Ik had 3 schroeven over nadat m'n bed in elkaar zat. Alles van te voren nageteld en ze moeten dus nog wel ergens (er zaten geen schroeven te veel in de verpakking). Maargoed, geen idee waar ze moeten. Kon het zo snel ook niet terugvinden in de handleiding.quote:Op maandag 18 december 2006 15:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zie dat ik een heel topic achterloop
M'n eigen variant op die 2e:
Dan heb je nog degene die alles netjes sorteertniet alles sorteert (alles zit er toch wel in) en de gebruiksaanwijzing goed doorneemt. Alles stap voor stap aanpakt met de gebruiksaanwijzing. Dan gaat het één keer fout, neem ik de gebruiksaanwijzing toch maar helemaal door en uiteindelijk zit ik met een goede Grommende kast. Hoe saai..
![]()
De rest ga ik niet teruglezen, maar hoe zijn jullie van adoreer bij adopteer gekomen?
[..]
succes!
quote:Op maandag 18 december 2006 15:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had 3 schroeven over nadat m'n bed in elkaar zat. Alles van te voren nageteld en ze moeten dus nog wel ergens (er zaten geen schroeven te veel in de verpakking). Maargoed, geen idee waar ze moeten. Kon het zo snel ook niet terugvinden in de handleiding.Mijn advies is om toch maar wel te sorteren.
![]()
Ik hoop elke avond maar weer dat m'n bed die nacht niet in elkaar zakt.![]()
Ja en de letter 'u' spreek je uit als de 'eu' van mus!quote:Op maandag 18 december 2006 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik nou de enige miereneuker die het gek vindt dat je het "de letter uu" noemt?
eioeieijou!quote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Soempie het volgende:
hm foutje. Tweetekenklanken: ei, oe, ie, ij, ou, etc.
De uu is een lange klank
Ik ben ook niet geschikt als juf
quote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en de letter 'u' spreek je uit als de 'eu' van mus!Is wel wennen hoor. Als je de letters gewoon normaal uitspreekt zie je de kinderen kijken:
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Soempie, ik wist helemaal niet dat je de PABO hebt gedaan!
Waarom ben je er mee gestopt!?
Bij ons was het:quote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en de letter 'u' spreek je uit als de 'eu' van mus!Is wel wennen hoor. Als je de letters gewoon normaal uitspreekt zie je de kinderen kijken:
![]()
Ik kan goed blokfluiten breken van mensen die op zo'n ding proberen te spelenquote:Op maandag 18 december 2006 15:44 schreef Soempie het volgende:
En ik kan nu liedjes spelen op de blokfluit![]()
Ik heb een tweepersoonshoogslaper (die van hout van ikea). En m'n computer staat er onderquote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar goed dat je geen kat hebt! Anders ligt er straks een heel bed bovenop 'm
Ja... Zelfde! Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik onderwijzeres op een basisschool wil worden, dus ik moet me er maar doorheen bijtenquote:Op maandag 18 december 2006 15:44 schreef Soempie het volgende:
Jojoor,
Ik vond de stages wel heel leuk en lesgeven ook. Vooral de creatieve vakken dan (gezellige chaos) of de kinderen een op een begeleiden bij het leren lezen/ rekenen. Heel gaaf om te zien dat er een lampje gaat branden. Je ziet dat het kwartje valt als je iets uitlegt! Geeft zo'n gaaf gevoel. Verder was het ontzettend leuk om in kleine groepjes met de kinderen over vanalles te praten.
Maargoed, verder vond ik de PABO nogal knullig. Wat mij interesseerde (de theorie achter het handelen) werd alleen kort aangestipt. Had niet het idee dat ik wat leerde. Doe nu dan ook pedagogische wetenschappen en onderwijskundeMaar mis die stages wel!
En ik kan nu liedjes spelen op de blokfluit![]()
Handigquote:Op maandag 18 december 2006 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb een tweepersoonshoogslaper (die van hout van ikea). En m'n computer staat er onder![]()
Hij brengt morgen een onverwacht bliksembezoekquote:Op maandag 18 december 2006 15:54 schreef Etcetera het volgende:
nou komt er weer een andere dag dat ze weer heel zenuwachtig is, dus dubbele zenuwen voor 1 bezoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |