ook wel bizar dat je na drie maanden loonsverhoging krijgtquote:Op zondag 17 december 2006 19:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat ik dat al weet voordat ik ga beginnen.![]()
Nee, dat werkt bij de rijksoverheid zo, per 1 maart gaat iedereen een subschaal omhoog, tenzij je het heel bont gemaakt hebt.quote:Op zondag 17 december 2006 19:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
ook wel bizar dat je na drie maanden loonsverhoging krijgt
kleine aanpassingquote:Op zondag 17 december 2006 19:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat "werkt" bij de rijksoverheid zo, per 1 maart gaat iedereen een subschaal omhoog, tenzij je het heel bont gemaakt hebt.![]()
Ik moet mijn eerste salarisverhoging nog krijgen. Na anderhalf jaar. Gelukkig krijg ik per 1-1 wat meer maar het schiet niet op.quote:Op zondag 17 december 2006 19:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat werkt bij de rijksoverheid zo, per 1 maart gaat iedereen een subschaal omhoog, tenzij je het heel bont gemaakt hebt.![]()
Ja, die grappen maakt praktisch iedereen al.quote:
Kun je er tijdens een functioneringsgesprek niet over beginnen?quote:Op zondag 17 december 2006 19:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet mijn eerste salarisverhoging nog krijgen. Na anderhalf jaar. Gelukkig krijg ik per 1-1 wat meer maar het schiet niet op.
dat blijf je je leven lang horenquote:Op zondag 17 december 2006 19:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, die grappen maakt praktisch iedereen al.![]()
Ik ben er wel bang voor.quote:
Waarom hebben overheidsgebouwen een lijn in het midden van de gang?quote:
bedrijfsleven... of onderwijs?quote:Op zondag 17 december 2006 19:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben er wel bang voor.![]()
Maar het is wel onterecht want ik sprak gisteren met iemand die in januari met een nieuwe baan in het bedrijfsleven begint en die had ruim tien verlofdagen meer dan ik.![]()
Nee, het betreft een grote multinational.quote:
Dat heet flexibele werktijden.quote:Op zondag 17 december 2006 19:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Waarom hebben overheidsgebouwen een lijn in het midden van de gang?
Anders botsen de laatkomers op de mensen die te vroeg naar huis gaan.
quote:Op zondag 17 december 2006 19:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, het betreft een grote multinational.
Die gast krijgt iets van 55 verlofdagen, terwijl ik er maar 43 krijg.![]()
Nou ja, eigenlijk zijn het er iets van 22 ofzo, maar omdat ik ipv de contractuele 36 uur per week 40 uur ga werken worden het er meer.quote:
Ik heb nog een halve fles rode wijn, dus vanavond wordt het geen bier. Voor de komende dagen staat er echter al weer een sixpack Hertog Jan in de koelkast.quote:Op zondag 17 december 2006 19:57 schreef nixxx het volgende:
biertje Plato?
quote:Op zondag 17 december 2006 18:52 schreef nixxx het volgende:
best een goed idee.. zo'n dienstmeid eigenlijk... zoeen als die portugese in "Love actually"
Ook lekker.quote:Op zondag 17 december 2006 20:01 schreef nixxx het volgende:
grolsch hier
hey schatje Nerde yas¸yorsun?quote:Op zondag 17 december 2006 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]! Love Actually
!
Ik wil wel de Portugese spelen die al je belangrijke papieren in het water gooit als jij Turks voor me leert.
Yo me jamo Plato!quote:Op zondag 17 december 2006 20:03 schreef nixxx het volgende:
en ook belangrijk!
Bu ak,saml¸-g¸na bo,s odan¸z var m¸?
verkeerde mediterrane landquote:
Weet ik, maar ik wilde even laten zien dat ik ook een woordje over de grens spreek.quote:
je vlaams is perfect hoor *aai*quote:Op zondag 17 december 2006 20:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wilde even laten zien dat ik ook een woordje over de grens spreek.![]()
Jezus, ik heb het 4 keer moeten lezen voordat ik doorhad wat er stondquote:Op zondag 17 december 2006 20:03 schreef nixxx het volgende:
en ook belangrijk!
Bu ak,saml¸-g¸na bo,s odan¸z var m¸?
owquote:Op zondag 17 december 2006 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus, ik heb het 4 keer moeten lezen voordat ik doorhad wat er stond.
Ze hebben de leestekens nogal verneukt.
Wat deed je eigenlijk in Aken? Karel de Grote of de TU?quote:Op zondag 17 december 2006 20:07 schreef nixxx het volgende:
in aken praten de duitsers ook een beetje nederlands.. de gids die onze stadwandeling deed sprak zelfs erg goed nederlands
personeelsfeestquote:Op zondag 17 december 2006 20:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat deed je eigenlijk in Aken? Karel de Grote of de TU?![]()
Oh help, niet díe plaat.quote:Op zondag 17 december 2006 20:10 schreef nixxx het volgende:
m o
m o r
m o r n i n g
m o r n i n g w o o d
leuk!quote:
jup.. we krijgen geen pakket, maar een feest.. veel leuker en heb je ook niet van die zooi die je toch nooit gebruikt.. zoals de elektrische sinasappelpers waar je het gister al even over hadquote:Op zondag 17 december 2006 20:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een weekend weg met het bedrijf?![]()
quote:
nou plato.. je hoort hetquote:Op zondag 17 december 2006 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja, about that. Gister stond ik in de keuken en bedacht me dat ik graag een citruspers had willen hebben, want er lagen hele sappige sinaasappels in de koelkast. Ik dacht, ik meld het gewoon even.
Dat is op zich wel waar, maar jullie hebben er ook overnacht neem ik aan?quote:Op zondag 17 december 2006 20:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
jup.. we krijgen geen pakket, maar een feest.. veel leuker en heb je ook niet van die zooi die je toch nooit gebruikt.. zoals de elektrische sinasappelpers waar je het gister al even over had
Ik heb er één te koop.quote:Op zondag 17 december 2006 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja, about that. Gister stond ik in de keuken en bedacht me dat ik graag een citruspers had willen hebben, want er lagen hele sappige sinaasappels in de koelkast. Ik dacht, ik meld het gewoon even.
ja zaterdagochtend heen, vanmiddag terugquote:Op zondag 17 december 2006 20:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is op zich wel waar, maar jullie hebben er ook overnacht neem ik aan?
Die sinaasappelpers moet jij trouwens ook nog hebben.![]()
we hebben bij hetzelfde bedrijf gewerkt liefiequote:Op zondag 17 december 2006 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, nixxx mag hem hebben maar ik moet hem kopen.
Dieskriemienazie!
Nee hoor, Nixxx heeft er al één, want die zat vorig jaar in zijn kerstpakket.quote:Op zondag 17 december 2006 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, nixxx mag hem hebben maar ik moet hem kopen.
Dieskriemienazie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |