Jij hebt dezelfde wekker als mij?quote:Op maandag 18 december 2006 12:57 schreef ehqo het volgende:
Die van mij gaat soms niet eens af. Dat is helemaal ideaal.
Ik had hetzelfde probleem met mijn vorige wekker. Op 1 moment ben ik er goed op gaan letten.quote:Op maandag 18 december 2006 12:56 schreef Nerdmans het volgende:
Ik heb bijna iedere week wel eens last van mijn wekker!
Met het ztten van mn alarm schiet regelmatig de gewone tijd een uur vooruit.
Gevolg, ik sta een uur te vroeg kantje klaar voor de dag![]()
En ik heb t pas door als ik gedouched aangekleed in mn auto stap.
KUTWEKKER!!!!!!
Hij zal nooit eens een uurtje terugspringen, zodat ik eens lekker kan uitslapen he?
je bent gewoon jaloers dat jij niet zo'n stoere kleur hebtquote:Op maandag 18 december 2006 13:06 schreef harteloos het volgende:
ehqo ik stoor me aan je bruine naam
Okee.quote:Op maandag 18 december 2006 13:06 schreef harteloos het volgende:
ehqo ik stoor me aan je bruine naam
Dat is me teveel werk!quote:Op maandag 18 december 2006 12:57 schreef Loontjah het volgende:
Koop een nieuwe..
Gebruik die van je telefoon
kortom klaag niet
Jah witte wa da kost?quote:Op maandag 18 december 2006 13:00 schreef Topmaat het volgende:
Nerd, koop een nieuwe wekker of gebruik idd je gsm als wekker.
Trouwens, volgens mij zet je hem zelf gewoon verkeerd, net of die vanzelf een uur naar voor schiet.
En ook lekker slim om het dan niet te controleren op je gsm/horloge als dat vaker gebeurd. Toevallig nergens anders in je huis een klok hangen zeker.
Eigen schuld dus!
Ja, IK 9 VAN DE 10 KEER EN DAN STAAT IE GOED.quote:Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef koemleit het volgende:
jep probleem heb ik ook. Alleen controleer het altijd meteen na het zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |