abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 15:25:06 #251
30252 Soempie
Procreating
pi_44538774
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:00 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Ik zie dat ik een heel topic achterloop

M'n eigen variant op die 2e:

Dan heb je nog degene die alles netjes sorteertniet alles sorteert (alles zit er toch wel in ) en de gebruiksaanwijzing goed doorneemt. Alles stap voor stap aanpakt met de gebruiksaanwijzing. Dan gaat het één keer fout, neem ik de gebruiksaanwijzing toch maar helemaal door en uiteindelijk zit ik met een goede Grommende kast. Hoe saai..

De rest ga ik niet teruglezen, maar hoe zijn jullie van adoreer bij adopteer gekomen?
[..]

succes!
Ik had 3 schroeven over nadat m'n bed in elkaar zat. Alles van te voren nageteld en ze moeten dus nog wel ergens (er zaten geen schroeven te veel in de verpakking). Maargoed, geen idee waar ze moeten. Kon het zo snel ook niet terugvinden in de handleiding. Mijn advies is om toch maar wel te sorteren.

Ik hoop elke avond maar weer dat m'n bed die nacht niet in elkaar zakt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 18 december 2006 @ 15:26:33 #252
30252 Soempie
Procreating
pi_44538830
het is gewoon een tweeletterklank oe, uu, ie, ei, etc. Dat heb ik in groep drie ook uitgelegd. Hoop dat ze me konden volgen
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_44538842

Ik laat mijzelf niet adopteren, ik verkoop me!

U mag met me doen wat u wilt. Van een flat afgooien, mij op de kop een sloot ingooien, alles kan!

Het geld dat zal worden overgemaakt naar de Stichting Rhedense Schaapskudde.
Onder andere Martin Gaus, Antoinette Hertsenberg, Caroline Tensen, Lucille Werner, Mike Starink, Anniko van Santen, Mireille Bekooy en niet te vergeten Angelique Krüger zijn u al voorgegaan!

Prijs: ¤1,-
pi_44538925
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:25 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik had 3 schroeven over nadat m'n bed in elkaar zat. Alles van te voren nageteld en ze moeten dus nog wel ergens (er zaten geen schroeven te veel in de verpakking). Maargoed, geen idee waar ze moeten. Kon het zo snel ook niet terugvinden in de handleiding. Mijn advies is om toch maar wel te sorteren.

Ik hoop elke avond maar weer dat m'n bed die nacht niet in elkaar zakt.

Maar goed dat je geen kat hebt! Anders ligt er straks een heel bed bovenop 'm
pi_44538930
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik nou de enige miereneuker die het gek vindt dat je het "de letter uu" noemt?
Ja en de letter 'u' spreek je uit als de 'eu' van mus! Is wel wennen hoor. Als je de letters gewoon normaal uitspreekt zie je de kinderen kijken:
Noot noot.
  maandag 18 december 2006 @ 15:29:58 #256
30252 Soempie
Procreating
pi_44538958
hm foutje. Tweetekenklanken: ei, oe, ie, ij, ou, etc.

De uu is een lange klank

Ik ben ook niet geschikt als juf
pi_44538986
Soempie, ik wist helemaal niet dat je de PABO hebt gedaan!
Waarom ben je er mee gestopt!?
Noot noot.
pi_44539035
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Soempie het volgende:
hm foutje. Tweetekenklanken: ei, oe, ie, ij, ou, etc.

De uu is een lange klank

Ik ben ook niet geschikt als juf
eioeieijou!
mooi liedje van te maken
  maandag 18 december 2006 @ 15:31:59 #259
30252 Soempie
Procreating
pi_44539053
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja en de letter 'u' spreek je uit als de 'eu' van mus! Is wel wennen hoor. Als je de letters gewoon normaal uitspreekt zie je de kinderen kijken:
dat had ik tijdens een dictee. Dan moet je 'een boek' niet uitspreken als 'un boek', want dan zie je dat dus ook gewoon terug in de schriften 'un boek', 'un kat'... Nooit bij stilgestaan.
  maandag 18 december 2006 @ 15:32:38 #260
30252 Soempie
Procreating
pi_44539066
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Soempie, ik wist helemaal niet dat je de PABO hebt gedaan!
Waarom ben je er mee gestopt!?

Waarom denk je
  maandag 18 december 2006 @ 15:33:02 #261
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44539081
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Bij ons was het:

u - uh
a - àh
e - èh
i - ih (als in "ik")
o - òh

En daarna werd het "volwaardig" a,u,o,i,e zegmaar.
Maar "eu" voor de u van mus?

Ik bedoel maar dat ik "uu" nooit "een letter" zou noemen.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 18 december 2006 @ 15:36:14 #262
30252 Soempie
Procreating
pi_44539224
Ik zou het ook eerder een klank noemen.
pi_44539301
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:33 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Bij ons was het:

u - uh
Ja dat ja
Noot noot.
  maandag 18 december 2006 @ 15:44:29 #264
30252 Soempie
Procreating
pi_44539575
Jojoor,

Ik vond de stages wel heel leuk en lesgeven ook. Vooral de creatieve vakken dan (gezellige chaos) of de kinderen een op een begeleiden bij het leren lezen/ rekenen. Heel gaaf om te zien dat er een lampje gaat branden. Je ziet dat het kwartje valt als je iets uitlegt! Geeft zo'n gaaf gevoel. Verder was het ontzettend leuk om in kleine groepjes met de kinderen over vanalles te praten.

Maargoed, verder vond ik de PABO nogal knullig. Wat mij interesseerde (de theorie achter het handelen) werd alleen kort aangestipt. Had niet het idee dat ik wat leerde. Doe nu dan ook pedagogische wetenschappen en onderwijskunde Maar mis die stages wel!

En ik kan nu liedjes spelen op de blokfluit
pi_44539669
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:44 schreef Soempie het volgende:
Ik kan goed blokfluiten breken van mensen die op zo'n ding proberen te spelen
  maandag 18 december 2006 @ 15:47:17 #266
30252 Soempie
Procreating
pi_44539680
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Maar goed dat je geen kat hebt! Anders ligt er straks een heel bed bovenop 'm
Ik heb een tweepersoonshoogslaper (die van hout van ikea). En m'n computer staat er onder
pi_44539713
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:44 schreef Soempie het volgende:
Jojoor,

Ik vond de stages wel heel leuk en lesgeven ook. Vooral de creatieve vakken dan (gezellige chaos) of de kinderen een op een begeleiden bij het leren lezen/ rekenen. Heel gaaf om te zien dat er een lampje gaat branden. Je ziet dat het kwartje valt als je iets uitlegt! Geeft zo'n gaaf gevoel. Verder was het ontzettend leuk om in kleine groepjes met de kinderen over vanalles te praten.

Maargoed, verder vond ik de PABO nogal knullig. Wat mij interesseerde (de theorie achter het handelen) werd alleen kort aangestipt. Had niet het idee dat ik wat leerde. Doe nu dan ook pedagogische wetenschappen en onderwijskunde Maar mis die stages wel!

Ja... Zelfde! Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik onderwijzeres op een basisschool wil worden, dus ik moet me er maar doorheen bijten De lessen op school zijn zo saai! (Behalve drama + muziek!) Maar de stages zijn:
Ach ja... nog 2 jaar en ik ben (als alles goed gaat!) onderwijzeres!

Dan moet ik nog wel 2 jaar verder studeren om mijn 'gymdiploma' te halen! Zo stom!
Noot noot.
  maandag 18 december 2006 @ 15:49:50 #268
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44539756
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik heb een tweepersoonshoogslaper (die van hout van ikea). En m'n computer staat er onder
Handig

Vooral met bezoek
pi_44539782
OOOOH NEE!! MIJN OPLEIDER VAN DE PABO MAILDE NET:

Morgen om 8.45 uur zou ik bij jouw op stagebezoek komen. Helaas is er iets dringends tussen door gekomen, waardoor het voor mij niet mogelijk is om morgen langs te komen.

SHIT SHIT SHIT!

Noot noot.
  maandag 18 december 2006 @ 15:52:31 #270
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44539837
  maandag 18 december 2006 @ 15:53:30 #271
30252 Soempie
Procreating
pi_44539871
ik zou er blij om zijn
  Redactie Frontpage maandag 18 december 2006 @ 15:54:51 #272
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_44539912
nou komt er weer een andere dag dat ze weer heel zenuwachtig is, dus dubbele zenuwen voor 1 bezoek
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 18 december 2006 @ 15:56:08 #273
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44539974
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:54 schreef Etcetera het volgende:
nou komt er weer een andere dag dat ze weer heel zenuwachtig is, dus dubbele zenuwen voor 1 bezoek
Hij brengt morgen een onverwacht bliksembezoek
pi_44540000
  maandag 18 december 2006 @ 15:58:00 #275
30252 Soempie
Procreating
pi_44540040
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:49 schreef Nembrionic het volgende:

Handig

Vooral met bezoek
Ik snap je niet helemaal..

Bedoel je mannelijk bezoek? Volgens mij is m'n bed wel seksproof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')