Wat deed hij?quote:Op zondag 17 december 2006 21:02 schreef Sonique het volgende:
Wat een ontzettende lafbek is Bart toch...
Bart zit gewoon in een powertrip...
Maar dan wel zonder verdoving hoor...quote:Op zondag 17 december 2006 21:05 schreef demins het volgende:
Mag Natasia ritueel geslaqcht worden, aub?
En wij weten het antwoord: vlees bakken!quote:Op zondag 17 december 2006 21:06 schreef happyme28 het volgende:
En arme Huub staat in de keuken het vlees te bakken. Die zal toch ook wel een aantal keer denken 'wat doe ik hier'.
Is het langdurig en pijnlijk?quote:Op zondag 17 december 2006 21:05 schreef demins het volgende:
Mag Natasia ritueel geslacht worden, aub?
"Paviljoen 3" !quote:Op zondag 17 december 2006 21:02 schreef Sonique het volgende:
Huize hypokrietushoeve
Kijk uit hoor, ik wilde eens in een topic dat ze een spuitje kreeg en dat mocht niet.quote:Op zondag 17 december 2006 21:05 schreef demins het volgende:
Mag Natasia ritueel geslacht worden, aub?
Zo'n topic wil ik ook welquote:Op zondag 17 december 2006 21:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, ik wilde eens in een topic dat ze een spuitje kreeg en dat mocht niet.
Het was gewoon in een topic over een reguliere aflevering. Gewoon zomaar een opmerking..quote:
Moest van Natasia.quote:Op zondag 17 december 2006 21:08 schreef ruby het volgende:
Waarom staat ie eigenlijk zo enthousiast te bakken? Zomaar?
Gezellig zal het niet meer worden.quote:Op zondag 17 december 2006 21:12 schreef ruby het volgende:
Er zijn toch wel andere beelden dan dat we nu zien en horen? Come on zeg.![]()
Kan die stomme krijskut zelf niet bakken? Is ze tenminste nog in beweging.quote:Op zondag 17 december 2006 21:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moest van Natasia.
E igenlijk had Brian dienst maar ja Huub was er toch.![]()
Op st1 zitten bart en natasia foto's te kijkenquote:Op zondag 17 december 2006 21:14 schreef happyme28 het volgende:
Is bij jullie s1 ook zwart? Nathanael ligt op bed de krant te lezen. Nena ligt op de bank te slapen.
Nee alleen maar commanderen of Huub zijn handen wel had gewassen.quote:Op zondag 17 december 2006 21:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Kan die stomme krijskut zelf niet bakken? Is ze tenminste nog in beweging.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |