quote:Meneer,
Ik heb een tijdje geleden contact met Vos Logistics opgenomen
betreffende de implementatie van RFID tags op uw vestiging
in Feluy. Ik werd via via naar u doorverwezen.
Voor mijn opleiding moet ik een essay schrijven over ICT in Organisaties.
De docent vertelde mij dat jullie op Feluy volledig met RFID tags werken.
Ik ga mijn essay over het gebruik van RFID tags houden, en ik vraag me een paar dingen af:
Waarom zijn jullie overgestapt op RFID tags? Is er bijvoorbeeld een specifieke reden geweest om het in te voeren,
of was het bedoeld als experiment?
Welke soort RFID tags gebruiken jullie? Hebben jullie ook doelbewust voor een bepaalde fabrikant gekozen?
Hoe bevalt het werken met RFID tags?
Zijn er ook nadelen aan verbonden, die jullie in eerste instantie niet voorzien hadden? Bijvoorbeeld de kosten van het implementeren, of de kwalitiet van de RFID tags?
Heeft u ook ingrijpende veranderingen in de beveiliging moeten doorvoeren?
Op de website van Vos Logistics staan 2 belangrijke voordelen, zoals het
verminderen van personeelskosten en de nauwkeurigheid van RFID. Zijn er ook andere voordelen die er niet bij genoemd zijn?
Momenteel ben ik nog niet heel ver met mijn essay, maar ik ben ervan overtuigd dat ik veel zal hebben aan uw informatie. Daarom wil ik u bij voorbaat hartelijk bedanken dat u tijd vrijmaakt voor het beantwoorden van mij vragen.
Vriendelijke groet,
too latequote:Op woensdag 20 december 2006 13:17 schreef macondo het volgende:
Ik zou de aanhef iets anders doen, geachte heer ... (naam) en even vermelden welke opleiding je ongeveer doet.
Je hebt iets leuks meegemaakt en nu wil je dit met ons delen?quote:
Ja best wel. Moesten debateren voor een cijfer, en als ik iets haat dan is het debaterenquote:
En dát kan ik juist niet..quote:Op woensdag 20 december 2006 17:29 schreef Jojoortje het volgende:
Vooral omdat ik iedereen had uitgeluld!
Bij 1 zo'n leraar bij ons was het zo: Wie het hardst schreeuwde, kreeg het hoogste cijfer. Dat was nog in de 4e. Zo dom!quote:Op woensdag 20 december 2006 17:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
En dát kan ik juist niet..
En 3 uit mijn klas juist wel heel goed!
Natuurlijk..quote:Op woensdag 20 december 2006 17:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij 1 zo'n leraar bij ons was het zo: Wie het hardst schreeuwde, kreeg het hoogste cijfer. Dat was nog in de 4e. Zo dom!Ik kreeg wel het hoogste cijfer natuurlijk
![]()
Ik probeer dat in het café ook altijd...maar ik win er nooit discussies meequote:Op woensdag 20 december 2006 17:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij 1 zo'n leraar bij ons was het zo: Wie het hardst schreeuwde, kreeg het hoogste cijfer. Dat was nog in de 4e. Zo dom!Ik kreeg wel het hoogste cijfer natuurlijk
![]()
Ik niet, ik vind alles onder de 6.5 een kutcijferquote:Op woensdag 20 december 2006 17:44 schreef Jojoortje het volgende:
Een zeven is goed! Ik vond alles boven een 5.5 wel goed. Behalve voor Engels en Gym... Dan was ik pas tevreden met hele hoge cijfers!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |