Ik voel met je mee. Succes enquote:Op maandag 18 december 2006 12:24 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Weet je wat goed voor de lijn is? Die rottige kiespijn die ik heb![]()
ik kan prima eten hoor als ik verleifd benquote:Op maandag 18 december 2006 13:08 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoezo kunnen vrouwen niet eten als ze verliefd zijn? Ik snap daar niet zoveel van eerlijk gezegd.
Ik ook!quote:Op maandag 18 december 2006 13:16 schreef saaw het volgende:
[..]
ik kan prima eten hoor als ik verleifd ben
Mietje, ben je nu ook al verliefd op Zo Lang?quote:
Hoort 'm.quote:Op maandag 18 december 2006 13:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Mietje, ben je nu ook al verliefd op Zo Lang?
Eenschquote:Op maandag 18 december 2006 12:16 schreef Fjolle het volgende:
Wie ooit bedacht heeft dat verliefdheid fijn is, is een grote idioot.![]()
Het is een 'emotional roller-coaster' ....![]()
Je hebt niet veel opgepikt van mijn advies de vorige keer of wel? Zekerheid is slechts noodzaak voor de mensen die al onzeker zijn. Het begin van relaties zijn altijd onzeker. Daarom gaat het er veel meer om hoé je ermee omgaat. En geloof me, vrouwen willen niet onzekere mannetjes achter zich aan hebben. Wees dus trots dat er een goede kans is dat je een relatie krijgt. Je hebt meerdere keren gezoend en het vooruitzicht is goed. Staar je niet blind op kleine onzekerheden, want die kunnen leiden tot verwoesting van je relatiekansen.quote:Op maandag 18 december 2006 15:32 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Eensch![]()
Maar ook ik meld me nog maar weer eens. Bij mij na vrijdag weinig veranderd. Goede hoop, weinig zekerheid. Wel klote dat ik haar door de weeks niet veel spreek en afspreken eigenlijk alleen in het weekend kan. Dat maakt mij niet zekerder...
Oh, ik kijk er al heel anders tegen aan als vorige week hoorquote:Op maandag 18 december 2006 15:52 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je hebt niet veel opgepikt van mijn advies de vorige keer of wel? Zekerheid is slechts noodzaak voor de mensen die al onzeker zijn. Het begin van relaties zijn altijd onzeker. Daarom gaat het er veel meer om hoé je ermee omgaat. En geloof me, vrouwen willen niet onzekere mannetjes achter zich aan hebben. Wees dus trots dat er een goede kans is dat je een relatie krijgt. Je hebt meerdere keren gezoend en het vooruitzicht is goed. Staar je niet blind op kleine onzekerheden, want die kunnen leiden tot verwoesting van je relatiekansen.
En dat is dus volledig normaal. Laat het je daarom niet onzeker maken, want iedereen kent de situatie. Relaties zijn 1 brok onzekerheid in het begin, uberhaupt noem je het nog geen relatie meestal.quote:Op maandag 18 december 2006 15:55 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Oh, ik kijk er al heel anders tegen aan als vorige week hoor.
Ik heb nu zoiets van ik zie wel hoe het loopt, minder gestresst. Neemt niet weg dat je vaak nog wel denkt, dat kan je volgens mij ook niet veranderen. Ik hoef niet zonodig meer elke dag te wachten op een smsje. Mijn gevoel zegt dat het redelijk goed zit. Dat was vorige week wel anders. Alleen heb ik niet de zekerheid van haar kant af, dat bedoel ik meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |