Word ik trouwens ook helemaal flauw van ... hoeveel ongewenst mensencontact ik heb..
Zeker 1x maar gerust vaker worden we gebeld voor iets.. een verzekering, pensioen, enquette en wat niet meer.
Vaak onder etenstijd.. of als je bezig bent met andere dingen.
En brutaal ook.. dat ze dan wel terug bellen als het niet uitkomt.. en dan zeg je nee hoeft ook niet "waarom dan niet?" ... ik ben uitgepraat met je, daarom! "moet ik niet zo brutaal doen want dat is nergens voor nodig."
Dan gaat de deurbel... ook bijna wekelijks voor kut dingen.. collecte voor weet ik het .. ik geef niet aan goeie doelen, klop maar aan bij de regering, ga daar maar bedelen.. mijn goede doel is mn benzinetank of eten op de plank. En mocht ik overwegen om geld te geven aan iets, dan kies ik zelf wel aan wie! "hoef ik nog niet zo aggresief te doen ".. maar dat word je wel als ze steeds aan de deur komen.
Of of of je van die kutkoekjes wilt kopen.. nou vooruit om er vanaf te zijn doe maar een pak.. kost da? Ja 6 euro hee! SMAK.. deur dicht, kom maar terug als ze in de aanbieding zijn!
Of een kind "heitje voor karweitje" .. nee heb ik niet.
Half uur later, zelfde kind "heitje karweitje"... hallo.... heb ik niet!
Half uur later weer.. "Als je nou niet opzout sleep ik je mee naar je ouderlijk huis"
Vervolgens word je gesmst door hi.. actie om dit, actie om dat..sodemieter op..
Open je mailbox en de spam stroomt binnen..
En het lijkt allemaal steeds meer te worden ook he.
The truth was in here.