Precies. Die gitarist speelt het precies na zoals het op plaat klinkt maar het klinkt ongelofelijk vlak en zonder diepgang.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Het gaat mij juist niet om Lydon. Lydon is Lydon, hoewel dat soloalbum om te huilen is, maar het is gewoon een geoliede coverbox die er staat, niet een band met ziel, maar misschien is dat ook wel gewoon perceptie...
Hoe bedoel je dat? DIe Mark E.Smith die met Your future our clutter zo'n beetje de beste Fall plaat van de laatste jaren heeft uitgebracht?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:09 schreef emokid het volgende:
Ja ach, noem een band op die niet bij elkaar zijn. Van Wire tot Pavement. Beter dan dat John Lydon de Mark E. Smith uithangt..
Briljant gitarist, ook met the Banshees.quote:Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Het langst zittende lid naast Lydon was echter John McGeoch, maar ik denk dat ie ook niet meer mee gaat op tournee. Hij is in 2004 overleden...
Tsja de laatste paar PiL platen waren nou ook niet zo bijster goed, dus ik begrijp nog steeds je Mark E Smith punt niet. En met een output van meer dan 30 platen kan ook lang niet alles goed zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:00 schreef emokid het volgende:
Het moet nu niet teveel over The Fall gaan, maar wat betreft die band, ik heb lang niet alles van ze hoog zitten. Genoeg troep uitgebracht.
Ik had gewoon zin om een concert te zien en PiL is dan een leuke band, denk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:45 schreef tim. het volgende:
Het verbaast me overigens dat je spijt hebt dat je niet bent gegaan, belsen. Vanwaar die omslag? Toch het gevoel dat ik had: nog één keer PiL zien, nu het kan?
Mmm, 't is toch geen schim meer van wat het ooit was...quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:52 schreef Bookie65 het volgende:
Nieuw nummer.
Lollipop Opera
PiL - Lollipop Opera - Radio Edit by Public Image Ltd (PiL)
Wel grappig hoe je eigenlijk (bijna) alleen maar close ups krijgt van Levene en Lydon.quote:
Om de woorden PiL-onwaardig maar niet te gebruiken...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:26 schreef bartrid het volgende:
Ik ga PiL vanavond live zien. Ben benieuwd, laatste plaat is niet al te best vind ik maar we zullen zien.
Ik zou ze zeker gaan zien. Gisteravond gezien en van te voren erg sceptisch (laatste plaat matig, het is eigenlijk Lydon met backing band en zo) maar het was erg vet. De nieuwe nummers klonken ok, maar ik was vooral onder de indruk van de oude nummers, die klonken erg goed. Erg strakke ritmesectie., meer dan 2 uur gespeeld en afsluiten met een 10 minute durende versie van Open Up. En Lydon tussendoor is erg grappig. Prima concertquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:02 schreef Weakling het volgende:
En ze staan voor de liefhebbers op 9 augustus op de Lokerse Feesten (België)
Wikipedia over de huidige bassist: "Firth has previously played with The Spice Girls on their Return of the Spice Girls Tour..."quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:35 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik zou ze zeker gaan zien. Gisteravond gezien en van te voren erg sceptisch (laatste plaat matig, het is eigenlijk Lydon met backing band en zo) maar het was erg vet. De nieuwe nummers klonken ok, maar ik was vooral onder de indruk van de oude nummers, die klonken erg goed. Erg strakke ritmesectie., meer dan 2 uur gespeeld en afsluiten met een 10 minute durende versie van Open Up. En Lydon tussendoor is erg grappig. Prima concert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |