abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44512786
Ik was gister naar een dinnershow, en het viel me op dat om de paar minuten de hele groep een ander kostuum aan had. Terwijl ze eigenlijk nauwelijks tijd hadden tussen de verschillende acts. Vandaar dat ik benieuwd ben hoe dat achter de schermen in zijn werk gaat.

Ook viel me op dat er maar 1 kleedkamer was voor de hele groep, geen aparte voor jongens en meisjes, terwijl het toch van die outfits waren waar de dames niets onder aan hadden.
  zondag 17 december 2006 @ 18:19:55 #2
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_44513880
In moordend tempo.
Nee jij bent lekker. =X
  zondag 17 december 2006 @ 18:28:37 #3
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44514080
met klittenband. en stopwatch.
... is a mismatch forever
pi_44514144
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:19 schreef PrinceLu het volgende:
In moordend tempo.
Zo moordend zelfs dat ze ook nog tijd hebben voor een vluggertje

Of zouden kabouters achter de schermen meehelpen
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_44554586
Moet echt razendsnel gaan. Kan bijna niet zoweinig tijd als ze hebben. Niemand hier met persoonlijke ervaring?
  maandag 18 december 2006 @ 22:28:09 #6
97348 Matness
Matt about you
pi_44554634
hollen en vliegen, en met z'n allen in dezelfde ruimte
  dinsdag 19 december 2006 @ 01:23:11 #7
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_44559194
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:27 schreef dyna18 het volgende:
Moet echt razendsnel gaan. Kan bijna niet zoweinig tijd als ze hebben. Niemand hier met persoonlijke ervaring?
je al uitkleden zodraje van podium afbent, alles zit makkelijk uittrekbaar aan elkaar genaaid.
En gewoon naakt eronder, niemand die ernaar kijkt, en snel weer aankleden.
En vaak zijn het laagjes, of gebruik je wel het zelfde topje met wat anders eronder bijv.

En gewoon adrenaline en stress zorgen voor extreme snelheden
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_44559274
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:42 schreef dyna18 het volgende:

Ook viel me op dat er maar 1 kleedkamer was voor de hele groep, geen aparte voor jongens en meisjes, terwijl het toch van die outfits waren waar de dames niets onder aan hadden.
Dat is bij ballroom/stijldansen meestal ook en bij kunstschaatsen hebben we ook maar 1 kleedkamer.
Ik heb alleen nog *nooit* meegemaakt dat ik iemand bekeek of dat iemand anders mij bekeek. Dat doe je in zo'n setting gewoon niet. Je bent veel te bezig met iets wat je passie is.

Sterker nog ik heb zelfs meegemaakt dat de kleedkamer tegenover de onze, waar hockeyers in omkleedden, dat die beide deuren open bleven staan en een zaal vol tienermeiden tegenover een zaal vol tienerjongens omkleedden, en zelfs toen is mij niet opgevallen dat er gekeken werd. Raar is dat, op school bij gym zou er gefloten worden.

En verder gewoon veel lycra waarschijnlijk, 4-way stretch, in de costuums.
  dinsdag 19 december 2006 @ 01:35:17 #9
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_44559284
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 01:33 schreef Sessy het volgende:
Je bent veel te bezig met iets wat je passie is.
Precies, je bent allemaal aan het werken voor iets, tijd om naar elkaar te kijken is er echt niet

Ahh wat mis ikhet
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_44830707
Volgens mij probeert de TS met een leuk verhaaltje foto's te ontlokken van
nakende danseressen om lekker te kunnen lurken en fappen..
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_44851825
? Dat jouw gedachten daar meteen naar uit gaan betekend niet dat iedereen zo denkt.
pi_44920091
Ben 't wel met dyna eens. Maar serieus je hoeft je echt geen zorgen te maken om je vriendje/vriendinnetje (als dat de reden voor de topic is), je denkt echt niet aan seks bij zo iets, om te dansen en dat soort fysieke activiteit te verrichten zijn je hele hersenen bezig en er blijft geen ruimte over in je hersenen voor wat anders. En achteraf heb je gewoon zo'n lekker haast postorgasmisch uitgeput gevoel in je lijf (ja het is niet seksueel dan, maar dat is de beste vergelijking die ik kan trekken, dat je ook eventjes niks meer hoeft) en je ziet niet eens hoe andere mensen eruit zien. Tegen de tijd dat dat weer voorbij is, ben je allang weer aangekleed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')