Sja maar ik vind 50 euro teveel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:11 schreef computermistake het volgende:
@ Sjechov,
Dit is een console dat in uitstekende staat verkeerd, met 4 controllers in zeer goede staat. Geen kapotte pookjes of ander ongein, verder zijn de verzendkosten 6,50 en zou ik dus 19,50 krijgen. Nee dank u
Verkocht voor EUR 53,-.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:29 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Sja maar ik vind 50 euro teveel.
Daar koop je ook een 2de hands XBOX voor, dus dan is het verschil nogal groot.
Ik wil je eventueel nog wel 25 excl bieden, maar dan houd het ook wel op.
Tis maar wat de gek ervoor geeft hequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:42 schreef computermistake het volgende:
[..]
Verkocht voor EUR 53,-.![]()
Veel succes met het zoeken naar een Xbox![]()
![]()
Een complete N64 ( met 4 goed werkende controllers ) komt niet zo vaak meer voor. Zijn ze er wel, dan gaan ze ALLEMAAL rond dit bedrag weg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:11 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Tis maar wat de gek ervoor geeft he![]()
Als je naar mijn histori kijkt zul je zien dat ik meestal de vraagprijs incl bied.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:32 schreef computermistake het volgende:
[..]
Een complete N64 ( met 4 goed werkende controllers ) komt niet zo vaak meer voor. Zijn ze er wel, dan gaan ze ALLEMAAL rond dit bedrag weg.
Succes met te laag bieden bij andere producten![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:57 schreef computermistake het volgende:
Ik ben in een geile bui vandaag, doe een bod en we komen er waarschijnlijk wel uit
Die iTrip heeft dezelfde aansluiting als mijn iTrip voor de iPod mini, echter zit hij dan niet netjes recht erop, maar meer half erop aan de bovenkant zeg maar, maar volgens mij zou die het wel moeten doen.quote:Op zondag 17 december 2006 00:37 schreef kiepauto het volgende:
Kan die iTrip ook op een iPod mini?
Dude, achteraansluiten, die wilde ik al hebbenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:22 schreef Best_oke het volgende:
De oplader bestaat uit het witte vervormingsapparaat, een firewire kabel en een internationale netaansluiting. Maar! je kan ook gewoon een normale kabel in het vervormingsapparaat stoppen, dan heb je namelijk gewoon een in NL bruikbare oplader. ( kabel krijg je er bij als je wilt ) a 1 euro
7,50 incl. verzenden? Maar... wil ik 't graag voor Oud & Nieuw binnen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |