Ik lees wel eens van die topics waarin supermarktmedewerkers, kassameisjes en horecapersoneel opsommen wat voor 'grapjes' ze minimaal honderd keer hebben gehoord. Dan durf ik dus echt helemaal niets meer te zeggen in de winkel. Altijd bang om ook zo'n afgesleten opmerking te maken.quote:Op zondag 17 december 2006 02:10 schreef wyccie het volgende:
Ik was vandaag hartstikke aardig. (Maar ik weiger te lachen om stomme grapjes.)
Je gaat het echt niet vertellen, hè?quote:En al mijn bananen leven nog.![]()
Je hóefde hem niet te openen.quote:Op zondag 17 december 2006 02:11 schreef wyccie het volgende:
Ik had willen slapen voor het nieuwe topic opent. En elke keer faal ik weer.
Het hangt er ook wel vanaf wíe die grap voor de duizendste keer maakt. En op welke manier.quote:Op zondag 17 december 2006 02:14 schreef broer het volgende:
Altijd bang om ook zo'n afgesleten opmerking te maken.
Ik ben ontzettend goed in geheimen bewaren.quote:Je gaat het echt niet vertellen, hè?
Jawel, ik sloot 'm. En anders gaat het LPT dood.quote:Op zondag 17 december 2006 02:14 schreef broer het volgende:
Je hóefde hem niet te openen.
Hoera. Er is nog hoop!quote:Op zondag 17 december 2006 02:17 schreef wyccie het volgende:
Het hangt er ook wel vanaf wíe die grap voor de duizendste keer maakt. En op welke manier.
Als ik ooit een geheim heb, vertel ik het jou. Oké?quote:Ik ben ontzettend goed in geheimen bewaren.![]()
Dat is niet erg. Dan zou ik eindelijk eens op tijd slapen.quote:Op zondag 17 december 2006 02:18 schreef wyccie het volgende:
En anders gaat het LPT dood.
Heb je er nu niet eentje?quote:Op zondag 17 december 2006 02:21 schreef broer het volgende:
Als ik ooit een geheim heb, vertel ik het jou. Oké?
En ik ookquote:Dat is niet erg. Dan zou ik eindelijk eens op tijd slapen.
Bij Truth or Dare kies jij altijd Truth?quote:Op zondag 17 december 2006 02:39 schreef broer het volgende:
Ik heb verder geen geheimen. Echt niet.
Maar ik kan wel iets voor je verzinnen, als je dat wilt.
Dan niet.quote:Op zondag 17 december 2006 02:42 schreef wyccie het volgende:
Maar ik wil het niet weten, eigenlijk.
Dat doe ik nooit.quote:Op zondag 17 december 2006 02:42 schreef wyccie het volgende:
Bij Truth or Dare kies jij altijd Truth?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |