abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44535863
Voor mijn woning wil ik voor de speakers van het homecinema systeem leidingen in beton frezen.

Nu zie ik dat beton niet gefreesd, maar alleen gezaagd kan worden en daarna moet de sleuf gekapt worden.
Kost het veel moeite om na het zagen de sleuf uit te kappen?

Zijn er dingen waar ik op moet letten?
pi_44536020
twee sleuven zagen, wat er tussenin zit eruit kappen met bv een beitel en hamer.
hoeft niet veel werk te zijn.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_44536224
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:52 schreef KonnieKipke het volgende:
Voor mijn woning wil ik voor de speakers van het homecinema systeem leidingen in beton frezen.

Nu zie ik dat beton niet gefreesd, maar alleen gezaagd kan worden en daarna moet de sleuf gekapt worden.
Kost het veel moeite om na het zagen de sleuf uit te kappen?

Zijn er dingen waar ik op moet letten?
Heb je echt betonnen muren?

Als dat zo is kijk dan uit met snijden. Met haakseslijper moet dat lukken . En anders snij je toch nog een keer in het midden.
Maar....................... STOF Dek alles goed af. En mondkap op.
  maandag 18 december 2006 @ 14:10:49 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_44536300
En doe een veiligheidsbril op
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_44536513
In principe is het gewoon het binnenspouwblad van gewapend beton.
pi_44536558
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:10 schreef Biogarde het volgende:
En doe een veiligheidsbril op
Idd
pi_44536577
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:19 schreef Solingjan het volgende:

[..]

Idd
En gehoorsbescherming dunkt me
pi_44537147
Hiervoor kun je bij de bouwmarkt en dubbele haakse slijper huren. Die heeft twee bladen. Hiermee maak je in een keer twee sneden naast elkaar. Je hoeft dan alleen maar het tussenstuk eruit te hakken. Dat gaat heel snel.
pi_44538048
euh, zorg wel dat je een diamantblad gebruikt.... Die slijper kan nog zo mooi zijn, als je geen diamantblad gebruikt gaat het een feest worden... not.
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_44538405
Je zult idd moeten slijpen idd, doe het op een droge dag, dat je lekker de ramen tegen elkaar open kunt zetten, en zorg voor een goede stofkap. (of huur er eentje die met water werkt, wel een kledderboel, maar geen stof)
pi_44541012
Gewapend beton? Beste een watergekoelde slijpapperaat huren (liefst eentje met 2 schijven natuurlijk)
dan heb je ook geen last van stof. Maar moeten er nog meer gaten en sleuven en dergelijke komen?
Dan zou ik een betonboor-boer laten komen en alles in een keer laten doen. Prijs valt best mee dan.
succes iig.
  maandag 18 december 2006 @ 16:36:30 #12
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44541433
Niks frezen, gaten op rij boren en daarna uithakken
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_44541555
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:26 schreef Wojworshebn het volgende:
Gewapend beton? Beste een watergekoelde slijpapperaat huren (liefst eentje met 2 schijven natuurlijk)
dan heb je ook geen last van stof. Maar moeten er nog meer gaten en sleuven en dergelijke komen?
Dan zou ik een betonboor-boer laten komen en alles in een keer laten doen. Prijs valt best mee dan.
succes iig.
eensch is
  maandag 18 december 2006 @ 19:58:09 #14
149930 DirtyBert
The Good, the Bad and the Bert
pi_44548694
Ik zou ook nog even checken of er nog ander leidingen in de buurt lopen, voordat de haartjes ineens overeind staan en de buurt zonder stroom zit
Enjoy!
pi_44549939
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:58 schreef DirtyBert het volgende:
Ik zou ook nog even checken of er nog ander leidingen in de buurt lopen, voordat de haartjes ineens overeind staan en de buurt zonder stroom zit
of even een video-camera mee laten lopen....dat soort filmpjes kunnen we wel waarderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')