Over zo ongeveer 2 uur en een kwartier is het alweer AM hoor...quote:Op zondag 17 december 2006 21:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
PM is het nieuwe hippe ding..
Verklaar je nader.. gaat het allemaal een beetje te snel voor je?quote:Op zondag 17 december 2006 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie de hele dag al mysterieuze post als "jij bent evil" etc heen en weer schieten tussen verscheidene mensen hier
Ik kan niet wachten tot 10 februari.. de hele namiddag, avond en nacht dit soort scherpe grappen..quote:Op zondag 17 december 2006 21:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Over zo ongeveer 2 uur en een kwartier is het alweer AM hoor...
Yeahoe!quote:Op zondag 17 december 2006 19:35 schreef Jojoortje het volgende:
Nesle, trouwens... Ik heb jou geadopteerd!
Ja, wat ben ik af en toe toch erg, nietwaar?quote:Op zondag 17 december 2006 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot 10 februari.. de hele namiddag, avond en nacht dit soort scherpe grappen..
Ik kan iemand meenemen die een waardig tegenstander zou zijn op het flauwe grappen gebiedquote:Op zondag 17 december 2006 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot 10 februari.. de hele namiddag, avond en nacht dit soort scherpe grappen..
Ik heb slechts 50% van die wisselbeker in handenquote:Op zondag 17 december 2006 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Verklaar je nader.. gaat het allemaal een beetje te snel voor je?
..en dat voor de man die het slowchattopicvolspamrecord in handen heeft..
Doen!quote:Op zondag 17 december 2006 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan iemand meenemen die een waardig tegenstander zou zijn op het flauwe grappen gebied
Je denkt toch niet dat ik daar 2,5 uur mee in de trein ga zitten he?quote:
Ik denk nooit, dat weet je toch?quote:Op zondag 17 december 2006 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik daar 2,5 uur mee in de trein ga zitten he?
Touchéquote:Op zondag 17 december 2006 22:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik denk nooit, dat weet je toch?
Denk je even aan je taalgebruik, jongedame?quote:Op zondag 17 december 2006 22:19 schreef Nesle het volgende:
Als de fukking lampjes aan gaan!
Mijn pa is voor 2 weken op cursus en komt dinsdag weer. Dan zal ik hem het dak opsturen
Ik heb genoten van je, vind het super dat je er weer bij bent.. zorg maar dat je heel blijft..quote:Op zondag 17 december 2006 22:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, wat ben ik af en toe toch erg, nietwaar?![]()
Is ook weer zo.. trekken we even een sprintje?quote:Op zondag 17 december 2006 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb slechts 50% van die wisselbeker in handen
quote:Op zondag 17 december 2006 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Denk je even aan je taalgebruik, jongedame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |