Beste Fok! users,
Ik heb veel spulletjes die ik graag aan jullie kwijt wil, ik doe er tegenwoordig niet zo heel erg veel meer mee en dat is gewoon zonde.
Alles wordt verzonden maar afhalen is ook mogelijk ( Tilburg of Best )
1: Ajax verzamelmunt, een leuk hebbedingetje voor de verzamelaar of echte fan
![]()
![]()
Vraagprijs 3,50
2: Rayban zonnenbril doosje, een luxe opbergdoosje om je "Rayban bought in Turkey" bril in op te bergen, dit doosje hoort bij een in Nederland gekochte Rayban bril, alleen ben ik die op vakantie verloren.
![]()
![]()
Vraagprijs: 12,50
3: Creative Travelsound, fijne boxen voor lange reizen in de bus, ook geschikt voor een laptop of mp3 speler. ***mist alleen het klepje ****
![]()
vraagprijs: 15 euro
4: Griffin I trip: Je muziek van je iPod op de radio? Dit kan met dit leuke hebbedingetje, stel het apparaat in met de software en je iPod verstuurt FM signalen
verkocht 5: Motorola H500 bluetooth headset, een zeer fijne en hoogaangeprezen handsfree set, deze is ook compatible met andere bekende telefoonfabrikanten. Ik doe hem weg omdat ik niet bel tijdens het rijden.
![]()
vraagprijs: 30 euro
6: Bekende iPod dockingstation, Tja, wat kan ik hier over vertellen, erg handig. Ik heb alleen geen iPod meer daarom doe ik hem weg. De dockingstation is volgens mij geschikt voor iPods zonder kleurenscherm en dan de 40gb versie.
![]()
vraagprijs: 10 euro
7: iPod oplaadkabel met internationaal "vervormingsapparaat"
![]()
vraagprijs 5 euro
8: iPod oplaadkabel met europees "vervormingsapparaat"
verkocht 9: Minolta Dimage X, het was een mooie camera, heeft nu toch echt teveel gebreken, barstje in flitser, en wat knopjes doen het niet. Maarrrrr.... hij doet het nog wel
![]()
***komt met kabels als ik ze kan vinden ***
![]()
vraagprijs 10 euro
10: Nintendo 64, 4 controllers, 2 games ( mario kart + goldeneye), een of andere converter, en een verlengkabel zodat je op je bank kan gamen.
verkocht11: nokia 7210, deze telefoon heeft het altijd geweldig gedaan, totdat ik en mijn vrienden een plastic kogeltjes geweer kochten.... gesprek: "Volgens mij gaat dit ding best hard
![]()
" ... nee man
![]()
.... jawel....
![]()
... nee nerd
![]()
... zet je telefoon daar maar neer en schiet er maar op.....
![]()
... ok.... gevolg kan je zien
![]()
. ***inclusief battarij***
![]()
![]()
vraagprijs 5 euro
12: Een sportpack voor de Sony Cybershot, ik weet niet welk model. Reden van verkoop, ik heb geen sony cybershot, toch bedankt oma!
![]()
( nee ik ben niet verwend, ik wilde hem teruggeven maar ik moest hem dan maar verkopen...
![]()
)
![]()
verkocht13: Toetsenbord Ericsson
Toen ik nog een brugger was, was dit modern. ( 6 jaar terug?!) ik vraag er niet veel voor, hij zal het 100% zeker nog doen.
![]()
vraagprijs: 4.50 of een kratje bavaria
[ Bericht 1% gewijzigd door Fred op 28-12-2006 22:00:32 ]