Yep, ze moet Bart z'n manieren maar eens bijschaven. En anders maar weer eens verderop gaan. Keus genoeg; er zijn nog genoeg van die bijdehandjes zoals Bart.quote:Op zondag 17 december 2006 17:23 schreef Missy_1974 het volgende:
tsja die bart word met de dag achterbakser, en gaat zo meteen nog in zijn eigen leugentjes geloven.
als dit zo doorgaat denk ik dat de volgende populariteitspoll er toch anders uit zal zien, tenzij lesley bartje inlicht over zijn walgelijkheid.
Snap eigenlijk niet dat lesley dit van bart kan waarderen, ik zou hier namelijk echt hard van weglopen.
psies.quote:Op zondag 17 december 2006 17:43 schreef beco het volgende:
[..]
Of de redactie probeert ook Nathanael te breken door juist nu met z'n zoontje te komen.....
Nee, zit er bij als een oorwurm en zegt geen boe of bah.quote:Op zondag 17 december 2006 17:54 schreef NoizEkick het volgende:
Huub voelt zich niet zo lekker volgens mij
Het alpha-mannetje waakt over zijn programma.quote:Op zondag 17 december 2006 18:05 schreef riri het volgende:
Bart vertoont machogedrag op een manier waar je zo'n beetje misselijk van wordt...zit zich voortdurend op te blazen als een opblaaskikker....raar ventje,snap niet dat ie zo hoog staat in die populariteitspoll...denk dat die daar flink van aftuimelt de komende tijd
Nathanael is ook niet bepaald praterig vanavond, zit ook met een lang gezicht erbij. Katertje?quote:Op zondag 17 december 2006 17:54 schreef NoizEkick het volgende:
Huub voelt zich niet zo lekker volgens mij.
Bart praat alsof hij de hoofdredacteur van DGK is, wat een uit de stront getrokken naarling is dat ventje zeg.....quote:Op zondag 17 december 2006 18:28 schreef beco het volgende:
Het filmpje van de preek van Bart tegen Huub staat op de TALPA site.
Idd een irritant vertoning van Bart. Hij is niet fair tegen Huub.
Bart moet ook maar eens met z'n kop tegen de muur lopen.
Lijkt me een mooie taak voor Lesley ! Leg het meneer eens uit en als dat niet mag laat hem dan eens een weekje staan. Misschien dat het kwartje valt.
dat zijn dan 3 strafpunten voor grof taalgebruik.....quote:Op zondag 17 december 2006 19:32 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Bart praat alsof hij de hoofdredacteur van DGK is, wat een uit de stront getrokken naarling is dat ventje zeg.....![]()
Van mij mag iedereen die Villa winnen, behalve deze klootzak. Ik kots intussen ook van dat boerenlullengedoe bij die stallen, Jan Lul met de handen in z'n zakken, tegen het trillen natuurlijk.....![]()
Hahhahaha, ja maar die zitten allemaal christelijk naast de kerstboom.quote:Op zondag 17 december 2006 19:40 schreef Darklight het volgende:
nu oet er ff een bewoner binnenkomen
ja....en vanavond is het weer snel een droog slipje aantrekken achter die mat-glazen kastdeur......zonder haar trut te wassen.....quote:Op zondag 17 december 2006 19:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Nena loops? Ze ligt alweer met de benen wijd.![]()
Duhhh, daarom is Benji er ook, die likt het wel schoon en anders heeft ze Brian nog.quote:Op zondag 17 december 2006 19:46 schreef Gigageil het volgende:
[..]
ja....en vanavond is het weer snel een droog slipje aantrekken achter die mat-glazen kastdeur......zonder haar trut te wassen.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |