abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 7 september 2009 @ 22:30:12 #26
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_72535755
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:54 schreef bartrid het volgende:
Album heb ik (nog) niet, wat ik van de rest gehoord heb, geloof ik wel.... De eerste 2 blijven natuurlijk klassiekers en Flowers of Romance is ook vrij sterk (al vond ik daar in het begin weinig aan)
Album is wel weer snijdend op de een of andere manier en vrij gitaargeorienteerd.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_72540612
Met die vent weet je het nooit, ik ben sceptisch over deze reünie. Verder wel een topband, de eerste platen zijn briljant.
  Moderator woensdag 9 september 2009 @ 10:28:01 #28
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_72575538
quote:
Op maandag 17 december 2006 19:59 schreef nipeng het volgende:
Kan me vooral "This is not a love song" herinneren.
Die metal box platen zijn wel cool trouwens, grote inspiratie ook voor joy division
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_72580385
Die live LP 'Paris au Printemp' is ook heel erg goed. Kwam denk ik iets voor Flowers of Romance uit.

Quotes:
'Paris In The Spring' cost us exactly the price of one reel-to-reel tape to record. I just brought my Revox over to Paris and bunged it into the desk and that was it. We got - wonderfully - £30,000 out of Virgin for that - and they were furious. They found out what I'd done and went, 'You're just wasting our money!' But then they sent us into a studio and asked us to at least make an attempt at mixing it. Didn't bother. We just sat round all day in the studio playing cards and Space Invaders. Record companies are so stupid...
- John Lydon, Q Magazine 1992
anonieme razernist
  Moderator zaterdag 15 mei 2010 @ 13:07:52 #30
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_81454456
Net weer even geluisterd: The greatest hits so far.
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:55 schreef bartrid het volgende:
Zonder Jah Wobble of Keith Levene, dus geen PiL reunie maar een solotour van Lydon. Jammer. Geen interesse.
Hierover zat ik me dus ook weer te verwonderen, hoe kun je nu toeren zonder Wobble, Levene en/of McGeoch.
pi_81455230
Nou, Wobble was niet bepaald positief over Lydon in z'n biografie en Levene doet vrij weinig meer in muziek en de relatie tussen Lydon en Levene was toch al niet zo best als gevolg van z'n heroine verslaving.
http://thequietus.com/art(...)ex-pistols-interview
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:12:58 #32
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_81670185
Staan op Lokerse Feesten
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:25:06 #33
27648 Weakling
available in strong mint
pi_81707472
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:12 schreef maniack28 het volgende:
Staan op Lokerse Feesten
Dat festival wordt ook met het jaar toffer!
Hmm, zie ze nog niet in het programma staan op de site, maar moet misschien nog bijgewerkt worden.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_82017965
13 juli in Paradiso!

http://www.pilofficial.com/info.html

Kaarten morgen in de verkoop.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82018186
Ja, las het net! Geniaal, ook al is het niet echt de oude band maar zolang John Lydon er staat ben ik er bij.
pi_82056088
Op de site van Paradiso staat dat de voorverkoop op 5 juni begint, en ik zie ook nog geen concert op de website van Ticket Service. Dus, nog een week wachten.

Wel tof ja. Ik was aanvankelijk sceptisch over de reünie, omdat Wobble en Levene niet meedoen, maar dit overtuigt me:
Stay on my arm, you little charmer
pi_82058641
Het zijn ook best vette optredens die ze nu doen. Kijk ook naar deze van Coachella, gewoon strak gespeeld:
  Moderator zaterdag 29 mei 2010 @ 13:31:30 #38
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_82058708
Ik vind het toch een beetje klinken als een bruiloften- en partijenband.

Zo zag ik ook ooit Joe Strummer & the Mescaleros en daar bekroop me een beetje hetzelfde gevoel. Het is een beetje het zelfde gevoel. Ik heb vooral het gevoel dat de gitarist, die keurig speelt, met zijn sound en strakheid niet de core weet te raken.
pi_82059063
Dat zal best, maar wat er nu staat is denk ik bevredigend genoeg voor de nieuwe generatie onder ons.
  Moderator zaterdag 29 mei 2010 @ 13:50:08 #40
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_82059311
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:42 schreef emokid het volgende:
Dat zal best, maar wat er nu staat is denk ik bevredigend genoeg voor de nieuwe generatie onder ons.
Een goedkoop aftreksel.

Nee, het is altijd een beetje jammer, dit soort reunieën. Dat houdt echter niet in dat je niet een leuke avond kunt hebben en, zoals je al zei, je krijgt in elk geval John Lydon. Dat is in elk geval beter dan The Jam zonder Paul Weller, The Misfits zonder Glen Danzig en Dead Kennedys zonder Jello Biafra.

Ik ben trouwens ook nog niet zo oud dat ik PiL heb kunnen zien hoor.
pi_82174498

Belsen, heb jij John Lydon zo zien optreden in de laatste jaren? Dit is volgens mij weer de oude die we zien, als je weet waar Death Disco over gaat dan zie je dat echt terug in zijn gezicht. Niks goedkoop aftreksel! Bovendien is deze reünie betaald door het geld wat hij verdiende aan een lame ass boter reclame.
pi_82174664
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 00:49 schreef emokid het volgende:

Belsen, heb jij John Lydon zo zien optreden in de laatste jaren? Dit is volgens mij weer de oude die we zien, als je weet waar Death Disco over gaat dan zie je dat echt terug in zijn gezicht. Niks goedkoop aftreksel! Bovendien is deze reünie betaald door het geld wat hij verdiende aan een lame ass boter reclame.
Vergane glorie maar da's weer in .
pi_82174710
Die zin vat ik niet helemaal. Met in bedoel je dat reunies "in" zijn? Dus de huidige trend?
pi_82174753
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 00:58 schreef emokid het volgende:
Die zin vat ik niet helemaal. Met in bedoel je dat reunies "in" zijn? Dus de huidige trend?
Ja dat.
pi_82174904
Ja ach, noem een band op die niet bij elkaar zijn. Van Wire tot Pavement. Beter dan dat John Lydon de Mark E. Smith uithangt..
pi_82174992
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 01:09 schreef emokid het volgende:
Ja ach, noem een band op die niet bij elkaar zijn. Van Wire tot Pavement. Beter dan dat John Lydon de Mark E. Smith uithangt..
Ken je Theatre of hate?, die doen ook weer reunion concert. De Talking Heads zou ik graag weer reunion van zien.
pi_82175118
* btw Jah Wobble heeft samen met Bill Laswell helemaal te gekke muziek gemaakt erna.
pi_82175147
Theatre of Hate ken ik niet, dat is te diep voor mij. Talking Heads reünie is mogelijk, maar of ze er zin in hebben. Lastig eigenlijk zo'n reünie met zoveel mogelijk oorspronkelijke leden, er hoeft maar iemand te zijn die er geen zin in heeft en dan heb je geen authentieke reünie.

Dan krijg je weer mensen die klagen, net als nu met Leven en Wobble.

Dat van Wobble wist ik maar heb het nog niet gehoord, misschien eens tijd dat ik t doe.
pi_82175239
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 01:23 schreef emokid het volgende:

Dat van Wobble wist ik maar heb het nog niet gehoord, misschien eens tijd dat ik t doe.
'
Dat is vette shit maar dat is het PIL spul ook.
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 07:09:43 #50
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_82176779
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 00:49 schreef emokid het volgende:

Het gaat mij juist niet om Lydon. Lydon is Lydon, hoewel dat soloalbum om te huilen is, maar het is gewoon een geoliede coverbox die er staat, niet een band met ziel, maar misschien is dat ook wel gewoon perceptie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')