Vlemminx heeft een plaat uitgebracht over het kapsel van Beatrix (quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:42 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
9 vd 10 nummers redden het meestal niet tot in de kroeg. Alleen een paar aanstekelijke liedjes zullen het halen. Ik heb afgelopen weekend even Brabant party bekeken en het was om te huilen wat er allemaal wordt uitgebracht. Tegenwoordig is bekant alles met unne flinke beat eronder.
Ik mis de briljante teksten over het goei leve, drank en de vruchtbaarheid van weleer.
Brengt Vlemminx trouwens niks uit dit jaar?
Hoezo weer??? Ik heb nog nooit mensen carnaval zien vieren op dat konijntje of die fiets of zo hoor. Dat zijn toch helemaal geen carnavalsplatenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:15 schreef Urquhart het volgende:
[
Henkie is wel weer een kanshebber voor de grootste kraker dit jaar.
Waarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:35 schreef vosss het volgende:
Ik heb toevallig vandaag eventjes Vastelaovend vaan Eijsde tot de Mookerhei - 1 t/m 13 gedownload.
Om alvast een beetje in de stemming te komen
Leuk dingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:50 schreef bramos-elvis het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/carnaval/data/8/jukebox/index.htm
Toch aardig dat je het carnavalsmuziek noemtquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:19 schreef Maarteb het volgende:
Waarom wordt dit gepost in MUZ, ONZ zou beter zijn. Carnavalsmuziek is geen muziek!
Ik hoorde dat nummer voor het eerst in zo'n Duitse biertent. Iedereen staan en z'n handen omhoog bij "Jaaaa der lebt noch!"quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
van het niveau 'Lebt denn der alte Holzmichel noch? zal het wel nooit meer worden....
Dat liedje van die Cowboys en Indianen, is dat toevallig een NL-versie van de Duitse après-ski-kraker "Komm hol dein Lasso raus"??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:15 schreef Urquhart het volgende:
De nieuw uitgebrachte nummers tot nu toe
Cooldown Café - Reach out and touch
Danio Crespo - Lindah Eh
Dikdakkers - Cowboys & indianen
Double DJ’s - Roeien, zeilen, vissen
Ed Nieman - Leve de lol (2007 remix)
Eric Dikeb - Ik schreeuw ’t van de daken
Feestteam - En nou die hèndjes de lucht in
Feestpolitie – Het openingslied
Franky Boy – Mamor, Stein und Eisenbricht
Fritske mmv Gebroeders KO – Wij doen het licht wel uit
Goldfinger - It’s a small World
Henkie – Mijn goudvis
Johan Vlemmix – Coupe d’orange
John Meijer – Trek aan de bel
Jurgen ft. TMS – Je mag er wel naar kijken
Kasper ft. Monsta – Bokken
Maarten – Ik ben een kikker
One Two Trio - Hokie Pokie
Party Jocks – It Takes Two
Rob Ronalds - Samen dansen
Rogier – Bier met een rietje
SRV Mannen – De fik erin
Stef Ekkel – Shanghai / Op een terrasje 2007
Theo Mezz – Zondag
Tom – Alkohol
Tom & Tom – Traffic Jam
Trafassi – Pum Pum (DJ Maurice remix)
Gerrit Uittenberg – Tante Jo
Waanzin – Het grote rietdekkers lied
Zware Jongens – Ik zie door de boemen ’t bos niet meer
Henkie is wel weer een kanshebber voor de grootste kraker dit jaar.
Dat lied van die Cowboys en Indianen, ken ik nog niet, maar het schijnt wel goed te doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:37 schreef MWK66 het volgende:
[..]
Dat liedje van die Cowboys en Indianen, is dat toevallig een NL-versie van de Duitse après-ski-kraker "Komm hol dein Lasso raus"??
Verder verwacht ik eigenlijk ook wel een NL-versie van een andere Duitse après-ski-hit: "Er hat ein knalrotes Gummiboot". Het schijnt dat er afgelopen zomer in België al een vertaling van is uitgebracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |