CAO verhoging?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:21 schreef staticdata het volgende:
ik bedank mijn werkgever voor het mooie bedrag van 0 euro![]()
ik hoop op tussentijdse verhoging per 1 januari![]()
Ik vind het wel eerlijk. Iemand die al jaren bij dat bedrijf werkt, heeft dat bedrijf mede draaiende gehouden en groot gemaakt. En 'weinig' valt wel mee. Het aantal dienstjaren heeft maar beperkt invloed.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh. Iemand die net binnenkomt zal de eerste jaren weinig opstrijken. Iemand die net zoveel doet als die collega die al jaren in dienst is.
Geef dan een gelijk bedrag.
kijk hem patsenquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:32 schreef StefanP het volgende:
Geen eindejaarsbonus, wel een prestatiebonus van 4000$. De derde dit jaar. Schandalig, ik ben veel meer waard dan een miezerige 12000$ extra
Ergens anders gaan werken patserquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:32 schreef StefanP het volgende:
Geen eindejaarsbonus, wel een prestatiebonus van 4000$. De derde dit jaar. Schandalig, ik ben veel meer waard dan een miezerige 12000$ extra
Maar het zijn weer de mannen in pakken met dure titels die jou moeten helpen om je leven weer op de rit te krijgenquote:Op maandag 18 december 2006 19:58 schreef Djeez het volgende:
Dus, geen respect voor gladde mannetjes in pak met functies met hele dure, Engelstalige titels, maar mijn respect gaat uit naar mensen in de verpleging!
Klopt niet. Die stelselwijziging, waarbij er vele belachelijke heffingen waren, waaronder overwerk zijn veranderd in 'Paars'. Bos heeft dat gedaan als staatssecretaris van financien met Zalm als minister of vice versa.quote:Op zondag 17 december 2006 18:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, vroeger betaalde je zelfs 70% en de gewone man slechts 32%. Maar nee, toen JP aan de macht kwam, gingen hoge pieten een schijntje betalen en de gewone man veel meer, zelfs 42%! Als het aan de VVD ligt, betaalt iedereen evenveel belasting.
12k op jaarbasis is idd niet veel nee; en ook nog die zwakke dollar. Mocht je teruggaan naar Europa heb je gelijk veel minder koopkracht voor je geld.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:32 schreef StefanP het volgende:
quote:Op zondag 17 december 2006 17:28 schreef IllI het volgende:
40% van EUR 94.394 overscore van het target ;-)
EUR 37757 bruto![]()
EUR 18123 netto op bankrekening![]()
En dat pas in maart... nog zo lang wachten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |