Z'n zoontje van 4?quote:Op zondag 17 december 2006 02:00 schreef avonne het volgende:
Hij wil serieus dat zijn zoontje komt logeren
[afbeelding]
Brian is gewoon gigageil. Daar doe je niets aan.quote:Op zondag 17 december 2006 02:03 schreef Gigageil het volgende:
Gaan we weer.....dat geile gedoe......![]()
Volgens mij Nena ook hoorquote:Op zondag 17 december 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian is gewoon gigageil. Daar doe je niets aan.
"kan Zoji hier kome voor die periode"quote:Op zondag 17 december 2006 02:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Z'n zoontje van 4?
Lijkt mij meer een uitnodiging naar iemand anders. Een vrouwtje misschien... De moeder van z'n zoontje...
Verplichte taal integratie zou niet mistaan bij Brian.....quote:Op zondag 17 december 2006 02:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
"iemand hierna toe te halen" tjongejonge wat is die vent slim
quote:Op zondag 17 december 2006 02:06 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Verplichte taal integratie zou niet mistaan bij Brian.....![]()
Ok, ik dacht dat het een taalfout was (stonden er zoveel in)... iets van Zou je hier kunnen komen..quote:Op zondag 17 december 2006 02:06 schreef avonne het volgende:
[..]
"kan Zoji hier kome voor die periode"
Zoji is zijn zoon
Nena idemquote:Op zondag 17 december 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian is gewoon gigageil. Daar doe je niets aan.
Dat gaat weer fout, was vorige week zaterdagnacht ookal zo, die gaat straks weer emo wordenquote:Op zondag 17 december 2006 02:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo die NL heeft het wel weer zwaar hangen zeg!
Ja dat gaat niet meer lang duren of ze komen er rond voor uit hoe leuk ze elkaar vinden.quote:Op zondag 17 december 2006 02:07 schreef Kaleddis het volgende:
Valt me trouwens wel op dat ze elkaar nu gewoon vol op de mond zoenen, gewoon met het licht aan.
Wat betekent Phoney eigenlijk?quote:Op zondag 17 december 2006 02:12 schreef avonne het volgende:
Huub "Hij is zichzelf kwijt geraakt, dat maakt hem niet phoney. Nathanael is phoney. Hij heeft de kracht die hij had weggegeven. Nena, Brian, Natasia, Sylvia kan het winnen."
Naja, NL zegt niet zoveel, dus die stream zou ik muten. Brian, Nena en Huub zijn wel grappig.quote:Op zondag 17 december 2006 02:12 schreef Cieva het volgende:
ok mensen geef mij een tip, wie kan ik nu beter volgen?
brian, nena en huub of NL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |