super...thnx Koepertquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je misschien ook plaatje van alleen die sub / box???
ik bedoelde eigenlijk een gifje, dat hij beweegt zoals op je grote plaatje voor het Hardstyle topicquote:
Had ik ff snel zelf gemaakt in photoshop en image readyquote:Op maandag 18 december 2006 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk een gifje, dat hij beweegt zoals op je grote plaatje voor het Hardstyle topic
en die wil je cker niet even opnieuw maken voor mij???quote:Op maandag 18 december 2006 11:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Had ik ff snel zelf gemaakt in photoshop en image ready![]()
Maar voor de rest niet opgeslagen.....
vind je hem niet te commercieel??? (wel paar leuke nummers, maar de eerste zijn gewoon Trance, voor de rest uitgekauwde zooi...quote:Op maandag 18 december 2006 11:23 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Goed topic![]()
Gisteren Hard 2 van The Prophet geluisterd, was wel ok![]()
Hm, ja, daar heb je wel gelijk in. Zkr voor de stijl van The Prophet had ik hem harder verwacht... Maar ach, welk album is nou van nr.1 tot het einde van de cd helemaal perfect? Zijn er weinig denk ikquote:Op maandag 18 december 2006 11:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vind je hem niet te commercieel??? (wel paar leuke nummers, maar de eerste zijn gewoon Trance, voor de rest uitgekauwde zooi...)
quote:Op maandag 18 december 2006 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en die wil je cker niet even opnieuw maken voor mij???![]()
![]()
(als het niet teveel werk is tenminste...
)
quote:Op maandag 18 december 2006 11:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee een bewegende BMP.....![]()
Tuurlijk is dat een .gif
Ligt hier aan m'n systeemquote:Op maandag 18 december 2006 11:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee een bewegende BMP.....![]()
Tuurlijk is dat een .gif
quote:Op maandag 18 december 2006 12:03 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ligt hier aan m'n systeem![]()
Weet je wat ik met pak een punt vindt, net als met Darkraver- Komt ie dan he. De plaat is wel oke, alleen die kansloze rukkervocals verneuken het gewoon. Green Stuff heeft het ook een beetje maar das nog minder erg want die vocals zijn niet zo in- en intriest.quote:Op maandag 18 december 2006 10:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
De enige verassing voor mij was Pak een punt, ik kende de hardstyle versie, en dit is echt een redelijke harde remake met grappige vocals "Doorgesnoven Dirk" , "Snuif plaat op de maat". Maar je hoort het vanmiddag;)
wat dacht je van de vocals van Scar Ur Face dan (The Prophet ft. Headhunterz)???quote:Op maandag 18 december 2006 14:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Weet je wat ik met pak een punt vindt, net als met Darkraver- Komt ie dan he. De plaat is wel oke, alleen die kansloze rukkervocals verneuken het gewoon. Green Stuff heeft het ook een beetje maar das nog minder erg want die vocals zijn niet zo in- en intriest.
Die vocal maakt het nummer zo leuk vind ikquote:Op maandag 18 december 2006 14:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Weet je wat ik met pak een punt vindt, net als met Darkraver- Komt ie dan he. De plaat is wel oke, alleen die kansloze rukkervocals verneuken het gewoon. Green Stuff heeft het ook een beetje maar das nog minder erg want die vocals zijn niet zo in- en intriest.
welke van de 3 nummers bedoel je?quote:Op maandag 18 december 2006 14:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die vocal maakt het nummer zo leuk vind ikmaar smaken verschillen
Pak een puntquote:Op maandag 18 december 2006 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welke van de 3 nummers bedoel je?
Maar met die Mr Puta moeten ze stoppen. Green Stuff is nog te doen, maar denk dat het hoogtepunt wel bereikt is met die gast....quote:Op maandag 18 december 2006 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
die vocals zijn idd wel lachen gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |