Dat is nog eens optreden. Als we dat nou in Nederland hadden...quote:Op maandag 18 december 2006 01:37 schreef Svensational het volgende:
Shayne Ward - I Believe In A Thing Called Love. Thnx to Marble
!
OK, da's vrij briljant gezongen.quote:Op maandag 18 december 2006 01:37 schreef Svensational het volgende:
!
Wow, wat een geluid zeg!quote:Op zondag 17 december 2006 23:58 schreef Knipoogje het volgende:
2. Jennifer Hudson - Circle of Life
Deze griet heeft zo onwijs veel power in haar stem. Meer dan enig ander idol die ik heb gezien.
Zo... ook die gozer heeft een aardig keeltje zeg!quote:Op maandag 18 december 2006 01:37 schreef Svensational het volgende:
!
van haar krijg ik echt kippevel... geweldig gezongenquote:Op zondag 17 december 2006 23:58 schreef Knipoogje het volgende:
Tip: Omdat er niet zoveel X-factor materiaal te vinden is; Leona is toch ook wel heel erg goed:
Leona - Somewhere over the rainbow
Jaaaaaa de nep Clay!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef iv0 het volgende:
Voor de voormalig Clay Aiken fan, Clay is nogal wat veranderd in de laatste finale aflevering komt hij terug om een grote fan van hem te verrassen. Hij komt echt geniaal binnen lopen, en de fan die overigens niet kan zingen wordt helemaal maf.
http://www.youtube.com/watch?v=d4T2Sysf_w4&search=Clay%20Aiken%20American%20Idol
en ja het is echt Clay Aiken!
Boris is toch wel de beste winnaar uit de Idols reeksenquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:25 schreef Andiyan het volgende:
Die van Anthony Callea is echt stunning inderdaad.![]()
Welk Nederlands IDO-optreden is eigenlijk nog goed genoeg voor dit topic.![]()
Die wilde ik net komen posten!quote:Op maandag 18 december 2006 01:37 schreef Svensational het volgende:
!
In de TT staan er geen hoorquote:
Ik heb daarbij toen zo hard dubbel gelegen van het lachenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef iv0 het volgende:
Voor de voormalig Clay Aiken fan, Clay is nogal wat veranderd in de laatste finale aflevering komt hij terug om een grote fan van hem te verrassen. Hij komt echt geniaal binnen lopen, en de fan die overigens niet kan zingen wordt helemaal maf.
http://www.youtube.com/watch?v=d4T2Sysf_w4&search=Clay%20Aiken%20American%20Idol
en ja het is echt Clay Aiken!
bou ik vind het nou niet zo geweldig hoor.... geschreeuwquote:Op woensdag 20 december 2006 22:55 schreef Knipoogje het volgende:
En Latoya London met haar verpletterende workshop. Ze had 10 seconden zendtijd in alle voorgaande afleveringen en zingt de rest eventjes naar huis
Geweldig.... Danielquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
In de categorie tragisch: de exit van Gracia in het eerste seizoen van de Duitse Idols. Kandidaat Daniel kan het niet meer aan, en stomme muffe doos Vanessa mag blijven. Historische tv! En als bewijs dat Gracia er echt onterecht uit lag, haar versie van Memory. Uit een of andere musical, geloof ik. MIsschien kennen jullie Gracia nog wel omdat ze meedeed aan het Songfestival, wat wel een grote flater was.
Dit is inderdaad heeeel goedquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kelly Clarkson's Stuff Like That There uit de bigbandronde is denk ik wel m'n favoriete optreden van haar bij American Idol. De combinatie van het nummer, de zang en haar performance maken het heel erg goed.
Oh ja, Daniel. Wat een verschijning was dat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
- Goed verhaaltje -
Niet op YouTube, maar wel hier. Briljant uiteraard, zoals elk optreden van Hind.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Colors of the wind was erg goed van haar, niet op YT te vinden.
deze bedoel je?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:08 schreef Promiss het volgende:
Die van Zosja's workshop (weak-skunk anansie) is ook echt een van mijn favorieten... Kan geen materiaal van Irma (idols2) vinden: vooral haar workshop (takes my breath away) en live-show NL (vlieg met me mee) vond ik steengoed!! Iemand de filmpjes?
||quote:Op maandag 18 december 2006 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van haar krijg ik echt kippevel... geweldig gezongen
Dank SG!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:01 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Niet op YouTube, maar wel hier. Briljant uiteraard, zoals elk optreden van Hind.![]()
Ik vond juist haar workshopoptreden het allerbeste, maar die kan ik nergens vindenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:01 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Niet op YouTube, maar wel hier. Briljant uiteraard, zoals elk optreden van Hind.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |