Album is wel weer snijdend op de een of andere manier en vrij gitaargeorienteerd.quote:Op maandag 7 september 2009 19:54 schreef bartrid het volgende:
Album heb ik (nog) niet, wat ik van de rest gehoord heb, geloof ik wel.... De eerste 2 blijven natuurlijk klassiekers en Flowers of Romance is ook vrij sterk (al vond ik daar in het begin weinig aan)
Die metal box platen zijn wel cool trouwens, grote inspiratie ook voor joy divisionquote:Op maandag 17 december 2006 19:59 schreef nipeng het volgende:
Kan me vooral "This is not a love song" herinneren.
Hierover zat ik me dus ook weer te verwonderen, hoe kun je nu toeren zonder Wobble, Levene en/of McGeoch.quote:Op maandag 7 september 2009 18:55 schreef bartrid het volgende:
Zonder Jah Wobble of Keith Levene, dus geen PiL reunie maar een solotour van Lydon. Jammer. Geen interesse.
Dat festival wordt ook met het jaar toffer!quote:
Een goedkoop aftreksel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:42 schreef emokid het volgende:
Dat zal best, maar wat er nu staat is denk ik bevredigend genoeg voor de nieuwe generatie onder ons.
Vergane glorie maar da's weer in .quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:49 schreef emokid het volgende:
Belsen, heb jij John Lydon zo zien optreden in de laatste jaren? Dit is volgens mij weer de oude die we zien, als je weet waar Death Disco over gaat dan zie je dat echt terug in zijn gezicht. Niks goedkoop aftreksel! Bovendien is deze reünie betaald door het geld wat hij verdiende aan een lame ass boter reclame.
Ja dat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:58 schreef emokid het volgende:
Die zin vat ik niet helemaal. Met in bedoel je dat reunies "in" zijn? Dus de huidige trend?
Ken je Theatre of hate?, die doen ook weer reunion concert. De Talking Heads zou ik graag weer reunion van zien.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:09 schreef emokid het volgende:
Ja ach, noem een band op die niet bij elkaar zijn. Van Wire tot Pavement. Beter dan dat John Lydon de Mark E. Smith uithangt..
'quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:23 schreef emokid het volgende:
Dat van Wobble wist ik maar heb het nog niet gehoord, misschien eens tijd dat ik t doe.
Het gaat mij juist niet om Lydon. Lydon is Lydon, hoewel dat soloalbum om te huilen is, maar het is gewoon een geoliede coverbox die er staat, niet een band met ziel, maar misschien is dat ook wel gewoon perceptie...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:49 schreef emokid het volgende:
Belsen, heb jij John Lydon zo zien optreden in de laatste jaren? Dit is volgens mij weer de oude die we zien, als je weet waar Death Disco over gaat dan zie je dat echt terug in zijn gezicht. Niks goedkoop aftreksel! Bovendien is deze reünie betaald door het geld wat hij verdiende aan een lame ass boter reclame.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |