*Met touwen en messen op expeditie gaat.quote:Op maandag 18 december 2006 06:04 schreef TwyLight het volgende:
Janetje heb je hem trouwens al weer gevonden? hij moet ooit een keer terecht komen... straks heb je later een kind met 11 vingers!
Weer zo'n heldere post, damnit wie is jou dealer?quote:Op maandag 18 december 2006 06:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee tekenfilm met een enge gast in een groen/gele polo en een blauwe hond.
Die niet doggy-style seks hebben in de keuken btw.
nee, die heb je opgelopen tijdens het afkrabben van de restjes mannelijk lovejuicequote:Op maandag 18 december 2006 06:04 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Dus zó kom ik aan die nagel-afdrukken in m'n piem0l![]()
![]()
![]()
lenig!quote:Op maandag 18 december 2006 06:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Met touwen en messen op expeditie gaat.
C1000, huismerk.quote:Op maandag 18 december 2006 06:05 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Weer zo'n heldere post, damnit wie is jou dealer?
Ja dat spul van jou plakt ook zo onwijs..quote:Op maandag 18 december 2006 06:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
nee, die heb je opgelopen tijdens het afkrabben van de restjes mannelijk lovejuice
premium qualityquote:Op maandag 18 december 2006 06:06 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Ja dat spul van jou plakt ook zo onwijs..![]()
Die heb ik daar wel een keer gezien ja..quote:Op maandag 18 december 2006 06:06 schreef TwyLight het volgende:
maikuuul, de achterbakse tostie dealer!
quote:Op maandag 18 december 2006 06:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die heb ik daar wel een keer gezien ja..
ja die dude kwakt tussen de tosti'squote:Op maandag 18 december 2006 06:06 schreef TwyLight het volgende:
maikuuul, de achterbakse tostie dealer!
Wat zei je?: nu! een vluggertje bij de appels en peren?quote:Op maandag 18 december 2006 06:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die heb ik daar wel een keer gezien ja..
Nee.. maar ik moest wel hard lachen..quote:Op maandag 18 december 2006 06:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat zei je?: nu! een vluggertje bij de appels en peren?
als je goed kijkt is het plaatje van de komkommer op de stickerautomaat eigelijk een pic van zijn fallus! de vuilak!quote:Op maandag 18 december 2006 06:08 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
ja die dude kwakt tussen de tosti'sdat is zo níet loller..
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 06:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee.. maar ik moest wel hard lachen..
Er stond een bordje (er was net gedweild) Pas op: slipgevaar...En dat is niet gejokt...
Ik had eik een foto moeten maken..quote:
wtf boh hendig sjiek gek XDquote:Op maandag 18 december 2006 06:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee.. maar ik moest wel hard lachen..
Er stond een bordje (er was net gedweild) Pas op: slipgevaar...En dat is niet gejokt...
TTTTquote:Op maandag 18 december 2006 06:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had eik een foto moeten maken..
het is me er eentje.. schavuitquote:Op maandag 18 december 2006 06:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
als je goed kijkt is het plaatje van de komkommer op de stickerautomaat eigelijk een pic van zijn fallus! de vuilak!
Ik ben ook al helemaal ingelimburgerd..quote:Op maandag 18 december 2006 06:11 schreef TwyLight het volgende:
het is een limburse piraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |