abonnement Unibet Coolblue
pi_45209594
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb nu al weer zin in de lente met AC!
Heb alle snowman meubels en heb het gehad met dat witte. Ik wil groen
ja, ik heb ook al zitten denken om de datum stiekem vooruit te zetten. het is buiten toch ook niet wit..
pi_45209706
is er nu trouwens nog iemand on-line??
pi_45231325
@VAgeNERATION, das weer een tijdje geleden!!
Onderstussen heb ik een load of Gyroids voor mn dorp liggen... mocht ik je er nog een plezier mee doen, let me know, dan bewaar ik het voor je... Here they come:

mini warbloid/mini oombloid/timpanoid/tall alloid/slim quazoid/mega clankoid/mini clankoid/
tall bowtoid/mini gargliod/tall gargloid/tall buzzoid/mega dinkoid/ tall gongoid/mini fizzoid/howloid/
mini lamentoid/mini croakoid

Mocht ik voor sommige al gevraagd hebben, forgive me
Hmmm... kom er net achter dat ik ze op 2 na ook al had... dus de kans is groot....

[ Bericht 8% gewijzigd door Blue007 op 10-01-2007 23:03:43 ]
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_45231680
Ik heb het nog steeds niet voor elkaar gekregen om tegelijk met iemand anders online te zijn, dat is best knap vind ik.
pi_45232619
@VAge: Als je wilt ik heb ook nog veel wiebeldingen hier in m'n dorp liggen. Je mag ze allemaal hebben. Zijn teveel om op te noemen.
Ik heb je al weer in mijn lijst staan. Kom maar eens langs en neem maar mee. Wat je dubbel hebt verkoop je maar.
En niet te vergeten die Muai Statue heb ik ook nog voor je.
pi_45260349
Gyroids



, had toevallig laatst de lijst er weer eens bij gepakt, zal binnenkort eens posten welke ik nog moet, het eind is in zicht

Nieuwe tegels op de kop getikt, Had er eigenlijk wat fototje's van willlen maken maar helaas, batterijen leeg , de bomen staan nu ook hoe ik ze wil hebben, Quantiki is een stuk kaler geworden, wel grappig is dat ik nu blijkbaar alles kan doen met m'n town zonder dat ik m'n PT verlies

Eind deze maand nog een weekendje weg en dan wil ik begin februari de hybrids weer buitenzetten, hoop dat de winter dan opgehouden is, bring back the green!

Ik zal af en toe eens kijken of er iemand z'n poort openheeft om de Gyroids op te pikken
Niet zo hardcore...
pi_45260838
Woei, je hebt Timpanoids
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:03:06 #258
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_45265997
Ik heb mijn spel weer gevonden Hij lag onder een paar tassen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:06:51 #259
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_45266160
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef Maraca het volgende:
Ik heb mijn spel weer gevonden Hij lag onder een paar tassen
Pfff, opluchting!!! Anders had je helemaal opnieuw moeten beginnen
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:22:04 #260
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_45266786
b.t.w.......ben bang dat mijn gouden slingshot in het water terecht is gekomen toen ik 'm uit de lucht schoot.....
Klopt het dat je die ook uit de lucht moet schieten of komt die per post? Het zag er anders uit dan anders...........snif.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:43:41 #261
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_45269933
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:22 schreef Sammetje het volgende:
b.t.w.......ben bang dat mijn gouden slingshot in het water terecht is gekomen toen ik 'm uit de lucht schoot.....
Klopt het dat je die ook uit de lucht moet schieten of komt die per post? Het zag er anders uit dan anders...........snif.
Je gouden slingshot komt inderdaad uit de lucht.. maar aangezien hij in het water is gevallen (ik wist niet eens dat dat kon) zal er wel een nieuwe verschijnen.. Zag het eruit als een gouden gereedschapskist?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:26:01 #262
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_45278752
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je gouden slingshot komt inderdaad uit de lucht.. maar aangezien hij in het water is gevallen (ik wist niet eens dat dat kon) zal er wel een nieuwe verschijnen.. Zag het eruit als een gouden gereedschapskist?
Idd, maar daarna heb ik weer gewone luchtballonnen gehad, dus ben echt 'bang' dat die niet meer komt.......
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_45291620
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

Heb ik.
Oooh, dat zou erg fijn zijn! Heb je me toevallig al in je friendslist staan?
Zoek jij nog iets?
pi_45291659
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:26 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Idd, maar daarna heb ik weer gewone luchtballonnen gehad, dus ben echt 'bang' dat die niet meer komt.......
Als je weer 15 ballonnen uit de lucht schiet komt er weer eentje voorbij vliegen.
Mochten kadootjes in de rivier vallen, volg het kadootje dan tot aan het strand. Soms heb je geluk en komt 'ie op het strand terecht!
pi_45322927


Mocht iemand Purrl nog eens krijgen, laat het mij even weten, i miss the fellow

Vraagje aan iedereen, :

Wat is volgens jouw de leukste openings zin die jij ooit aan een acww character hebt gegeven?

Mijne denk ik die van Goose, namelijk:
"I egg your pardon?" , vond hem wel leuk gevonden, al vind ik " here have this" ook nog steeds een leuke, lekker andere acww'ers frustreren als de bewoner verhuist en vervolgens steeds dit zegt om vervolgens niks te geven

Nou benieuwd of er nog leuke/bekende catchprase's langskomen, al heb ik het gevoel dat het topic een beetje doodbloed
Niet zo hardcore...
pi_45324469
Ik weet zo gauw geen zin. Behalve dan bv Samson die ik stug : "I am stupid" liet zeggen.

En om de zoveel tijd gebeurd hier weinig tot niets en ineens bloeit het weer op. Al heel vaak gebeurd met dit topic
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:31:36 #267
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_45324723
Ik laat mijn bewoners altijd M'kay zeggen (Southpark)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_45328644
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:25 schreef Ardenlyn het volgende:
En om de zoveel tijd gebeurd hier weinig tot niets en ineens bloeit het weer op. Al heel vaak gebeurd met dit topic
Winterdipje
Nou ja... winter.....:)
O ja, in ACWW wel natuurlijk, tot wanneer blijft dat witte gras liggen eigenlijk?
I need some color

Ik viste net trouwens net 60 turnips bij Booker vandaan, was erg verbaasd! Totdat ik realiseerde dat het de turnips waren die ik had verloren toen Gracie maandag haar auto voor het stadhuis had geparkeerd, waar ze lagen Dus ik heb om niks lopen balen dat ik ze kwijt was!
Oeps... nog ff snel naar K.K.!!

Wilde trouwens net mijn eerste ACWW foto plaatsen, but i got stuck! Hoe moet ik het uploaden?

[ Bericht 30% gewijzigd door Blue007 op 13-01-2007 23:44:00 ]
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_45331954
Goose is n kip trouwens , vandaar. ,oh nee een haan

"M'kay", die ben ik idd al een aantal keer tegengekomen , "What's slup?" deed ik ook nog wel eens, vond ik gewoon leuk klinken.
Soms komen er wel eens leuke in me op, maar dan ben ik meestal niet aan het spelen, en ben ik weer te lui om het op te schrijven of er komen gewoon ineens geen bewoners meer vragen het te veranderen.

Oke het kakt wel eens een beetje in hier, maar ik had het gevoel dat het nu wel heel erg is
Dus laten we de boel weer op gang brengen woohoo , nou ja zal zelf ook weer eens proberen online te komen.
Heb eigenlijk ook wel weer zin om wat foto's te plaatsen, al is het best een bende in Quantiki, maar vooral in m'n huis.

En heb ook zin om de hybrids weer buiten te zetten , zal wel weer wennen zijn aan elke dag verplicht de bloemen water te geven. ik wil een sprinkler die buiten gezet kan worden Quantiki zou er vol mee staan!

@ blue, foto's upload ik meestal bij flickr, ik weet niet of dat is wat je bedoelt?
Niet zo hardcore...
pi_45332546
Clankoid,Mini Clankoid,Mega Dingloid,Mini Oombloid,Rhythmoid,Mega Lullaboid,Bowtoid,Mini Tootoid,Dekkoid,mini Dekkoid,Mega Buzzoid,Mini Buzzoid,Mega Drilloid,Mega Echoid,Tall Lamentoid,Mega Strumboid,Mini Strumboid,Howloid,Tall Nebuloid,Slim Nebuloid,Mega Poltergoid,Mini Poltergoid,Mega Bovoid,Mega Dinkoid,Mega Harmonoid,Harmonoid,Mini Harmonoid,Tall Harmonoid,Mega Alloid,Tall Alloid,Tall Gargloid,Tall Warbloid,Mega Freakoid,Mini Quazoid,Tall Quazoid, zo die moet ik nog
Niet zo hardcore...
  zondag 14 januari 2007 @ 01:51:02 #271
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_45333753
Ik heb een Tall Nebuloid voor je! en een Clankoid!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_45336050
@ VAgeNERATION: Tall Gargloid & Mini Strumboidheb ik klaar liggen voor je! *o* Wanneer kom je ze ophalen?
@ Mini-Lellan: Wanneer kan ik de Exotic Chest eventueel op komen halen?

Ik ben zelf nog op zoek naar een aantal fossielen:
* Ptera Body
* Dimetrodon Skull
* Pachy Tail
* Sabertooth Tail

Op dit moment heb ik de volgende fossielen voor wie ze nog nodig heeft:
T-rex skull
Siesmo Hip
Dinosaur egg
Tricera Skull

Dan nog de volgende vraag: Mijn vriendje heeft gisteren ook een DS gezocht en wil eigenlijk ook AC:WW gaan spelen.
Is er iemand die zijn spel in de verkoop heeft?
pi_45337932
@VAgeNERATION
Niet de allerbeste quali, but worth trying!

ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_45337935
Super

Ik kan vandaag de hele dag, dus ik hoor het wel als ik ze op kan halen, of m'n poort open moet zetten dan.

Een exotic chest kan ik dan eventueel nog wel even bestellen bij Nook, vanochtend toevallig weer een heel stel fossils verkocht, anders had er vast wel wat bijgezeten, maar spaar ze steeds op tot ik er een heel stel heb, dus zal het in de gaten houden.

O, ja ben ook nog op zoek naar een tweede troon, dit is alleen een spotlight item, dus als iemand er ooit nog een als spotlightitem heeft en zelf niet wil kopen, dan wil ik hem wel.
Niet zo hardcore...
pi_45337971
Ik zie een kruisje Blue?

HMmm, als ik hem knip en plak word ik wel doorgestuurd, heb je hem wel in dat img ding geplakt?

Gelukt, leuk Blue
Niet zo hardcore...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')