quote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef Supersheep het volgende:
Epic Movie trailer
"Oh my God, a talking beaver!"![]()
"That's actually the sewerline"
Ik ben er vanavond niet. Of misschien wel pas tegen een uur of 11.quote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef Supersheep het volgende:
Ben vanavond waarschijnlijk wel op msn, kun je het dan even vragen als je er ook bent?
M'n huisgenootjes kwamen binnen:quote:Op maandag 18 december 2006 17:22 schreef Etcetera het volgende:
Dit is niet mijn schuld maar die van Daffo
Kwestie van gewenningquote:Op maandag 18 december 2006 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n huisgenootjes kwamen binnen:![]()
bedankt![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
bedankt![]()
Graag gedaan...quote:Op maandag 18 december 2006 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
bedankt![]()
Ik heb het ook nooit. En zit bij kpn. Maar wat irritant is dat zeg. Ik kon me echt niet meer concentreren op het gesprek.quote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verrek..ik heb dat de hele dag al. Ik zit bij TMobile.
Meestal het gevolg van afluisterpraktijken...maar dat zal toch niet?
Voor de goede orde: ik heb NOOIT last van echo.
Ja, gister stond er ook al een achter me toen ik die foto van Daff aankliktequote:
welke foto van Daffquote:Op maandag 18 december 2006 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, gister stond er ook al een achter me toen ik die foto van Daff aanklikte![]()
Daff je bent niet goed voor m'n reputatie![]()
Bwa... Dat komt wel goed. Wanneer mag ik eens op bezoek komen?quote:Op maandag 18 december 2006 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, gister stond er ook al een achter me toen ik die foto van Daff aanklikte![]()
Daff je bent niet goed voor m'n reputatie![]()
Die van m'n ongelukje...quote:Op maandag 18 december 2006 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
welke foto van Daff(ben lui, geen zin in terugzoeken
)
Nee, die eerstequote:
ik ga zoekenquote:
Als je nog moet eten zou ik het niet doenquote:Op maandag 18 december 2006 17:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga zoekenben nieuwsgierig geworden
er zitten geen botten in piemelsquote:Op maandag 18 december 2006 17:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
M'n duim kan ik weer helemaal gebruiken.
Dat andere onderdeel is al vaker een probleem gebleken...
[afbeelding]
je klikte toch niet weer he?quote:
Juist! En gelukkig maarquote:Op maandag 18 december 2006 17:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er zitten geen botten in piemels
quote:Op maandag 18 december 2006 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Pff tss...
quote:Op maandag 18 december 2006 17:39 schreef Etcetera het volgende:
soms zijn jullie best wel dom![]()
maar ik denk ook altijd goed na voor ik iets doms zeg, dus dat zal wel in de quiz zitten
ik heb nu dat liedje in m'n hoofd![]()
nog een keer klikken op een link waarvan je weet van die komt, die al 's eerder hebt gezien, én die niet al te fris isquote:
Zeker heel dom als ik vraag welke het is?quote:Op maandag 18 december 2006 17:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik schrik steeds als ik Asmo's nieuwe avatar zie...
oh christquote:Op maandag 18 december 2006 17:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja, een nieuwe avatar
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |