Oke dan doe ik mijn kleren maar weer aan...quote:Op zondag 17 december 2006 23:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik mag niet weg van de baas...
En m'n zoontjes willen ook dat ik blijf.
psst, als het goed is komt jojoortje ook naar de meet...quote:
Moest ik haar niet ophalen?quote:Op zondag 17 december 2006 23:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
psst, als het goed is komt jojoortje ook naar de meet...![]()
Je zou homdeck ophalenquote:
De andere heren hebben genoeg andere bezigheden in El Rubio.quote:Op zondag 17 december 2006 23:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er komen al weinig vrouwen.. laten we ze beloven dat we Daffo uit hun buurt houden..
Alleen het eerste rondje is in El Rubio..quote:Op zondag 17 december 2006 23:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De andere heren hebben genoeg andere bezigheden in El Rubio.
Toch...?
En daarna die andere kroeg? Geen idee meer hoe die heet, maar dat weet Homdeck vast wel.quote:Op zondag 17 december 2006 23:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Alleen het eerste rondje is in El Rubio..
The Golden Arm..?quote:Op zondag 17 december 2006 23:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En daarna die andere kroeg? Geen idee meer hoe die heet, maar dat weet Homdeck vast wel.
Ik zou het ontzettend leuk vinden als je wel komt.quote:Op zondag 17 december 2006 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo hallo... Ik kom misschien naar de meet... Nog niet zeker, dus verwacht niet te veel!![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou het ontzettend leuk vinden als je wel komt.![]()
Dus ik duim me rot.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Houd nou maar weer op met die duimen..
Zooo flauw!
quote:Op zondag 17 december 2006 23:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je maakt toch duim-grappen voor Daf?
Ja, ze wil die link naar die xs.to-foto weer hebben.quote:Op zondag 17 december 2006 23:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je maakt toch duim-grappen voor Daf?
Ja, op 2 september vorig jaar. Toen hadden ze 'm net uit m'n borst losgesneden.quote:
Eeeeeuhm... uitleg? Hoe is het gebeurd?quote:Op zondag 17 december 2006 23:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, op 2 september vorig jaar. Toen hadden ze 'm net uit m'n borst losgesneden.
Ziet er nu veel beter uit hoor...
Ooh!quote:Op zondag 17 december 2006 23:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Klem gezeten tussen een paaltje hout en de binnenkant van een boot. En tegen dat paaltje kwam juist een steentje van 20 ton gestuiterd.
Geen idee. Flauwgevallen?quote:Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef Jojoortje het volgende:
Waar is Stan trouwens?
Daf, hou jij de boot even af?quote:Op zondag 17 december 2006 23:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Klem gezeten tussen een paaltje hout en de binnenkant van een boot. En tegen dat paaltje kwam juist een steentje van 20 ton gestuiterd.
tot welke categorie behoor jijquote:Op zondag 17 december 2006 14:54 schreef Soempie het volgende:
Om even bij de Ikea kast te blijven. Volgens Kolb zijn er verschillende manieren om een taak aan te pakken:
De doener/ klooier: begint gelijk het ikea bouwpakket in elkaar te zetten. Daarna wordt gekeken of het resultaat al dan niet bevredigend is. Alles moet tig keer uit elkaar. Trail and error dus. (Soempie)![]()
Dan heb je nog degene die alles netjes sorteert en de gebruiksaanwijzing goed doorneemt. Alles stap voor stap aanpakt en uiteindelijk met een goede Gorm kast zit. Hoe saai..![]()
Vervolgens heb je degene die iemand anders uitnodigt voor een kop koffie en een gezellig praatje..en oja, er is ook nog die kast die nog in elkaar moet. 'Doe jij dat even?' (Iamredleader).![]()
En nog iemand die de kast in de winkel bekijkt en er thuis enthousiast zelf een ontwerpt en bouwt.![]()
![]()
Dat dachten we al...quote:Op maandag 18 december 2006 00:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Valt mee. Ik pas niet in 1 van die categorieën...
Ja, nu wil ik het weten ook..quote:
Yups. Ik zou zo'n aap uit de Ikea meeslepen, hem dwingen de kast in elkaar te zetten en vervolgens met Soempie een gezellig restaurantje gaan opzoeken.quote:
jamaarquote:Op maandag 18 december 2006 00:21 schreef macondo het volgende:
Ga absoluut voor categorie 1.. ben ook van mening dat elk product waar je een gebruiksaanwijzing voor nodig hebt een miskoop is.. Maar nu is het bedtijd
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 december 2006 15:02 schreef Soempie het volgende:
Eigenlijk ben ik op zoek naar zo'n saaierd als vriend, die alles gewoon netjes volgens de gebruiksaanwijzing doet.Eventueel iemand die er zelf een ontwerpt (maar dan duurt het weer eeuwen).
In elk geval geen klooier, want dan komt het nooit goed![]()
wil je me adopteren?quote:Op maandag 18 december 2006 00:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Yups. Ik zou zo'n aap uit de Ikea meeslepen, hem dwingen de kast in elkaar te zetten en vervolgens met Soempie een gezellig restaurantje gaan opzoeken.
Maar ach.... mij wordt nooit iets gevraagd.
noujaaaa!!!quote:
Trusten Soempiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |