abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44565007
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze speelde ook niet mee!! Daar moet je namelijk voor betalen.
Precies. Ze wilde bewust niet meespelen. Nu wordt ze toch lastiggevallen door de PCL, en ondervindt daar schade door.
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:40:05 #222
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44565646
Going in circles, yeah yeah yeah....!
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_44567282
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:54 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Die vrouw gaat toch helemaal niet in de prijzen vallen, en dat vordert ze ook helemaal niet...
[..]

Het heeft helemaal niets met jaloezie te maken, lees het topic eens.
[..]

Doet totaal niet ter zake.
Nee ze gaat ook niet in de prijzen vallen, daar is ze te laat voor, en ongetwijfelt weet ze dat ook.
Maar de psychische schade komt naar mijn mening voor uit jaloezie.
Ze doet er bewust niet aan mee, dan moet je ook niet gaan zeuren.

Als ik een staatslot koop met eindcijfer 7 en de buurman heeft ook eindcijfer 7 gekozen en hij heeft de winnende combinatie dan ga ik toch ook niet kalgen van: Ja als ik nou mijn hele getallenreeks mocht kiezen had ik ook die getallen genomen.

Als je hierdoor psychische schade oploopt dan ben je sowieso wel psychisch al zwak anders maak je je er niet zo druk om, kom op, je baalt even, en daarna ga je weer vrolijk verder met je leven, je gaat er toch ook niet op achteruit.

tss om die paar rotcenten, dat kan er bij mij gewoon niet in... echt niet, psychisch schade oplopen omdat een ander iets krijgt en jij niet, ik begrijp het werkelijk niet.
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:30:03 #224
3542 Gia
User under construction
pi_44567297
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:16 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Precies. Ze wilde bewust niet meespelen. Nu wordt ze toch lastiggevallen door de PCL, en ondervindt daar schade door.
Hoezo wordt zij lastig gevallen? Er is niemand bij haar aan de deur geweest om haar uit te lachen. Ze heeft zelf de publiciteit gezocht. Ze had ook gewoon de gordijnen dicht kunnen doen toen de miljoenen uitgereikt werden. Niemand heeft haar verplicht daarnaar te kijken. En dat andere mensen haar vragen of ze ook een lot had, kun je de pcl niet kwalijk nemen. De pcl heeft haar niet lastig gevallen. Dat hebben andere mensen gedaan.

Vind haar gewoon een heel afgunstig mens. In plaats dat ze blij is dat haar buren prijs hebben gehad in de loterij waar zij in mee speelden, gaat ze zeuren dat zij ook wel had willen winnen. "Ik had miljonair kunnen zijn!!" Inderdaad muts, maar dan had je maar mee moeten doen.
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:44:41 #225
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44567769
Jullie lijken we een stel discussierende zatlappen.
Jullie kunnen allebei je punt niet overbrengen en probeert dit toch te doen door het nog maar eens te herhalen.

En als dat niet lukt herhaal je het nog een keer. En daarna nog een keer maar dan harder. En nog harder....

Maar hier is een geheimpje: dat werkt niet!
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:58:34 #226
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_44568192
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
Jullie lijken we een stel discussierende zatlappen.
Jullie kunnen allebei je punt niet overbrengen en probeert dit toch te doen door het nog maar eens te herhalen.

En als dat niet lukt herhaal je het nog een keer. En daarna nog een keer maar dan harder. En nog harder....

Maar hier is een geheimpje: dat werkt niet!
De standpunten zijn nu inderdaad wel duidelijk. En DD heeft gelijk natuurlijk.
  dinsdag 19 december 2006 @ 14:01:41 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44568261
Gelukkig gaat de rechter HEEL anders oordelen dan de "oh wat is ze zielig" knuffelaars hier .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 19 december 2006 @ 14:11:16 #228
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_44568521
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig gaat de rechter HEEL anders oordelen dan de "oh wat is ze zielig" knuffelaars hier .
Wou je een pooltje maken?
That's...Montgomery Clift, honey!
  dinsdag 19 december 2006 @ 14:15:41 #229
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44568630
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:11 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Ja hoor .
Get woke, go broke!
pi_44569076
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Of mevrouw zielig is interesseert me niet. En verder kunnen zielige zeikerds ook gelijk krijgen.
  dinsdag 19 december 2006 @ 14:39:13 #231
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_44569224
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:11 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Maar goed, ik hoop op een progressieve rechter, want dit wordt mijn voorspelling:

De rechter stelt dat het concept van de Postcodeloterij op zichzelf niet in strijd is met de maatschappelijke zorgvuldigheid en dat de loterij dus niet onrechtmatig is. Echter, zo vervolgt de rechter, neemt De Postcodeloterij met de haar op spijt gebaseerde werkwijze echter het bewuste risico dat mensen psychische problemen oplopen. Deze openbaren zich niet alleen bij de winnaars van de miljoenen, maar ook bij de verliezers die buiten hun eigen wil om worden geconfronteerd met de wetenschap dat zij een groot geldbedrag gewonnen zouden hebben als zij hadden meegedaan. Een professionele organisatie als de Postcodeloterij dient met de gerechtvaardigde belangen van deze mensen rekening te houden. Het toekennen van psychologen aan de winnaars, maar niet aan de niet-deelnemende verliezers van de loterij, kan worden aangemerkt als in strijd met de maatschappelijke zorgvuldigheid en derhalve als onrechtmatig tegenover de niet-deelnemende verliezers van de loterij. De rechter veroordeelt daarom de Postcodeloterij tot het vergoeden van de materiële schade van de eiseres, bestaande uit de kosten van psychologische hulp. Daarnaast wordt Caroline Tensen veroordeeld om haar schaamhaar te laten transplanteren naar het hoofd van Gaston, aangezien het tonen van die blije kop op televisie onrechtmatig is jegens de mensheid (met terroristisch oogmerk).

Kortom, de loterij is zelf niet fout, maar het is wel onrechtmatig om alleen psychische hulp toe te kennen aan de winnaars. En waarschijnlijk worden niet de volledige kosten gedekt, omdat een deel van de schade voortvloeit uit de persoonlijkheid van de vrouw ofzo. Maar daar weten we het fijne niet vanaf, dus daar zeg ik maar niet teveel over nu.
pi_44569454
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:39 schreef Pool het volgende:

[..]

Maar goed, ik hoop op een progressieve rechter, want dit wordt mijn voorspelling:

De rechter stelt dat het concept van de Postcodeloterij op zichzelf niet in strijd is met de maatschappelijke zorgvuldigheid en dat de loterij dus niet onrechtmatig is. Echter, zo vervolgt de rechter, neemt De Postcodeloterij met de haar op spijt gebaseerde werkwijze echter het bewuste risico dat mensen psychische problemen oplopen. Deze openbaren zich niet alleen bij de winnaars van de miljoenen, maar ook bij de verliezers die buiten hun eigen wil om worden geconfronteerd met de wetenschap dat zij een groot geldbedrag gewonnen zouden hebben als zij hadden meegedaan. Een professionele organisatie als de Postcodeloterij dient met de gerechtvaardigde belangen van deze mensen rekening te houden. Het toekennen van psychologen aan de winnaars, maar niet aan de niet-deelnemende verliezers van de loterij, kan worden aangemerkt als in strijd met de maatschappelijke zorgvuldigheid en derhalve als onrechtmatig tegenover de niet-deelnemende verliezers van de loterij. De rechter veroordeelt daarom de Postcodeloterij tot het vergoeden van de materiële schade van de eiseres, bestaande uit de kosten van psychologische hulp. Daarnaast wordt Caroline Tensen veroordeeld om haar schaamhaar te laten transplanteren naar het hoofd van Gaston, aangezien het tonen van die blije kop op televisie onrechtmatig is jegens de mensheid (met terroristisch oogmerk).

Kortom, de loterij is zelf niet fout, maar het is wel onrechtmatig om alleen psychische hulp toe te kennen aan de winnaars. En waarschijnlijk worden niet de volledige kosten gedekt, omdat een deel van de schade voortvloeit uit de persoonlijkheid van de vrouw ofzo. Maar daar weten we het fijne niet vanaf, dus daar zeg ik maar niet teveel over nu.
Puik vonnis Pool! Ik zou trouwens in de Gaston overweging nog even verwijzen naar de United Nations. CONVENTION AGAINST TORTURE and Other Cruel, Inhuman or Degrading Treatment or Punishment, dat geeft net dat beetje extra.
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:07:31 #233
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_44570010
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:48 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Puik vonnis Pool! Ik zou trouwens in de Gaston overweging nog even verwijzen naar de United Nations. CONVENTION AGAINST TORTURE and Other Cruel, Inhuman or Degrading Treatment or Punishment, dat geeft net dat beetje extra.
Goed punt. Al denk ik dat ik in het kader van dat verdrag wel een eigen schuldverweer moet aanvaarden, vanwege de inhumaan volgevreten kop van die klagende huilebalk die te krenterig was om een lot te kopen en zichzelf nu zieliger vindt dan het gemiddelde slachtoffer van een etnische zuivering dat onterecht vastzit op Guantanamo Bay.
pi_44570138
staatsloterij maakt alleen winnaars
PCL maakt winnaars én verliezers.
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
pi_44570331
Ik vind wel dat als je al steenrijk bent niet met loterijen mee mag doen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:21:44 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44570384
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:11 schreef lone_wolf het volgende:
staatsloterij maakt alleen winnaars
PCL maakt winnaars én verliezers.
Dus je niet winnende lot van de staatsloterij is toch stiekem een winnend lot!!

.
Get woke, go broke!
pi_44570674
ik heb een vraag aan Heatwave.

Stel bij jullie in de straat valt de prijs (aannemende dat je geen lot hebt).

Had je dan niet liever niet geweten dat je miljonair had kunnen zijn?
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:39:14 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44570883
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:32 schreef koemleit het volgende:
ik heb een vraag aan Heatwave.

Stel bij jullie in de straat valt de prijs (aannemende dat je geen lot hebt).

Had je dan niet liever niet geweten dat je miljonair had kunnen zijn?
Heb ik niet.

nee, had ik maar mee moeten doen. Niet meedoen=geen kans. Klaar.
Get woke, go broke!
pi_44570900
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet meedoen=geen kans. Klaar.
ja daar is niemand het met je mee oneens
quote:
had ik maar mee moeten doen.
en kijk daar zit um de emotionele chantage hierdoor doen mensen mee.
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:40:08 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44570913
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:39 schreef koemleit het volgende:

[..]

ja daar is niemand het met je mee oneens
Nou dan? Dan zijn we toch klaar?
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo