Hoe krijg je dat in godesnaam voor mekaar 1000 mbquote:Op maandag 18 december 2006 16:53 schreef Soempie het volgende:
1000 MB en bijna volmoet nodig eens opruimen.
Yousendit werkt heel goed
Ik heb fanatieke stalkersquote:Op maandag 18 december 2006 16:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat in godesnaam voor mekaar 1000 mb
Ik heb echt een enorme hoop aan prut in mijn inbox en allerlei mappen en heb nog maar 3% gebruikt
quote:Op maandag 18 december 2006 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
Woei! Fotos van een schaap in een niets verhullende jarretelletje
quote:
ik heb nog 1200MB vrij op m'n Gmail, eigenlijk toch ook maar eens opruimenquote:Op maandag 18 december 2006 16:53 schreef Soempie het volgende:
1000 MB en bijna volmoet nodig eens opruimen.
Yousendit werkt heel goed
geniet hierboven ^quote:
quote:
ik kan er ook niks aan doenquote:
WTF???? Ik had gezocht maar kon niets vindenquote:
Googelen op Supersheep + weekendoutfit doet wonderenquote:Op maandag 18 december 2006 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF???? Ik had gezocht maar kon niets vinden
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit je eerste foto zonder masker?quote:Op maandag 18 december 2006 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
Dan waag ik me ook nog eens aan een repost
[afbeelding]
quote:
Verrek..ik heb dat de hele dag al. Ik zit bij TMobile.quote:Op maandag 18 december 2006 17:13 schreef Soempie het volgende:
omg ik word net gebeld en vervolgens is er zo'n irritante echo. Dat je jezelf nog een keer hoort als je iets zegt.![]()
Ben vanavond waarschijnlijk wel op msn, kun je het dan even vragen als je er ook bent?quote:Op maandag 18 december 2006 17:11 schreef Soempie het volgende:
Ja sheep, dat was ik bijna vergeten. Kun je die smiley van jojoortje in msn zetten en doorsturen? Ik had hem speciaal in het SC-topic geplaatst gister, maar je leest het natuurlijk niet terug.
Dat heb ik altijd met één persoon, echt irritant!quote:Op maandag 18 december 2006 17:13 schreef Soempie het volgende:
omg ik word net gebeld en vervolgens is er zo'n irritante echo. Dat je jezelf nog een keer hoort als je iets zegt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |