Je hebt er nog 4 over zegquote:Op zondag 17 december 2006 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hallo en goeiemorgen en zoIk ben trouwens zielig
Ik heb gister mijn foto-afdrukknop-indruk-vinger verbrand
Dat kloptquote:
Daar had ik in Ouwehands een pleister op omdat ik me ergnes aan gesneden had en toen moest jij lachenquote:Op zondag 17 december 2006 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hallo en goeiemorgen en zoIk ben trouwens zielig
Ik heb gister mijn foto-afdrukknop-indruk-vinger verbrand
quote:Op zondag 17 december 2006 11:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Daar had ik in Ouwehands een pleister op omdat ik me ergnes aan gesneden had en toen moest jij lachen![]()
-B-B-quote:Op zondag 17 december 2006 11:13 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie morgen allen![]()
wat een heerlijk weertje vandaag.....zonnetje schijnt..
eens kijken waar ik mijn toestel op kan focussen vandaag
jaja ik broem broem sjoefffff en weer thuis zijnquote:Op zondag 17 december 2006 11:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
-B-B-Je hebt de autorit overleefd zo te zien
Ja joh...er zit een klein plekje op mijn vinger, maar echt irritant is het nietquote:Op zondag 17 december 2006 11:33 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
hoe is het trouwens met de patient??
valt de schade mee?
Ik geloof dat ik dat ook maar ga doenquote:Op zondag 17 december 2006 11:49 schreef Xilantof het volgende:
Straks even de stad in. Kerstcadeautjes zoeken.
waar ken ik dat vanquote:Op zondag 17 december 2006 10:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Iemand had me gevraagd of ze de 300d mocht lenen voor een reportage...moest toch ff slikken, ondanks dat ik die 400d nog heb. Tis en blijft wel je 'kind' heh.![]()
![]()
Puin ruimen? jij had toch geen dinertjequote:Op zondag 17 december 2006 12:39 schreef Yoni het volgende:
GoedemiddagIk ga zo ook maar even de stad in voor wat kerstkadootjes. En daarna eens puin ruimen en wat kerst in huis brengen
En de drank werkt nog even doorquote:Op zondag 17 december 2006 15:25 schreef An24 het volgende:
Wat een egzellige avond was het gister zeg...super genoten![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |