt dat er ook op.
Boeiend.
Nah, zal wel een boete worden. Valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 18 december 2006 19:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh als verklaring dat gaat je niet aan, maar als verklaring waaro ik ben opgepakt staat chemische producten![]()
Bij die andere gast staat:
7up fles met Aliminium propjes![]()
Wat dan ?quote:Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als zelfs die bewakers bij het cellencomplex dit zeggen:
Misschien zelfs voorwaardelijk, heb verder nog nooit met politie te maken gehad en dat had ik ook liever zo gehoudenquote:Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef Robocock het volgende:
[..]
Nah, zal wel een boete worden. Valt allemaal wel mee.
Lees de op eens....quote:Op maandag 18 december 2006 18:55 schreef El_Rolando het volgende:
TS, hoe oud ben je wel niet? Dat je je met dat soort zaken bezighoudt.
steek dan gewoon rotjes af, kneusquote:Op maandag 18 december 2006 18:48 schreef Jasza het volgende:
Bommakers![]()
![]()
![]()
![]()
We wilde gewoon een knal horen, niet iets opblazen ofzo zeg tering![]()
Nou, vuurwerk doe ik niet meer aanquote:Op maandag 18 december 2006 19:16 schreef Matness het volgende:
[..]
steek dan gewoon rotjes af, kneus
quote:Op maandag 18 december 2006 18:49 schreef Echo99 het volgende:
Je hebt een avatar van Ajax. Je zal wel niet beter weten.
http://www.watvoorkuddedierbenjij.nl/quote:Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou, vuurwerk doe ik niet meer aan![]()
Dit was sowieso niet mijn idee, alleen vond ik het wel intressant voor een keertje maarja had ik beter niet kunnen doen he![]()
Hé, houd dat lekker in Limburg jaquote:Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
En dan zeker crompie bommen gooien op argeloze bejaarden heWeet je waar ze die voor moesten gebruiken ? Om mensen op scooters op te blazen + het vernielen van zogenaamde hangketen waar graffiti op stond.
Jasza is het koorknaapje volgens de nieuwsbericht
[afbeelding]
www.watvoormoraalhuilliebenjijgaeensdood.nlquote:Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef Matness het volgende:
[..]
http://www.watvoorkuddedierbenjij.nl/
quote:Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
www.watvoormoraalhuilliebenjijgaeensdood.nl
kusje op de zere plekquote:Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou ie dat wel willen?quote:
Die doet het niet hoorquote:Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hij bedoelde ook:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |