Het zou vrouwen met een te groot ego verboden moeten worden kids op de wereld te zetten.quote:Op zondag 17 december 2006 21:35 schreef demins het volgende:
Natasia: ik verheug me er zo op dat mijn "kindjes" groot worden en verstandig, dan kan ik heerlijk gaan reizen....![]()
Om op een fucking brommer te mogen rijden heb je al iets nodig! Maar om kinderen te nemen...quote:Op zondag 17 december 2006 21:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het zou vrouwen met een te groot ego verboden moeten worden kids op de wereld te zetten.
Een contradictie?quote:Op zondag 17 december 2006 21:38 schreef Gigageil het volgende:
Huub trekt aan zijn peuken of zijn leven ervan afhangt.....![]()
Precies, alsof hij zo'n lekkere stoot is met z'n arrogante smoelwerk.quote:Op zondag 17 december 2006 21:37 schreef avonne het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Bartvindt met zijn morele superioriteit?
nou, dan nog maar weer een keer
Nu deed hij weerdoen over Ilona's uiterlijk...
Hou je mond, man, daar heb jij niet over te oordelen.
Ja haar huidige dagelijkse bijdrage aan hun opvoeding, 10 minuten voorlezen, is natuurlijk een enorme opoffering.quote:Op zondag 17 december 2006 21:35 schreef demins het volgende:
Natasia: ik verheug me er zo op dat mijn "kindjes" groot worden en verstandig, dan kan ik heerlijk gaan reizen....![]()
Vooral voor de kinderen!quote:Op zondag 17 december 2006 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja haar huidige dagelijkse bijdrage aan hun opvoeding, 10 minuten voorlezen, is natuurlijk een enorme opoffering.
Die kijken niet hoor.quote:
Volgens mij wil ze in het huis zitten tot de kids groot zijn, dan hoeft ze dat gezeik van de opvoeding tenminste niet mee te maken.....quote:Op zondag 17 december 2006 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja haar huidige dagelijkse bijdrage aan hun opvoeding, 10 minuten voorlezen, is natuurlijk een enorme opoffering.
Dat had Nena liever niet!quote:Op zondag 17 december 2006 21:47 schreef Sonique het volgende:
Hadden ze die hond niet op het gourmet kunnen gooien?
Baas Bart was anders not amused.quote:Op zondag 17 december 2006 21:48 schreef avonne het volgende:
Wat een grafstemming in dat huis
Je zou toch anders verwachten na een leuke avond / nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |