Gelukkig maar, dan zou je jezelf opstellen voor een teleurstellingquote:Op maandag 18 december 2006 18:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen intresse in het spel![]()

Of je koopt de Premium Edition, zit ie standaard bijquote:Op maandag 18 december 2006 20:20 schreef gijsje79 het volgende:
GRAW chapter 2 voor de helft van de prijs
Wie hem nog niet heeft tis een aanrader, nu voor 600M$.

Ik had hem meteen al gekocht toen ie er was.quote:Op maandag 18 december 2006 20:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Of je koopt de Premium Edition, zit ie standaard bij

Skiq is da place to bequote:Op maandag 18 december 2006 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar is de draadloze headset het goedkoopst? Bij Dimplus issie 48, maar goedkoper heb ik m nog niet gezien.

Werden er veel Core's verkocht dan?quote:Op maandag 18 december 2006 20:40 schreef Caas het volgende:
Haha, was net in de Media Markt..
Iedereen liep met een 360 door de winkel omdat het nog geen 20:00 was, mooi gezicht..![]()

Kies je nieuwe games, krijg je Top Spin 2, Quake 4 en Gunquote:Op maandag 18 december 2006 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Skiq is da place to beHoudt gij er wel rekening mee dat er een filiaal van Primera in de buurt diend te zijn om je headset af te kunnen halen
Oh ja, je betaalt overigens geen verzendkosten.

Ach ja de site is niet zo update, maar doet er niet echt veel aan toe. Ik heb daar een aantal games gekocht voor 50 euro en dat is toch best netjes. Het grote voordeel is overigens dat je ook geen verzendkosten betaald. Heb er meerdere keren wat besteld en ben te spreken over de servicequote:Op maandag 18 december 2006 20:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kies je nieuwe games, krijg je Top Spin 2, Quake 4 en GunMaar in de meeste gevallen scheelt het in prijs bijna niks.

Het was maar een tip, aan jouw de keuze wat je ermee doetquote:Op maandag 18 december 2006 21:25 schreef SinjiOnO het volgende:
Of je zoekt wat op ebay, eventueel 2e hands voor de helft van de prijs.

Altijd hendigquote:Op maandag 18 december 2006 21:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die in de loop van de week van plan zijn om een nieuwe Xbox 360 spel te halen kunnen eventueel gebruik maken van de Nedgame Kerstactie. Op alle spellen 10% korting!![]()
www.nedgame.com

OPGELET:quote:
quote:Ja u leest het goed! Aankomende week maarliefst 10% extra korting op al uw games besteld via onze website. Gebruik de code 'PU10' na het plaatsen van uw bestelling en u ontvangt direct 10% korting op al uw games!

Dat is dan geen doen nee op een game wachten is altijd het moeilijkst.quote:Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef Heintje het volgende:
De camera is ook behoorlijk goedkoop bij Skiq. In spellen schelde het eerst meer, Nou niet echt veel meer. Zeker voor die paar euro heb ik liever mijn spel meteen. En als je daar iets besteld dat ze niet op voorraad hebben kan het lang duren. Heb al twee keer een maand op een spel moeten wachten.

Beach Spikersquote:Op maandag 18 december 2006 19:40 schreef kepler het volgende:
is er eigenlijk ooit een serieuze volleybal-game geweest? (dus niet DOAX)

Ik hoop eerst op een demoquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Battlestations: Midway op 30 januari in de winkels
Lijkt me ook een leuke game.

Ik was één van hen, vanaf kwart voor zeven liep ik doelloos rond te wachten, maar heb nu wel een Xbox360quote:Op maandag 18 december 2006 20:40 schreef Caas het volgende:
Haha, was net in de Media Markt..
Iedereen liep met een 360 door de winkel omdat het nog geen 20:00 was, mooi gezicht..![]()

Leuk spel is dat Beach Spikers.quote:Op dinsdag 19 december 2006 02:07 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Beach Spikers
[afbeelding]
Voor de xbox en Gamecube.
Maar ik vond DOAX helemaal niet zo slecht overigens.![]()

Ja pcies dat dacht ik dus ook... en ben nu nog steeds goedkoper uit dan de premium, heb in totaal 322 betaald voor xbox+ harde schijf, dus best redelijke prijsquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:27 schreef TwyLight het volgende:
Is ook wel een must eigenlijk hoor, de HDD.
Sommige games kunnen trouwens ook niet zonder, en van de mooie dingen van xbox live is toch ook wel de demo's en de trailers hoor.

Mooi, dus Lost Planet & Battlestations Midway in Januari erbij.quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Battlestations: Midway op 30 januari in de winkels
Lijkt me ook een leuke game.

bij de premium zit nog een wireless controller en een hd kabel tochquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef Modi het volgende:
[..]
Ja pcies dat dacht ik dus ook... en ben nu nog steeds goedkoper uit dan de premium, heb in totaal 322 betaald voor xbox+ harde schijf, dus best redelijke prijs

en een headsetquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:11 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
bij de premium zit nog een wireless controller en een hd kabel toch

Omdat het gister avond heerlijk ging... in 1 potje 4 headshots met de sniper, 3 tegen 1 (de rest was al dood) en ik win het nog.. dat geeft altijd een heerlijk gevoel.quote:

Hij bedoelt mij, maar dat is toch niet zoquote:

jullie bakken poffertjes op school?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:11 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Omdat je bij mij op school zit...

Wie ben je danquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:11 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Omdat je bij mij op school zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |