Voor jou geven ze niet eens geld. Ze nemen je alleen als ze geld van je krijgenquote:Op zondag 17 december 2006 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik trap af.
Kiteless.
Maar er zijn er meer.
Als het topic niet is toegestaan dan mag er een slotje op.
Staat kiteless als waardeloze user tenminste in de database
Users die zich bemoeien met het posten van anderen. Allemaal waardeloos
Nee, dan timmer ik je in elkaar, da's geen relquote:Op zondag 17 december 2006 17:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Komt er een rel als ik met je dochter meet?
quote:Op zondag 17 december 2006 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
geen rel, maar ik moest hier wel heel erg om lachen
voor meeten alleen al...quote:Op zondag 17 december 2006 17:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dan timmer ik je in elkaar, da's geen rel
Dan zie ik je deze week vanzelf wel verschijnen denk ikquote:Op zondag 17 december 2006 17:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dan timmer ik je in elkaar, da's geen rel
quote:Op zondag 17 december 2006 17:58 schreef Re het volgende:
hmja, http://forum.fok.nl/user/history/2270
die is inderdaad geen stuiver meer waard... :p
dus?...quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 17:57 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
voor meeten alleen al...
jeetje
ik wil niet eens weten wat er gebeurt als iemandof met je dochter!
![]()
Face it. Hij is gewoon slechtquote:Op zondag 17 december 2006 18:00 schreef Re het volgende:
doe eens moeite het te begrijpen en je bent al een stuk verder
ja dat ookquote:Op zondag 17 december 2006 18:02 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Face it. Hij is gewoon slecht![]()
Krasser is toch die tekenaar uit Guust Flater??quote:Op zondag 17 december 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou dan ziet ze er alleen uit als krasser.
Misschien kunnen we bewijzen dat kiteless een man is, posten we haar echte foto als man.
Gewoon goed opsporen.
Disclaimer:quote:Op zondag 17 december 2006 17:27 schreef yvonne het volgende:
Kan dit ALSJEBLIEFT op de een of andere manier een rel worden?
Dank u
ik probeerde hetquote:Op zondag 17 december 2006 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Disclaimer:
Deze post is een doodnormale zondagspost, een van de 0987987987 die ik per week doe.
Oftewel, of er komen eens wat leukere namen of er gaan wat meer users elkaar bashen.
Het is zondag, FOK!zondag.
Dank u.
En als deze post weeeeeeeeeeer en disclaimer nodig heeft, ga ik gillen
ja hoor dat kanquote:Op zondag 17 december 2006 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Disclaimer:
Deze post is een doodnormale zondagspost, een van de 0987987987 die ik per week doe.
Oftewel, of er komen eens wat leukere namen of er gaan wat meer users elkaar bashen.
Dank u.
kuthoeren zijn het, allemaalquote:Op zondag 17 december 2006 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Disclaimer:
Dank u.
Hoer dan een tiefus end op ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Disclaimer:
Dank u.
Het zit er niet meer in vandaagquote:
We hebben het vannacht geprobeerdquote:Op zondag 17 december 2006 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zit er niet meer in vandaag, en ook al niks in FB
Ik dacht toch warempel dat The_Sorrow dit postte, maar die is hopelijk zn koffers aan het pakken om te emigrerenquote:Op zondag 17 december 2006 18:09 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
ja hoor dat kan
ik ga je dochter meeten
zo nu jij weer![]()
we komen samen. we zijn niet bang voor jou!quote:Op zondag 17 december 2006 18:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht toch warempel dat The_Sorrow dit postte, maar die is hopelijk zn koffers aan het pakken om te emigreren
Jij bent toch die hondsdolle zeekoe met het sex-appeal van een auto ongeluk?quote:Op zondag 17 december 2006 18:13 schreef sararaats het volgende:
ik ben meer waard dan een stuiver
ik ben enkel betaalbaar met een VISA-kaart
BWehehehhehequote:Op zondag 17 december 2006 18:16 schreef wonko het volgende:
[..]
Jij bent toch die hondsdolle zeekoe met het sex-appeal van een auto ongeluk?
pardon?quote:Op zondag 17 december 2006 18:16 schreef wonko het volgende:
[..]
Jij bent toch die hondsdolle zeekoe met het sex-appeal van een auto ongeluk?
er zijn geen leuke active topics atmquote:Op zondag 17 december 2006 18:17 schreef Jajong het volgende:
Wat een kankertopic.
Post je sexy pics nog eens, ik heb een kater, ben misselijk en vingers in mijn keel helpt nietquote:
En de spiegel is je te ver lopen?quote:Op zondag 17 december 2006 18:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Post je sexy pics nog eens, ik heb een kater, ben misselijk en vingers in mijn keel helpt niet.
Ga jij eens weg naar VBL ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 18:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Post je sexy pics nog eens, ik heb een kater, ben misselijk en vingers in mijn keel helpt niet.
Voor een ban wel jaquote:Op zondag 17 december 2006 18:20 schreef hele_nare_user het volgende:
Waarom???
is dit een kanshebber?![]()
kanshebber in kansloosheidquote:Op zondag 17 december 2006 18:20 schreef hele_nare_user het volgende:
Waarom???
is dit een kanshebber?![]()
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 18:24 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
kanshebber in kansloosheid
je bent bij deze genomineerd
Rode Wijn?quote:
Ik vind je niet liefquote:Op zondag 17 december 2006 18:28 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
dat idee van yvonne vink ook wel wat![]()
ja zal hem ff opzettenquote:Op zondag 17 december 2006 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rode Wijn?
Ff een uodate doen in je naamtopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |