Doe mij maar Joy Division in plaats van Radiohead dan..quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Radiohead kan.
Of De Dijk
Of goeie motown zelfs (maar dat hangt van je smaak af)
En nog meer van dat echte zielestrelende muziek.
Échte goeie deprimuziek![]()
Maar op het moment zit ik niet in die modus dus dat werkt even niet
There's no such thing as a free lunch.. Er schuilen vast dubieuze bedoelingen achter het weggeven van Chocolademelk..quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:10 schreef Etcetera het volgende:
geloof niet dat hij concierge is, maar het was wel liev
heb de goede man niet meer gezien daarnaquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:13 schreef macondo het volgende:
[..]
There's no such thing as a free lunch.. Er schuilen vast dubieuze bedoelingen achter het weggeven van Chocolademelk..
Wij ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:12 schreef macondo het volgende:
Vroegah hadden we gewoon drie MSX computers staan op school... ( oke, dat was de lagere school..)
Kijk..daar doen we het voorquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:07 schreef Etcetera het volgende:
en verder heb ik smakelijk gelachen om jullie fietsbandengezanik
It takes two to tango!quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:48 schreef Soempie het volgende:
ik werd net wakker gebeld![]()
Nem, je moet me niet meer zo lang aan de praat houden 's nachts![]()
Maar ik kan de gevolgen van mn daden niet overzien.quote:
Ik heb m'n boek niet kunnen lezenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar ik kan de gevolgen van mn daden niet overzien.
Je moet me een beetje in bescherming tegen mezelf nemen hoor![]()
![]()
aahw, ik ging voor je boekquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb m'n boek niet kunnen lezen
Wat je moet doen is een kookwekker zetten. En als die 2 keer is afgegaan moet je gewoon stoppen
Dat is wel zo gezelligquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
aahw, ik ging voor je boek![]()
Die kookwekker is ook wel een goed idee. Zet je hem dan op 60 minuten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |