Die zal wel zo gevonden zijn. Mag ik jouw echtgenote dan adopteren? Kwestie van mijn talenkennis wat opvijzelen.quote:Op zondag 17 december 2006 19:09 schreef iamredleader het volgende:
*meldt... voor adoptie door een vrouwelijke AKQ-er!![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 19:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zal wel zo gevonden zijn. Mag ik jouw echtgenote dan adopteren? Kwestie van mijn talenkennis wat opvijzelen.
Wat ben jij een hebberdquote:Op zondag 17 december 2006 19:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nee, je mag mijn echtgenote niet adopteren...
![]()
je mag haar wel een berichtje achterlaten, hoor!
Komkom... Eerlijk zullen we alles delen!quote:Op zondag 17 december 2006 19:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
je hebt m'n vrouw gezien - dus je weet waarom!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 19:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Komkom... Eerlijk zullen we alles delen!
Laat haar liever dit topic even lezen...quote:Op zondag 17 december 2006 19:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nee, doen we niet. En nu ga ik een kopje thee drinken met mijn vrouw
![]()
Tof! Doe maarquote:Op zondag 17 december 2006 17:06 schreef Jojoortje het volgende:
Zullen we Nesle adopteren? Zij is nog zo jong!![]()
Dat mag ik niet. Schijnt in België niet erg goed te vallen. Mede omdat ik een kelder heb enzoquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 19:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat mag ik niet. Schijnt in België niet erg goed te vallen. Mede omdat ik een kelder heb enzo![]()
quote:
Stop it! You're scaring mequote:Op zondag 17 december 2006 19:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik adopteer Nembrio wel graag.. dan gaan we samen met een andere vriend van me in een mooi apartement aan de IJssel wonen en hele dagen praten over De Dijk en Barry van Galen.. wat een leven..
Wat je zegt ben je zelfquote:Op zondag 17 december 2006 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
Voetbal
quote:Op zondag 17 december 2006 19:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
verder ben ik quiz-moe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |