Jup, bij mij ook. Hoefde de oude ook niet in te leveren (gelukkig maar, had em opgeblazen)...quote:Op zondag 17 december 2006 11:48 schreef Keiichi het volgende:
Gewoon een nieuwe halen. Je zegt gewoon de jouwe het niet goed doet en krijg je zonder vragen een nieuwe (Was bij mij wel tenminste)
*kuch* dacht je.quote:Op zondag 17 december 2006 11:53 schreef Furia het volgende:
En hij is gratis!
's Zomers mogelijk 2 uur, maar dat kan ik nu niet checkenquote:Op zondag 17 december 2006 12:39 schreef LasTeR het volgende:
Haha de systeemtijd ligt er een uurtje naast bij mij.
Daar kun je beter degene waar je naar overstapt voor bellen. Die kunnen je vast wel goed helpen.quote:Op zondag 17 december 2006 23:28 schreef classpc het volgende:
Bij die kutbank van mij zijn ze op zondag toch niet bereikbaar. En een nieuwe pinpas is ook niet gratis.
Is overstappen veel werk eigenlijk?
Klopt, het ligt niet aan de kaart. Wij hebben ook een random reader thuis die ook steeds kaart fout geeft. Gebruik ik een andere random reader dan doet die het wel gewoon.quote:Op zondag 17 december 2006 12:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nope ligt zeker niet aan mijn kaart. Als ik de random reader van mijn pa gebruik heb ik namelijk geen enkel probleem![]()
Ik heb laatst ook een nieuwe pinpas aangevraagd, maar hij is gewoon gratis.quote:Bij die kutbank van mij zijn ze op zondag toch niet bereikbaar. En een nieuwe pinpas is ook niet gratis.
Is overstappen veel werk eigenlijk?
Moet je je pas indoen, je pincode invullen en dan krijg je een code waarmee je in kan loggen op Rabobank internetbankieren.quote:Op zondag 17 december 2006 11:48 schreef AffenStrudel het volgende:
Een random reader is zo'n TAN-code apperaat ofzo?
Gewoon gokken, kans van 1 op 1000 dat je het goed hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |