Ik mag van mijn geloof niet strenger opgevoegd wordenquote:Op zondag 17 december 2006 22:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geadopteerd worden betekent ook een strengere opvoeding..
Wat die flapdrol zegt!quote:Op zondag 17 december 2006 22:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je, vind het super dat je er weer bij bent.. zorg maar dat je heel blijft..
Ohmygod!quote:Op zondag 17 december 2006 22:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geadopteerd worden betekent ook een strengere opvoeding..
Ik trek een sprintje naar bedquote:Op zondag 17 december 2006 22:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is ook weer zo.. trekken we even een sprintje?
pleurenquote:Op zondag 17 december 2006 22:30 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ohmygod!
Als sheep deze ook in zijn msn kan pleuren en naar mij kan sturen?![]()
[afbeelding]
'If you love your children, you will discipline them'quote:Op zondag 17 december 2006 22:30 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ohmygod!
Als sheep deze ook in zijn msn kan pleuren en naar mij kan sturen?![]()
[afbeelding]
Ik hoop dat je komende week wat hoort!quote:Op zondag 17 december 2006 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik trek een sprintje naar bed![]()
Belangrijke week denk ik
Heb je al iets gehoord van DJ....?quote:Op zondag 17 december 2006 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik trek een sprintje naar bed![]()
Belangrijke week denk ik
Kom op zeg, ik ben een 16 jarige puber!quote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
pleuren
fukking?
![]()
Waar is de zeep?
Ik ga NU slapen!quote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
'If you love your children, you will discipline them'![]()
Nu maar eens gaan slapen?
Ik ookquote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je komende week wat hoort!![]()
Slaap lekker Nem![]()
Neen dusquote:Op zondag 17 december 2006 22:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Heb je al iets gehoord van DJ....?
Jong geleerd, oud gedaanquote:Op zondag 17 december 2006 22:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Goed voorbeeld geef je aan de kleine meid..
Pubers drinken Breezer en laten hun dekstempel staanquote:Op zondag 17 december 2006 22:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik ben een 16 jarige puber!
Dan mag dat alles toch zeker welANDERS HOOR IK ER NIET BIJ!!
![]()
Dag kind!quote:Op zondag 17 december 2006 22:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ga NU slapen!tot ziens allemaal!
Succes ermee in ieder geval!quote:Op zondag 17 december 2006 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Neen dus
Maar ik ga er vanuit dat ik deze week wel iéts hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |