-Ben pas om 1800 thuisquote:Op maandag 18 december 2006 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ben om 15.30 thuis, dan ff videochatten
Voorlopig heb je nu 25 euro verliesquote:Op maandag 18 december 2006 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
2 staatsloten gekocht!
*rijk worden heerst*
quote:Op maandag 18 december 2006 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voorlopig heb je nu 25 euro verlies
quote:Op maandag 18 december 2006 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
-Ben pas om 1800 thuis
-Mn webcam doet het niet meer
Leek me zo leuk om Tess zo te zienEn ff ouwehoeren natuurlijk
quote:Op maandag 18 december 2006 12:27 schreef devv05 het volgende:
Alleen vanavond tussen 20.00 en 22.00 bij alle Media Markten het Xbox 360 Core System voor 222 euro!
Zie http://www.mediamarkt.nl
¤ 54 Gijs.quote:
Das een spel verliesquote:Op maandag 18 december 2006 13:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
¤ 54 Gijs.![]()
Ze zijn duurder geworden en ik doen niet aan halve.
Delen
Maar potentieel een villa-voor-mijn-360 winstquote:
Ik kreeg een sms van HI dat ik Donderdag gratis naar een houseparty mag in Leiden... DJ chuckiequote:Op maandag 18 december 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah:
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&qid=230642&cat=25472
*SMS delete
Houseparty... DJ Chuckie... DOES NOT COMPUTEquote:Op maandag 18 december 2006 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kreeg een sms van HI dat ik Donderdag gratis naar een houseparty mag in Leiden... DJ chuckie
Die heb ik, maar daar lezen die bezorgnegers gewoon overheen.quote:Op maandag 18 december 2006 14:12 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. ik moet nog steeds LANGS HET GEMEENTEHUIS GAAN om een NEE NEE sticker te krijgen.
Anno 2006.. ik wil dat ze hem opsturen naar me!!
Klant indienen Gijs.. bij 3 klachten worden ze gekort op hun salarisquote:Op maandag 18 december 2006 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die heb ik, maar daar lezen die bezorgnegers gewoon overheen.![]()
Ik heb ooit ns 3 maanden folders bezorgd, puur voor die eindejaarsbonusquote:Op maandag 18 december 2006 14:08 schreef Strolie75 het volgende:
Bedelen
Binnenkort komen als die bezorgjosti's ook weer aan de deur.
"Ongevraagd drukwerk waarvoor we tig bomen per jaar omkappen en waarmee u elke zaterdag naar de oudpapierbak moet slepen wenst u een gelukkig kerstfeest"
quote:Op maandag 18 december 2006 14:15 schreef Bastard het volgende:
Klant indienen Gijs.. bij 3 klachten worden ze gekort op hun salaris
En als ze dan niet meer geven... weer klagen.. waar dat krantje blijft![]()
![]()
Dat staat op zon krantje Gijs.. ws op de voorpagina ergens onderin ofzo..quote:Op maandag 18 december 2006 14:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar kun je naartoe bellen dan?
nu niet meerquote:
Geef die kleine geen kopstoot heyquote:Op dinsdag 19 december 2006 06:44 schreef Bastard het volgende:
Ik mocht niet spelen![]()
Maar heb wel sex gehad![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 13:45 schreef Bastard het volgende:
Word ik trouwens ook helemaal flauw van ... hoeveel ongewenst mensencontact ik heb..
quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
Die foldertjesvent stond gister echt aan de deur.
Sterf.
De aanblik van mijn deur toen ik hem in zijn gezicht dichtsloeg.quote:
Dat lijkt me voldoende, kort maar krachtig.quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De aanblik van mijn deur toen ik hem in zijn gezicht dichtsloeg.
whehehhequote:Op dinsdag 19 december 2006 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De aanblik van mijn deur toen ik hem in zijn gezicht dichtsloeg.
Dat leven van jou heb er zelf eigenlijk geen last meer van.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat leven van jou heb er zelf eigenlijk geen last meer van.
Heb ze 1x duidelijk gemaakt dat ze niet moeten bellen en van die tijd niet meer gebeld.
Ze maakten er een aantekening van.quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou hier hebben ze dat niet aan elkaar doorverteld in ieder geval![]()
Ga jij eens rap Vegas halenquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat lijkt me voldoende, kort maar krachtig.
Das wel zondequote:Op dinsdag 19 december 2006 09:35 schreef -Struikrover- het volgende:
Deze dan[afbeelding]
die lag daar
[afbeelding]
Hoe krijgen ze het voor elkaarquote:
Die gevaren driehoek ook op de achterkantquote:
En huilen zekerquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:34 schreef Magneet het volgende:
Merlijn begint nu echt overal op te klimmen. Net kieperde hij dus ff terwijl ik net te laat was van een plastic krat af. Klaboomz!
huilen en een flinke blauwe plek. Daarstraks foto gemaakt van toen het net gebeurd was en zal kijken of ik er vanaaf nog 1 kan maken. Merlijn heeft alleen zijn paar vaste combinaties : als meneer zijn schaap pakt wil hij slapen. Zet ik bepaalde muziek op dan weet hij dat hij daarmee kan gaan slapen alhoewel die keuze steeds breder wordt : Queen - Live at Wembley cd2, De Boswachters, One two Trioquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
En huilen zeker
Jasmijn begint combinaties te zien.. de sjaal pakken en die om doen, of een muts.
Een lepel hoort bij een bord.. daar kan je dan mee op je bord slaan zoals papa dat 1 keer voor deed.
Speeltjes horen allemaal in de kist.. dus ook de telefoon en de afstansbedieningen.
ahumquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die gevaren driehoek ook op de achterkant
Stond je voor een dichte deur?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ahumhadden wij geen date afgelopen zondag
![]()
jahquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Wij kregen hem gisterenquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb je `m nu pasdonderdag op de bus gedaan
Jullie zouden nog bellen daaroverquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
moet denk ik wel lukken als het alleen wat drinken is 's avondsquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:38 schreef Bastard het volgende:
Hoe staat het trouwens met de meet volgende maand ?De17e was het ofzo?
14de tochquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:38 schreef Bastard het volgende:
Hoe staat het trouwens met de meet volgende maand ?De17e was het ofzo?
dat hebben we gedaanquote:
Ik had begrepen dat jullie zouden bellen of het wel of niet doorgingquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat hebben we gedaantoen we bij de deur stonden
Rens zei dat ze de afspraak al gemaakt had![]()
Wie?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:09 schreef gijsje79 het volgende:
5 mei naar Roger Waters.
[afbeelding]
en nog een keer maar dan met Keplerquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Podver, net in een 20 minuten durende triller met z`n 2-en van 3 nexiums gewonnen met 1 kill verschil![]()
Spel
was cool inderdaadquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
en nog een keer maar dan met Kepler
Whahahahaha, ik hoor die Zeus al scheldenquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
en nog een keer maar dan met Kepler
Ja sorry wilde nog komen maar ben nog niet top... mn hoofd zit vol met snot.. lekker heet gedouched en weer op tijd naar bed gegaan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Podver, net in een 20 minuten durende triller met z`n 2-en van 3 nexiums gewonnen met 1 kill verschil![]()
Spel
Gijs, die last van Zeus alstie met Soos EN thor niet kan winnen van Jupiler en mijquote:Op woensdag 20 december 2006 06:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja sorry wilde nog komen maar ben nog niet top... mn hoofd zit vol met snot.. lekker heet gedouched en weer op tijd naar bed gegaan.![]()
maar ook met Jupi heb ik een paar keer gewonnenquote:Op woensdag 20 december 2006 07:13 schreef Magneet het volgende:
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ze Jupiler en mij ook een paar keer flink ownden
Met andere woorden je werkt dit jaar niet meer.quote:Op woensdag 20 december 2006 06:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja sorry wilde nog komen maar ben nog niet top... mn hoofd zit vol met snot.. lekker heet gedouched en weer op tijd naar bed gegaan.![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 06:44 schreef Bastard het volgende:
wat dacht je van de overstroomde loograven in wo1quote:Op woensdag 20 december 2006 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Denk je dat ze vroeger aan het Oostfront bij een kleine verkoudheid thuis mochten blijven?
Dan kan je al bijna RS halenquote:Op woensdag 20 december 2006 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hap hap.
TW ook al bijna klaar zit nu ergens in juli.
Rrrrriiiiiiggghhhttttquote:Op woensdag 20 december 2006 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die neem jij ja mee met de kerst kan je hem de 2e kerstdag weer ophalen.
Ja hoor. Bedankt voor je jullie kerstkaartquote:
Ja graag Gijsquote:Op woensdag 20 december 2006 09:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Denk je dat je vanavond eens tijd heb in dat drukke schema van je om te schieten ?
Tis zo`n dotjequote:Op woensdag 20 december 2006 09:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja hoor. Bedankt voor je jullie kerstkaart
volgende keer mij maar weer de afspraken laten makenquote:Op woensdag 20 december 2006 09:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja hoor. Bedankt voor je jullie kerstkaart
Get a life !!quote:Op woensdag 20 december 2006 09:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
volgende keer mij maar weer de afspraken laten maken
* -Struikrover- gooit een frag grenade naar stroliequote:Op woensdag 20 december 2006 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
Schieten...schieten...
Doe toch eens wat constructiefs!
* Bastard ziet ook niks meerquote:Op woensdag 20 december 2006 09:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* -Struikrover- gooit een frag grenade naar strolie*
Dat is bij een flash grenade Gijsquote:Op woensdag 20 december 2006 09:29 schreef Bastard het volgende:
* Bastard ziet ook niks meer
Godver Gijs, waarschuw ff dan
* -Struikrover- lachtquote:Op woensdag 20 december 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is bij een flash grenade Gijs![]()
Serieus gijs, jij voelt dat toch niet, GA DAT SPEL HALEN !!!!!!!!! mis jequote:Op woensdag 20 december 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
* Bastard respawntquote:Op woensdag 20 december 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
* Bastard respawnt
Oh ja.. daarom zag ik niks meer
Geen zelda, maar een hele bange Daan 'savonds die niet op zolder wilt slapenquote:Op woensdag 20 december 2006 09:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis zo`n dotje![]()
gewoon die muts ophouden en maar lachen
![]()
jullie moeten opzekers nog voor een dochtertje gaan
Waar is Sjo trouwens, zie `m al dagen niet met Vegas , Zelda zeker
quote:
ach germquote:Op woensdag 20 december 2006 09:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Geen zelda, maar een hele bange Daan 'savonds die niet op zolder wilt slapen![]()
Daar zijn ombouwkits voorquote:Op woensdag 20 december 2006 09:37 schreef Quinny het volgende:
Oh en die dochterBen gemaakt voor alleen maar knullen te krijgen
Jij komt gewoon langs zonder afspraakquote:Op woensdag 20 december 2006 09:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
volgende keer mij maar weer de afspraken laten maken
Sjo schiet nu al in de stress als Daan met mijn laarsen loopt, of mijn ketting om doet. En dan verzwijg ik het maar voor Sjo dat Daan het soms leuk vind om labello op te doenquote:
Nee ik vermaak me er echt goed in Gijsquote:
Ik ga hem na de kerst misschien halen Gijs.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Serieus gijs, jij voelt dat toch niet, GA DAT SPEL HALEN !!!!!!!!! mis je
Nee das echt klote. Gisteren wilde ik wel schreeuwen tegen Daan van Waar ben je nou bang voor? Maar hij blijft in paniek. We kijken het nog even aan en dan gaan de broertjes maar samen op een kamer.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ach germda`s niet zo leuk
Spookt het in jullie huis?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:44 schreef Quinny het volgende:
Nee das echt klote. Gisteren wilde ik wel schreeuwen tegen Daan van [i]Waar ben je nou bang voor?[i] Maar hij blijft in paniek. We kijken het nog even aan en dan gaan de broertjes maar samen op een kamer.
Lichtje aan of radiowekker zachtjes aan help ook niet ?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee das echt klote. Gisteren wilde ik wel schreeuwen tegen Daan van Waar ben je nou bang voor? Maar hij blijft in paniek. We kijken het nog even aan en dan gaan de broertjes maar samen op een kamer.
We hebben alles al uitgeprobeerdquote:Op woensdag 20 december 2006 09:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lichtje aan of radiowekker zachtjes aan help ook niet ?
en dan ook gewoon de deur niet open doenquote:Op woensdag 20 december 2006 09:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jij komt gewoon langs zonder afspraak
Preciesquote:Op woensdag 20 december 2006 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en dan ook gewoon de deur niet open doen![]()
![]()
Mmmmmm...quote:Op woensdag 20 december 2006 09:38 schreef Quinny het volgende:
Jij komt gewoon langs zonder afspraak
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mmmmmm...
Hebben jullie Daan rond Sinterklaas soms bang gemaakt voor Zwarte Piet?
quote:
Hahahahaha... die is wel sterk!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:35 schreef mr_Brown het volgende:
Geert en Rita zitten aan een diner op het Binnenhof en zijn druk in gesprek. Een van de gasten komt naar hen toe en vraagt of ze plannen aan het beramen zijn.
Zegt Geert: "we zijn plannen aan het maken voor WO III".
"Wow!", zegt de gast, "en wat zijn de plannen dan wel?"
"Nou," zegt Geert, "we zijn van plan 14 miljoen moslims om zeep te helpen, en één tandarts."
"Een tandarts?" zegt de gast. "Waarom een tandarts?"
Geert draait zich naar Rita om: "Nou, wat heb ik je gezegd?
Geen mens die zich druk maakt over die moslims."
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:35 schreef mr_Brown het volgende:
Geert en Rita zitten aan een diner op het Binnenhof en zijn druk in gesprek. Een van de gasten komt naar hen toe en vraagt of ze plannen aan het beramen zijn.
Zegt Geert: "we zijn plannen aan het maken voor WO III".
"Wow!", zegt de gast, "en wat zijn de plannen dan wel?"
"Nou," zegt Geert, "we zijn van plan 14 miljoen moslims om zeep te helpen, en één tandarts."
"Een tandarts?" zegt de gast. "Waarom een tandarts?"
Geert draait zich naar Rita om: "Nou, wat heb ik je gezegd?
Geen mens die zich druk maakt over die moslims."
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mmmmmm...
Hebben jullie Daan rond Sinterklaas soms bang gemaakt voor Zwarte Piet?
Ben bang van nietquote:Op woensdag 20 december 2006 10:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]nu komt t voorlopig niet van zeker
drukke klote dagenquote:
Heerlijke dagen! Ik heb er ook zin inquote:
Daar heb ik ook aan zitten denken, maar ben bang dat we dan elke nacht daar moeten gaan slapen. En we moeten dan ook al om 20:00u naar bed.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:24 schreef Magneet het volgende:
Quinny en als 1 van jullie nu eens een nacht op die kamer slaapt om te laten zien dat het veilig is?
Waarschijnlijk half jan.quote:
Voor het eerst in mijn leven ,geloof ik, hebben we helemaal niets. Lekker gewoon thuis met zijn 4-tjesquote:
Ja das het probleem je weet niet wat in zn koppie om gaat.. maar 'omgevingsgeluiden' kent hij nou toch wel zou ik denken.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken, maar ben bang dat we dan elke nacht daar moeten gaan slapen. En we moeten dan ook al om 20:00u naar bed.
Gisteren hadden Sjo en ik het er over hoe het zal zijn als kind op zolder te slapen. Tis leuk als je een jaar of 8 bent. Maar als je 3 bent ben je bang. Je hoort de cv ketel, de vogels op het dak. Verder zijn er veel kasten. Je weet gewoon niet wat voor fantasieen een kind heeft.
Ook hebben we eerst gedacht dat hij ons uitprobeerde en dat die het gewoon lekker vond bij ons te slapen. Dus ja we zijn ook boos op hem geweest en we hebben hem laten huilen. Maar tis echt paniek bij hem
. En het ergste van alles is dat als hij bij ons slaapt hij een paar bomen ligt te zagen
![]()
![]()
Wii say hello!quote:Op woensdag 20 december 2006 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook helemaal gelijk in gekregen!
Ja dat is zo. Geluiden kent die al. Je weet het gewoon niet. Ooit misschien een enge droom gehad of iets op tv gezien of weet ik veel wat.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das het probleem je weet niet wat in zn koppie om gaat.. maar 'omgevingsgeluiden' kent hij nou toch wel zou ik denken.
Bij jasmijn slaat ook wel een een KLONK door de cv ketel, of buiten voor het raam schreeuwende kinderen.. word ze niet wakker van.. dat is gewend dan.
Misschien moet je ruilen met de kamer van Jort (tijdelijk) kijken wat er gebeurt?
M`n neefje had dat ook. M`n zusje heeft `m toen een sticker gegevens voor elke nacht dat tie ( als een grote jongen) op zolder sliep, als tie dan 5 stickers bijelkaar had mochttie een kado uitzoeken. Gaf hem net wat extra moed. Hij was in een week van z`n angst afquote:Op woensdag 20 december 2006 11:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken, maar ben bang dat we dan elke nacht daar moeten gaan slapen. En we moeten dan ook al om 20:00u naar bed.
Gisteren hadden Sjo en ik het er over hoe het zal zijn als kind op zolder te slapen. Tis leuk als je een jaar of 8 bent. Maar als je 3 bent ben je bang. Je hoort de cv ketel, de vogels op het dak. Verder zijn er veel kasten. Je weet gewoon niet wat voor fantasieen een kind heeft.
Ook hebben we eerst gedacht dat hij ons uitprobeerde en dat die het gewoon lekker vond bij ons te slapen. Dus ja we zijn ook boos op hem geweest en we hebben hem laten huilen. Maar tis echt paniek bij hem
. En het ergste van alles is dat als hij bij ons slaapt hij een paar bomen ligt te zagen
![]()
![]()
Al geprobeerd. Met cars stickers. Werkte van de zomer heel goed, maar nu wilt die niets meer.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
M`n neefje had dat ook. M`n zusje heeft `m toen een sticker gegevens voor elke nacht dat tie ( als een grote jongen) op zolder sliep, als tie dan 5 stickers bijelkaar had mochttie een kado uitzoeken. Gaf hem net wat extra moed. Hij was in een week van z`n angst af
We doen de aankomende kleine ook bij Jasmijn op de kamer.. gezellig jaquote:Op woensdag 20 december 2006 12:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Geluiden kent die al. Je weet het gewoon niet. Ooit misschien een enge droom gehad of iets op tv gezien of weet ik veel wat.
Nouja we zien het nog een paar dagen aan en anders gaan we Daan's bed naar beneden verhuizen. Als ik ooit (waarschijnlijk nooit) Sjo kan over halen voor een nummer 3 dan moeten ze ook samen op een kamer
speeltjequote:Op woensdag 20 december 2006 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pfff wie?![]()
Nee leuk voor jullie dat speeltje..
Jamaar kreeg die dan een kado(tje) alstie een aantal stickers had gespaard?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Al geprobeerd. Met cars stickers. Werkte van de zomer heel goed, maar nu wilt die niets meer.
Wel lief van jullie dat er mee gedacht word
Al extra bedje ingeslagen ?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
We doen de aankomende kleine ook bij Jasmijn op de kamer.. gezellig ja![]()
Een cars autoquote:Op woensdag 20 december 2006 12:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jamaar kreeg die dan een kado(tje) alstie een aantal stickers had gespaard?
Ja, idd gezellig voor zequote:Op woensdag 20 december 2006 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
We doen de aankomende kleine ook bij Jasmijn op de kamer.. gezellig ja![]()
pff, als ik met mn broertje op 1 kamer had moeten slapen dan waren er doden gevallenquote:Op woensdag 20 december 2006 12:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja, idd gezellig voor zeEn ze zijn echt gek op elkaar
Idem hierquote:Op woensdag 20 december 2006 12:42 schreef kepler het volgende:
[..]
pff, als ik met mn broertje op 1 kamer had moeten slapen dan waren er doden gevallen
Ja staat er al een tijdje ook.. moet alleen nog een matrasje er op gooien en dan is dat verder ook klaar.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Al extra bedje ingeslagen ?
Stuur me eens een friend request Gijs.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:26 schreef Magneet het volgende:
toch me gamertag maar aangepast. Moet ne log het wel allemaal nog verwerken maar dat komt wel
donequote:Op woensdag 20 december 2006 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stuur me eens een friend request Gijs.
Strolie75
Hahahha toch Magneet nl zeker, zei ik tochquote:Op woensdag 20 december 2006 13:26 schreef Magneet het volgende:
toch me gamertag maar aangepast. Moet ne log het wel allemaal nog verwerken maar dat komt wel
staat gewoon ook op die manier op hun sitequote:Op woensdag 20 december 2006 15:41 schreef Bastard het volgende:
http://www.nationalevacaturebank.nl/vac/1212231/?skey=mmwn![]()
Wil hij een nieuwequote:Op woensdag 20 december 2006 15:58 schreef Bastard het volgende:
Gijsje79: [TK] XBOX 360 overcompleet incl. games LV te koop voor je
EN ZET JE PM EENS AAN!
B. wil jij toevallig TH American wasteland ruilen voor MotoGP ?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik help Las Vegas te vinden voor hem
35,- is er al geboden.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:58 schreef Bastard het volgende:
Gijsje79: [TK] XBOX 360 overcompleet incl. games LV te koop voor je
EN ZET JE PM EENS AAN!
Ja das wel een leuk idee eigenlijk .. kan ik beetje racenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
B. wil jij toevallig TH American wasteland ruilen voor MotoGP ?
Jupiler die zou `m wel willen.. Anders zoek ik ff in het ruiltopic
je zegt het maar hij wil welquote:Op woensdag 20 december 2006 17:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das wel een leuk idee eigenlijk .. kan ik beetje racen
Leuk spel.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das wel een leuk idee eigenlijk .. kan ik beetje racen
quote:Op woensdag 20 december 2006 18:23 schreef -Struikrover- het volgende:
De dvd is wel wat bekrast, het doosje is kapot en het boekje is kwijtmaar dat is bij TH inmiddels ook dus
KOM JE DAN NU GODVERDOMME EINDELIJK EENS LANGS OM EEN GAME OP TE HALEN OF MOET IK `M OPSTURENquote:
JIj Gijs.. jij ... viel het niet op dat ik steeds als laatste over was?quote:
en net zo goed dood ging voor het einde van de missiequote:Op donderdag 21 december 2006 07:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
JIj Gijs.. jij ... viel het niet op dat ik steeds als laatste over was?
Ook echt net aan het einde hequote:Op donderdag 21 december 2006 07:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
en net zo goed dood ging voor het einde van de missie
Ken het gevoel Gijsquote:Op donderdag 21 december 2006 07:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik hou van mijn dochter
ik word melodramisch, tijd voor vakantie
Hihihi ja inderdaadquote:Op donderdag 21 december 2006 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Ze zit met der knuistjes ook echt aan die analoge stick, zo van, die pak je niet af !!![]()
Die mag dr neus ook wel es snuiten.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/6561
of gewoon minder drinkenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eerder opstaan dan luie aars student!
tis alleen maar hoofdpijn gelukkig. Twee flessen witte wijn gisteren bij het kerstdinerquote:Op donderdag 21 december 2006 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ibuprofen, water drinken, eieren met spek en wat gaan doen..
2 flessen witte wijn en hoofdpijnquote:Op donderdag 21 december 2006 12:19 schreef kepler het volgende:
[..]
tis alleen maar hoofdpijn gelukkig. Twee flessen witte wijn gisteren bij het kerstdiner
Net lekker afgewassen en zo naar de TU
Ibuprofen heb ik trouwens niet eens
Je kunt via de foldertjes reserveren of de laatste 3quote:Op donderdag 21 december 2006 12:26 schreef Bastard het volgende:
Ik wil trouwens vuurwerk kopen... legaal.. hoe doe je dat?
wil een fonteintje ofzo, misschien romeinse kaars.. nee die niet.. 2 fonteintjes ofzo.. leuk voor Jasmijntje.![]()
Maar dan moet ik een winkel binnen stappen en zeggen doe mij die maar en de 31e ophalen toch? Of ben ik al te laat er mee?
Nou dat hoeft tegenwoordig niet meer.. ze hebben in NL nu ook leuk vuurwerk.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je kunt via de foldertjes reserveren of de laatste 3dagen gewoon de betreffende winkel binnenlopen en kijken wat ze nog hebben
Ik rij zaterdag naar Belgie
nog wat champagnequote:Op donderdag 21 december 2006 12:21 schreef Bastard het volgende:
owwww 2 flessen witte wijn ...
Verder niks? Geen bier erna? Want die combi geeft de koppijn namelijk
Gijs....vuurwerk is voor paupersquote:Op donderdag 21 december 2006 12:26 schreef Bastard het volgende:
Ik wil trouwens vuurwerk kopen... legaal.. hoe doe je dat?
wil een fonteintje ofzo, misschien romeinse kaars.. nee die niet.. 2 fonteintjes ofzo.. leuk voor Jasmijntje.![]()
Maar dan moet ik een winkel binnen stappen en zeggen doe mij die maar en de 31e ophalen toch? Of ben ik al te laat er mee?
Aha! En Champagne tikt aan kan ik je zeggenquote:Op donderdag 21 december 2006 12:36 schreef kepler het volgende:
[..]
nog wat champagne
allemaal goedkope shit, we blijven studenten natuurlijk
Ik doe mij niet beter voor dan dat ik ben.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs....vuurwerk is voor paupers
Dan had ik je hoger ingeschat.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:39 schreef Bastard het volgende:
Ik doe mij niet beter voor dan dat ik ben.
Moet je niet doen.. ik ben gewoon Jan met de pet hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan had ik je hoger ingeschat.
Maar toch...vuurwerk is toch zonden van het geld? En gevaarlijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:41 schreef Bastard het volgende:
Moet je niet doen.. ik ben gewoon Jan met de pet hoor![]()
Gaat niet om het soort vuurwerk, in belgie is het de helft goedkoperquote:Op donderdag 21 december 2006 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat hoeft tegenwoordig niet meer.. ze hebben in NL nu ook leuk vuurwerk.
ok.. foldertjes zoeken dus!
Dat is erg zwartwit...quote:Op donderdag 21 december 2006 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar toch...vuurwerk is toch zonden van het geld? En gevaarlijk.
Benieuwd hoeveel dom volk weer zijn zorgtoeslag gaat verknallen en vervolgens weer zielig gaat doen dat ze geen geld hebben en naar de voedselbank moeten.
Ow okquote:Op donderdag 21 december 2006 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaat niet om het soort vuurwerk, in belgie is het de helft goedkoper
Beter zet je een pet op met RS Vegas, dat glow in the dark hoofd van je is ook nietsquote:Op donderdag 21 december 2006 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet je niet doen.. ik ben gewoon Jan met de pet hoor![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beter zet je een pet op met RS Vegas, dat glow in the dark hoofd van je is ook niets![]()
James Bond gaat dood op het eindequote:Op donderdag 21 december 2006 12:51 schreef -Struikrover- het volgende:Morgenavond trouwens naar Casino Royal in Antwerpen
Word je niet een beetje moe van altijd die zelfde zin ?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
James Bond gaat dood op het einde
Word je niet een beetje moe van altijd die zelfde zin ?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Word je niet een beetje moe van altijd die zelfde zin ?
Word je niet moe van je leven bloggen?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Word je niet een beetje moe van altijd die zelfde zin ?
Nee, maar wel van jou zo, tief maar opquote:Op donderdag 21 december 2006 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Word je niet moe van je leven bloggen?
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Nee, maar wel van jou zo, tief maar op
Ja, alleen te weinig tijdquote:Op donderdag 21 december 2006 13:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej roy ?!!?!!!
had jij nu RS Vegas ?
Is dat niet gewoon die scene uit de filmquote:
quote:
Ik zat vanacht te dromen over een level in Terrorist hunt die ik maar niet schijn te halen.. overal komen ventjes vandaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb dat soms ook wel met games, ben je te druk ermee bezig geweest.
Of dat je vast zit, je droomt wat en de volgende dag haal je het gewoon.
Nou 2 weken zijn ook zo om hoorquote:
Tom Clancy he.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zat vanacht te dromen over een level in Terrorist hunt die ik maar niet schijn te halen.. overal komen ventjes vandaan
Speelde ik gister op realistic met heel veel terrorists.. zo'n beetje 1 kogel raak is dood .. erg spannend in een huis
Kweet het niet.. wat maakt ie nog meer.. splintercell toch? Vind ik ook geen reet aan.. te langzaam.quote:
Ghost Recon.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kweet het niet.. wat maakt ie nog meer.. splintercell toch? Vind ik ook geen reet aan.. te langzaam.
Het is denk ik dat die terrorist iedere keer dat je speelt ergens anders vandaan komen.. staan nooit op een vast punt
Hij schrijft boeken en voor veel geld mag Ubisoft zijn naam op middelmatige games plakken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:18 schreef Bastard het volgende:
Kweet het niet.. wat maakt ie nog meer.. splintercell toch? Vind ik ook geen reet aan.. te langzaam.
Het is denk ik dat die terrorist iedere keer dat je speelt ergens anders vandaan komen.. staan nooit op een vast punt
middelmatig .. makkelijk praten als je het niet speelt hequote:Op vrijdag 22 december 2006 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij schrijft boeken en voor veel geld mag Ubisoft zijn naam op middelmatige games plakken.
Rainbow Six wordt leuk gemaakt door de mensen die het spelen, het spel zelf is in SP dodelijk saai.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:24 schreef Bastard het volgende:
middelmatig .. makkelijk praten als je het niet speelt he
Welke RS heb jij gespeeld dan.. 3?quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rainbow Six wordt leuk gemaakt door de mensen die het spelen, het spel zelf is in SP dodelijk saai.
ja juist de sp in rb-lv is 1000x zo goed als in 3 of baquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welke RS heb jij gespeeld dan.. 3?
I rest my case your honor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Die op de Xbox, en het eerste deel op de PC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |