Wat een prachtige samenvatting. Kort en bondigquote:Op zondag 17 december 2006 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Je lijkt op Dickies zo.quote:Op zondag 17 december 2006 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Welkom bij mijn andere persoonlijkheid!quote:
Ik denk, ik maak je er even subtiel op attent.quote:
JamaarhetwasnietleegikhebdeTTveranderd.quote:Op zondag 17 december 2006 16:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik denk, ik maak je er even subtiel op attent.
Ah! Dat verklaart alles natuurlijkquote:Op zondag 17 december 2006 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JamaarhetwasnietleegikhebdeTTveranderd.
Het is een historisch citaat waar kansloos niet in stond.quote:
Maar nu past hier wat beter bij, ofzo.quote:Op zondag 17 december 2006 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een historisch citaat waar kansloos niet in stond.![]()
"Het jaar 1672 staat in Nederland bekend als het rampjaar. In dat jaar verklaarden Engeland, Frankrijk, Keulen en Münster de Republiek de oorlog en vielen de Republiek binnen. Dit was het begin van de Hollandse Oorlog van 1672 tot 1678. Deze periode is met de kenschets "Het volk was redeloos, de regering radeloos, en het land reddeloos" de geschiedenisboekjes ingegaan".
Dat is waar, maar om nou in iedere tt aan de kansloosheid van mij en diverse andere slowchatters te refereren gaat ook weer wat ver.quote:Op zondag 17 december 2006 17:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar nu past hier wat beter bij, ofzo..
Ik heb vandaag niet over je geroddeld, lees maar terug.quote:
*poof*quote:Op zondag 17 december 2006 17:52 schreef JDude het volgende:
Ik verdoe m'n tijd met het doorlezen van oude slowchattopics. Wát een verloren dag.
Someone shoot me.
Ik ben slecht in het opmerken van klonen. Nixxxx was zo ongeveer de enige die ik meteen herkende.quote:Op zondag 17 december 2006 17:53 schreef JDude het volgende:
Wel leuk om achteraf terug te zien dat ik een enorme klootzak kan zijn, dat BeF ooit wél een leuke reeks was, dat ik er aan word herinnerd dat ik nog een kloon heb die ik al een halfjaar niet meer gebruikt heb terwijl ik er en passant nog zeker drie van Moks tegenkom die me nooit eerder waren opgevallen.
hey! dat is niet zo kansloos hoorquote:Op zondag 17 december 2006 17:52 schreef JDude het volgende:
Ik verdoe m'n tijd met het doorlezen van oude slowchattopics. Wát een verloren dag.
Someone shoot me.
attak of ze clownes!quote:Op zondag 17 december 2006 17:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben slecht in het opmerken van klonen. Nixxxx was zo ongeveer de enige die ik meteen herkende.![]()
clones ... stom jongquote:
eetse.. ik heb nog lekker geluncht in aken dus ik sla even overquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 18:05 schreef Treinkopper het volgende:
R&P-kloon pur sang.
'loquote:
Ik bevestig dit even allemaalquote:Op zondag 17 december 2006 17:53 schreef JDude het volgende:
Wel leuk om achteraf terug te zien dat ik een enorme klootzak kan zijn, dat BeF ooit wél een leuke reeks was, dat ik er aan word herinnerd dat ik nog een kloon heb die ik al een halfjaar niet meer gebruikt heb terwijl ik er en passant nog zeker drie van Moks tegenkom die me nooit eerder waren opgevallen.
Wát een zinsbouw.
Hoever zijn ze nu in de VS?quote:Op zondag 17 december 2006 17:57 schreef Q. het volgende:
Ik zag net in Grey's Anatomy net zo'n IKEA kast als ik nu in elkaar aan het zetten ben. Hoe kansloos kan je zijn?.
Hè verdulle. Nu geef ik mijn kloon weg.quote:Op zondag 17 december 2006 18:09 schreef Treinkopper het volgende:
Ik kwam jouw naam regelmatig tegen, inderdaad.
ik wil em wel hebben.. bak B&J's?quote:Op zondag 17 december 2006 18:10 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Hè verdulle. Nu geef ik mijn kloon weg.
alles valt altijd meequote:Op zondag 17 december 2006 18:18 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ah, de schade valt nog mee blijkbaar.
quote:Op zondag 17 december 2006 18:05 schreef Treinkopper het volgende:
R&P-kloon pur sang.
Of als een bevel.quote:Op zondag 17 december 2006 18:36 schreef nixxx het volgende:
merrrrrrr bier! (ja dat kan je opvatten als een verzoek of een vertyping)
aan mijn dienstmeid.. ik heb dr toch gekochtquote:
Ik moest aan Fran denkenquote:Op zondag 17 december 2006 18:52 schreef nixxx het volgende:
best een goed idee.. zo'n dienstmeid eigenlijk... zoeen als die portugese in "Love actually"
Q: huuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Heb je al de knoop doorgehakt wat betreft je nieuwe appartement?quote:Op zondag 17 december 2006 18:52 schreef nixxx het volgende:
best een goed idee.. zo'n dienstmeid eigenlijk... zoeen als die portugese in "Love actually"
nope.. ga ik komende week doen.. ben ik lekker vrij heb ik even wat tijdquote:Op zondag 17 december 2006 19:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je al de knoop doorgehakt wat betreft je nieuwe appartement?![]()
Mits die appartementen dan nog vrij zijn, maar zo niet dan zul je wel wat anders vinden.quote:Op zondag 17 december 2006 19:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
nope.. ga ik komende week doen.. ben ik lekker vrij heb ik even wat tijd
inderdaad.. heb nu ook loonsverhoging gehad dusquote:Op zondag 17 december 2006 19:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mits die appartementen dan nog vrij zijn, maar zo niet dan zul je wel wat anders vinden.
Dat krijg ik pas per 1 maart.quote:Op zondag 17 december 2006 19:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
inderdaad.. heb nu ook loonsverhoging gehad dus
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |