abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:47:40 #26
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45511151
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:20 schreef Xcalibur het volgende:
Weet jij iets van criteria waar ze je op toetsen om lid te mogen worden?
Ik kan me niet voorstellen dat die erg streng zijn. Mijn zus heeft er, voor zover ik weet, slechts een betaal- en spaarrekening, maar is wel lid.

Verder zijn er inderdaad geen nadelen. Of je moet het ontvangen van iets meer post als nadeel ervaren. De Rabo is een vereniging met uitgesloten aansprakelijkheid. Voorheen was er nog wel beperkte aansprakelijkheid, maar dit is al jaren niet meer het geval.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_45511680
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die erg streng zijn. Mijn zus heeft er, voor zover ik weet, slechts een betaal- en spaarrekening, maar is wel lid
nee, dat lijkt me ook... ik heb een hypotheek waar ze slapend rijk van worden, dus dan kan dat beetje korting d'r ook wel af dacht ik zo
pi_45575233
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:05 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

nee, dat lijkt me ook... ik heb een hypotheek waar ze slapend rijk van worden, dus dan kan dat beetje korting d'r ook wel af dacht ik zo
Die hebben ze het liefst. En het is gewoon heel druk op dit moment van al die lidmaatschapsaanvragen ivm de zorgverzekering.. Zolang je de aanvraag voor het lidmaatschap maar voor 1 januari hebt gedaan is het geen probleem. Duurt iets langer, maar het wordt vanzelf verwerkt.
En over het lidmaatschap: Je wordt eigenlijk bijna nooit geweigerd of je moet het echt heel bont hebben gemaakt. betalingsachterstanden e.d.
  maandag 22 januari 2007 @ 15:53:29 #29
58948 Daboy
ModelBeleggen
pi_45581610
Lidmaatschap biedt ook nog meerder opties trouwens. Zo krijg je geregeld aanbiedingen voor verschillende optredens/musea/musicals enz enz. Altijd wel meegenomen lijkt mij.
pi_45581973
ja, de voordelen zijn wel duidelijk
ben benieuwd wanneer ik wat hoor.... heb van Interpolis ook nog niks concreets gehoord
pi_45612539
nou, ik heb inmiddels m'n Interpolis polis binnen, op basis van het nog niet bestaande lidmaatschap
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:28:15 #32
58948 Daboy
ModelBeleggen
pi_45617810
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat die erg streng zijn. Mijn zus heeft er, voor zover ik weet, slechts een betaal- en spaarrekening, maar is wel lid.
Tja, de voorwaarden om lid te mogen worden zijn niet helemaal hard. Over het algemeen moet je meerdere producten afnemen, maar het hangt een beetje van de Rabo-vestiging af. Die bepalen tot op zekere hoogte hun eigen beleid daarin.
pi_45621406
maar het lijkt me een wezenlijk verschil of je 2 simpelen betaalrekeningen hebt, of 1 hypotheek?
pi_46065309
godverdomme

krijg gisteren (!) een brief over m'n lidmaatschap, met diezelfde folder... zit zo'n invulding bij, of ik dat effe in wil vullen ... die folder heb ik in december dus ook al eens gehad, maar toen had ik de aanvraag via internet gedaan, dat leek me sneller...

Oh, en ze hebben twee spelfouten in mijn naam gemaakt bij het overtypen
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:54:24 #36
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_46071429
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 08:29 schreef Xcalibur het volgende:
godverdomme

krijg gisteren (!) een brief over m'n lidmaatschap, met diezelfde folder... zit zo'n invulding bij, of ik dat effe in wil vullen ... die folder heb ik in december dus ook al eens gehad, maar toen had ik de aanvraag via internet gedaan, dat leek me sneller...

Oh, en ze hebben twee spelfouten in mijn naam gemaakt bij het overtypen
Even langsgaan en zorgen dat het daar meteen geregeld wordt!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')