Oke dan doe ik mijn kleren maar weer aan...quote:Op zondag 17 december 2006 23:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik mag niet weg van de baas...
En m'n zoontjes willen ook dat ik blijf.
psst, als het goed is komt jojoortje ook naar de meet...quote:
Moest ik haar niet ophalen?quote:Op zondag 17 december 2006 23:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
psst, als het goed is komt jojoortje ook naar de meet...![]()
Je zou homdeck ophalenquote:
De andere heren hebben genoeg andere bezigheden in El Rubio.quote:Op zondag 17 december 2006 23:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er komen al weinig vrouwen.. laten we ze beloven dat we Daffo uit hun buurt houden..
Alleen het eerste rondje is in El Rubio..quote:Op zondag 17 december 2006 23:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De andere heren hebben genoeg andere bezigheden in El Rubio.
Toch...?
En daarna die andere kroeg? Geen idee meer hoe die heet, maar dat weet Homdeck vast wel.quote:Op zondag 17 december 2006 23:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Alleen het eerste rondje is in El Rubio..
The Golden Arm..?quote:Op zondag 17 december 2006 23:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En daarna die andere kroeg? Geen idee meer hoe die heet, maar dat weet Homdeck vast wel.
Ik zou het ontzettend leuk vinden als je wel komt.quote:Op zondag 17 december 2006 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo hallo... Ik kom misschien naar de meet... Nog niet zeker, dus verwacht niet te veel!![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou het ontzettend leuk vinden als je wel komt.![]()
Dus ik duim me rot.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Houd nou maar weer op met die duimen..
Zooo flauw!
quote:Op zondag 17 december 2006 23:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je maakt toch duim-grappen voor Daf?
Ja, ze wil die link naar die xs.to-foto weer hebben.quote:Op zondag 17 december 2006 23:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je maakt toch duim-grappen voor Daf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |