jow, laterz!quote:Op maandag 18 december 2006 14:41 schreef DjDominator het volgende:
er was laats iemand die vertelde mij dat hij met een computer bezig was en had alles al geprobeerd hij zei dat de socket nu naar de klote was ik zelf geloof dit niet echt lijkt me sterk dat een socket naar de klote gaat.
groetjes![]()
Ja hoor, dat kan heel goed.quote:Op maandag 18 december 2006 15:11 schreef DjDominator het volgende:
omdat ik nog nooit heb gehoord dat een socket naar de klote gaat lijkt me echt heel sterk
Tell me how.quote:Op maandag 18 december 2006 14:54 schreef merlin693 het volgende:
Hij bedoelt waarschijnlijk een beschadigde TCP/IP stack...maar die is vanuit cmd gewoon weer terug te zetten
En waar zit die startknop ook al weer?quote:Op maandag 18 december 2006 15:48 schreef merlin693 het volgende:
Ga naar Start -> uitvoeren (of run) en tik in:
"command" (zonder aanhalinstekens en gevolgd door enter)
Je krijgt dan een dosbox te zien. Daar tik je eerst effe in "cd" om naar de c-root te gaan. Dat is handiger, maar niet noodzakelijk. Achter de c-prompt tik je het volgende in:
"netsh int ip reset IPreset.txt" (zonder de aanhalingstekens) en dan natuurlijk enter.
Met dit commando zet je de TCP/IP settings weer allemaal naar de default waardes van XP. Dat betekent dat er in je register het nodige wordt aangepast. Netsh.exe is een programmaatje dat je terug kunt vinden in de directory c:windowssystem32. Er wordt een logbestandje aangemaakt met de naam IPreset.txt in de directory waarin je het commando hebt gedraaid. In dit geval dus gewoon in de c-root. In dat logbestandje wordt aangegeven welke registersleutels precies zijn gewijzigd. Je kunt dus ook een willekeurige andere naam voor dat tekstbestandje kiezen. Ik heb hier maar even voor de naam IPreset gekozen. Vervolgens tik je in "exit" om de dosbox te verlaten.
of rechtsboven, of linksboven, of op je andere monitor bij dualscreen, kan van alles zijnquote:Op maandag 18 december 2006 15:54 schreef merlin693 het volgende:
wat dacht je van linksonder in de hoek(XP)
Je explorer kan ook steeds crashen zodat je het via Task Manager moet doen...quote:Op maandag 18 december 2006 15:58 schreef merlin693 het volgende:
je kan hem ook op "auto hide" hebben staan![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 17:06 schreef Netsplitter het volgende:
http://home.deds.nl/~th/sub/cpu/burned/c_burned0001.htm
Tering, kon je ook in 1 zin vertellen. Een tijdtje had ik dit moeten lezenquote:Op maandag 18 december 2006 15:48 schreef merlin693 het volgende:
Ga naar Start -> uitvoeren (of run) en tik in:
"command" (zonder aanhalinstekens en gevolgd door enter)
Je krijgt dan een dosbox te zien. Daar tik je eerst effe in "cd" om naar de c-root te gaan. Dat is handiger, maar niet noodzakelijk. Achter de c-prompt tik je het volgende in:
"netsh int ip reset IPreset.txt" (zonder de aanhalingstekens) en dan natuurlijk enter.
Met dit commando zet je de TCP/IP settings weer allemaal naar de default waardes van XP. Dat betekent dat er in je register het nodige wordt aangepast. Netsh.exe is een programmaatje dat je terug kunt vinden in de directory c:windowssystem32. Er wordt een logbestandje aangemaakt met de naam IPreset.txt in de directory waarin je het commando hebt gedraaid. In dit geval dus gewoon in de c-root. In dat logbestandje wordt aangegeven welke registersleutels precies zijn gewijzigd. Je kunt dus ook een willekeurige andere naam voor dat tekstbestandje kiezen. Ik heb hier maar even voor de naam IPreset gekozen. Vervolgens tik je in "exit" om de dosbox te verlaten.
Er zijn ook van die filmpjes waar de CPU uit de socket sprong.quote:Op maandag 18 december 2006 17:21 schreef Jonathon het volgende:
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=HIOyljLEcyk
Blijkt wel weer dat Intel goede CPU's maakt![]()
[..]
Het is alleen jammer dat het met oude cpu's is gedaan.quote:Op maandag 18 december 2006 17:21 schreef Jonathon het volgende:
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=HIOyljLEcyk
Blijkt wel weer dat Intel goede CPU's maakt![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |