quote:Op maandag 18 december 2006 07:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en weer verder, goedemorgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Argh! Vervelend is datquote:Op maandag 18 december 2006 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En het is alweer maandag... Ik heb morgen zo'n gigantische belangrijke dag!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb stagebezoek, dus dan komt iemand van de PABO kijken hoe ik les geef!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nu al zenuwachtig!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie dat ik een heel topic achterloopquote:Op zondag 17 december 2006 14:54 schreef Soempie het volgende:
Om even bij de Ikea kast te blijven. Volgens Kolb zijn er verschillende manieren om een taak aan te pakken:
De doener/ klooier: begint gelijk het ikea bouwpakket in elkaar te zetten. Daarna wordt gekeken of het resultaat al dan niet bevredigend is. Alles moet tig keer uit elkaar. Trail and error dus. (Soempie)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan heb je nog degene die alles netjes sorteert en de gebruiksaanwijzing goed doorneemt. Alles stap voor stap aanpakt en uiteindelijk met een goede Gorm kast zit. Hoe saai..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vervolgens heb je degene die iemand anders uitnodigt voor een kop koffie en een gezellig praatje..en oja, er is ook nog die kast die nog in elkaar moet. 'Doe jij dat even?' (Iamredleader).om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nog iemand die de kast in de winkel bekijkt en er thuis enthousiast zelf een ontwerpt en bouwt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
succes!quote:Op maandag 18 december 2006 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
ik accepteer de cookies.
En het is alweer maandag... Ik heb morgen zo'n gigantische belangrijke dag!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb stagebezoek, dus dan komt iemand van de PABO kijken hoe ik les geef!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nu al zenuwachtig!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 18 december 2006 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Hoe leer je die kinderen eigenlijk om niet 'muuren' enzo te schrijven?quote:Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef Jojoortje het volgende:
SHEEEEEEEEEP!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dankje!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
@ Soempie!: Ik ga een schrijfles geven. Ik ga ze de letter 'uu' aanleren van vuur, muur, stuur enz.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb ook groep 3! Zo'n leuk klasje heb ik!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat komt in groep 4! Je moet ze dan aanleren om altijd met zo min mogelijk letters te schrijven als je een Zelfs. NW. langer maakt!quote:Op maandag 18 december 2006 15:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoe leer je die kinderen eigenlijk om niet 'muuren' enzo te schrijven?
Hmm..ff kijken...waar zal ik beginnen?quote:Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef Jojoortje het volgende:
de letter 'uu'
bijv. naamwoord is zo kort mogelijkquote:Op maandag 18 december 2006 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat komt in groep 4! Je moet ze dan aanleren om altijd met zo min mogelijk letters te schrijven als je een Zelfs. NW. langer maakt!
Ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar hoef jij je dus helemaal niet druk om te makenquote:Op maandag 18 december 2006 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat komt in groep 4! Je moet ze dan aanleren om altijd met zo min mogelijk letters te schrijven als je een Zelfs. NW. langer maakt!
Ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee gelukkig niet! Maar meestal is het ook gewoon stampwerk hoor. Ik ga later de kinderen echt niks uitleggen, ze moeten maar gaan stampen...quote:Op maandag 18 december 2006 15:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar hoef jij je dus helemaal niet druk om te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop